Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2024 09:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 29.05.2009 15:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.12.2007 20:44
Postitusi: 103
Asukoht: Türi
Eelmine aasta sai soetatud omale siis Peugeot 605, millel mootoriks 2.0 89kw. Lisadest on 2x el. aknad, elektrilised peeglid. Salong on mõnusalt suur ja üldse igas mõttes mugav masin. Kere vajab väheke värvimistöid. Selle ajajooksul, mil see auto minu käes on olnud, olen vahetanud esimesed kettad+klotsid, sarniiri ja stabilisaatoritugivarda, õli, jahutusvedeliku, generaatori ja generaatoririhma, nüüd ootavad oma järge rattalaagrid.
Esisillas on tekkinud jube värin, kiirendades :( Huvitav, millest see tingitud? Mootoripadjad? Või, kas seda võib tekitada ka laagrid, kuna loks on sees juba küll?

Nüüd väheke pilte:

Ostes
Pilt
Pilt
Pilt

16" Talvevelgedega
Pilt

Salong
Pilt
Pilt
Pilt

Suveveljega :)
Pilt Pilt
Pilt Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 30.05.2009 18:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Sugulastel oli ka paar aastat tagasi selline. Sõitsid siis suvel linnast koju ja panid auto garaaši alla kui järsku mõne aja möödudes nägid, et garaašist tuleb musta suitsu. Vaatama rutates esiosa lausleekides põles kuid õnneks jõuti auto garaašist välja lükata enne, kui see oleks samuti maha põlenud ning kustutati ka autol leegid :beer .
Ise-enesest oli auto täiesti korralik. Käis hoolduses regulaarselt veel ja..

Autost mäletan niipalju, et ees oli jumala mugav istuda :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 30.05.2009 22:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 847
Asukoht: Tallinn/Pärnu
all olevast veljest ei muutu vibratsioon?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 31.05.2009 00:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.12.2007 20:44
Postitusi: 103
Asukoht: Türi
Tsiteeri:
Sugulastel oli ka paar aastat tagasi selline. Sõitsid siis suvel linnast koju ja panid auto garaaši alla kui järsku mõne aja möödudes nägid, et garaašist tuleb musta suitsu. Vaatama rutates esiosa lausleekides põles kuid õnneks jõuti auto garaašist välja lükata enne, kui see oleks samuti maha põlenud ning kustutati ka autol leegid

Õudne lugu küll, jääb vaid loota, et minu omaga nii ei juhtu (ptui-ptui-ptui) :D

Tsiteeri:
all olevast veljest ei muutu vibratsioon?

Vahet ei ole, mis veljed alla panen, ikka on vibratsioon sama.

Tsiteeri:
see vibra võib tulla kastipoolsete nn. tripoodide kulumisest

DevilDeVille äkki seletad mulle lollile, mis need endast kujutavad :)

Seniks, aga kulgen vibreeriva autoga edasi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 04.06.2009 21:36 

Liitunud: 04.06.2009 19:45
Postitusi: 6
Asukoht: Eesti
Istmed on küll sellel mugavad 8) , küll neid proovinud :lol
Millal siis auto ära vahatame? :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 22.07.2009 13:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.12.2007 20:44
Postitusi: 103
Asukoht: Türi
Nii, pole siia pikkaaega midagi kirjutanud. Auto veel ikka alles. Selle ajajooksul olen vahetanud rooliotsad, vasakpoolse sarniiri ja uue summutijooksu. Vanal oli katalüsaator seest poolenisti ära põlenud :D Nüüd tundub, et kütusekulu on kah täitsa OK.

Juba pikemat aega ei tahtnud minu pesoo klaasipesuvedelikku pritsida, otsustasin siis uurida, milles viga. Algul arvasin, et lülituskang omadega õhtal, kuid see sai välistatud, sest testriga mõõtes tuli seal ilusti vool edasi. Järelikul pidi viga paagis endas olema. Et paaki kätte saada pidin ratta alt keerama ja logari eemaldama, kuna see asub esitiiva sees. Võtsin paagilt selle mootori küljest ja proovisin otse voolu peale lasta (ei teinud piuksugi). Lammutasin siis paagimootori laiali ja vaatepilt oli väga nõme, seest täitsa ära oksüdeerunud. Oli siis vaja kuskilt uus leida. Garaazhist leidsin 85. aasta Sierra paagi ja selle mootor istus ilma mittemingisuguse ümbertegemiseta peale Nüüd pritsib minu pesoo uuesti klaasile pesuvedelikku :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 22.07.2009 14:23 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Kuidas siis sellisele masinala juppe muidu saada on? Hinnad ka mõistlikud?

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 01.08.2009 15:07 

Liitunud: 19.05.2005 21:31
Postitusi: 14
Asukoht: türi
Kiirenduse vibra kadus peale sarniiri vahetust ma arvan ? Kulunud sarniir paneb 605 kiirendades väga edukalt värisema. Nüüd siis sain lõpuks teada miks ta minukäes niipalju bensu võttis. Tubli töö oled ära teinud väimus tundumalt ülbem nüüd! Ja trykmann see on siuke imelik auto et esinduses on paljud osad odavamad kui pakutavad B osad :)

edu ja muretuid kilomeetreid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 01.08.2009 16:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.12.2007 20:44
Postitusi: 103
Asukoht: Türi
Minu arust sellele masinale täitsa normaalse hinnaga varuosad saadaval :)
Vibra ei ole veel täielikult ära kadunud, mootoripadjad vajaks kah veel vahetust. Jah, bensukulu oli ennem suur, CO oli paigast ära, mis sa ikka tahad, kui poolest katalüsaatorist pold midagi enam alles :D
Tänud heade sõnade eest!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 06.10.2009 18:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.12.2007 20:44
Postitusi: 103
Asukoht: Türi
Täna alustasin mind juba pea 2 nädalat painanud vea likvideerimisega. Nimelt otsustas starter ennast ringi kerima hakata siis kui tahtis ja üldse kuidagi uimaselt vedas käima. Täna õhtupoolik oli ilma poolest väga mõnus ja saigi starter maha kistud, puhastasin seest/väljast, lihvisin kõik juhtme kontaktpinnad üle ja panin kokku tagasi. Oh imet! Ei tunne oma starterit äragi, kerib endiste teoliigutuste asemel paljugi kärmemalt :burnout

Veel sai mingiaeg vahetatud kollektori tihend ja ostetud tagumised piduriklotsid, kuid veel paigaldamata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 14.10.2009 22:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.12.2007 20:44
Postitusi: 103
Asukoht: Türi
Teema värskendamiseks paar klõpsu:

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 02.11.2009 00:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.12.2007 20:44
Postitusi: 103
Asukoht: Türi
Kuna ülevaatus varsti tulekul, sai täna vähekene autoga tegeletud. Kindlasti peab veel enne ülevaatust veel sisemised rooliotsad ära vahetama, kuna põhja all olles selgus, et need on läbi omadega (välimised vahetatud). Veel sai väike reis ette võetud ja autole paar uut vidinat ostetud. Korralikumad esituled, süütelukk, ukselukud, pagasnikulukk. :)

PiltPilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 22.04.2010 22:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.12.2007 20:44
Postitusi: 103
Asukoht: Türi
Pole juba jupp aega teemat uuendanud. Detsembri kuus sõitsin Türilt-Pärnu poole vennale külla ja et seal ülevaatus ära teha, kuna dets. viimasel päeval sai see läbi. Kuid see sõit lõppes kusagil 40km Türilt eemal. Nimelt siis hakkas auto jubedalt puterdama ja jõud kadus ära. Üle 90km/h lihtsalt ei läinud. ning lõpuks kooles täiesti ära. Eriti tore oli veel see, et väljas oli juba suht pime ja eriti külm :err Võtsin kõne vennale ja mis tal muud üle jäi, kui mulle järgi tulema hakata. Mina niikauaks võtsin seljakotist lisa sokid, püksid, kindad ja dressika, et vähkesegi soojem oodata oleks. Vend kohal, võis nööri otsas sõit Pärnu poole alata. Seegi oli paras katsumus, kuna minu auto ei toimind oli selles ikka kuradima külm + pidevalt pidi klaasi kaabitsaga puhastama, et midagi välja näeks. Sõitsime vahetustega, sest üks auto oli vähemalt seest soe :D Lõpuks ikka jõudsime õnnelikult Pärnusse kohale.
Järgmisel päeval sai helistatud foorumikasutajale GTO ja kokkulepitud, et tuleb vaatama, ehk suudab vea kohapeal tuvastada. Tuli kohale, proovisime. Auto läks isegi käima, kuid töötas väga imelikult ja sai otsustatud, et viib auto tema töökotta ära. Peksid mul katalüsaatori seest tühjaks, kuna arvasid umbes olevat. Kasu sellest pold. Hakkasid siis edasi uurima ning küünaldel sädet uurides selgus, et kahel küünlal puudub säde täielikult! :bs Lõpuks siis sai vahetatud kommutaator ja ka süütepool(vist). Kuid remondis oldud aeg oli pikk, pidevalt sai helistatud, kuid kuidas kunagi suvatses telefoni vastu võtta. Kuid lõpuks sain ikka sõitva masina kätte.
Peale seda remondis käiku sai veel kasutaja GTO'ga räägitud, et Keevitab mul sumbuti tihedaks, teeb kässari korda ja aitab ÜV ära teha. Kuskil 8 jaanuaril saigi auto sinna viidud ja jäin ootele, millal auto valmis saab. Aga ohjah...nüüd hakkas seiklus pihta. Helistades talle kinnitas ta mulle, et jah, kässar on juba korras ja sumpa keevitatud!(Materjalide raha küsis ette). Sama väitis ka streetrace kirjades, kuid kohale minnes pold autoga absoluutselt midagi tehtud. Nojah, arvasin tõesti, et siis ei jõudnud vms. Sai auto ikka sinna jäetud, kuid edaspidigi ei old arengut üldse. Ei vastand ta mu kirjadel, ega ei võtt telefoni vastu ja kui võttiski, siis igast vabandused: haiglas, selg haige, metallitükk silmas jne. jne. Auto oli mul ikka üpriski kaua seal, ja ma tahtsin seda lihtsalt kätte saada ja kõik. Kuna ma ise Türil siis vahemaa tõttu ei saand eriti asja ajada, ning seda tegi mu vend. Lõpuks siiski sain auto kätte ja midagi oli ikka autoga tehtud, mingi teise masina starter peale aretatud :D Hetkel vend jageleb temaga edasi, kuna paar asja tema käes.

Nüüd nokitsen ise vaikselt autot nii palju, kui rahakott võimaldab ja Pärnu satun. Hetkel autoga juba nii palju tehtud, et lasin universaalse katalüsaatori alla keevitada, uue sumpa tihendi panna ja käsipiduritrossid vahetada. Parempoolse tagumise rattalaagri ostsin ka, kuna see läbi omadega ja nüüd ootan järgmist nädalavahetust, et Pärnu minna ja see ära vahetada. Varsti auto nii kaugel, et saaks ülevaatusele juba minna :hail Kuid niikaua Ühistransport! :D

Head lugemist! :kill
Henry.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 17.12.2010 22:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.12.2007 20:44
Postitusi: 103
Asukoht: Türi
Vot mina ei tea, mis nad selle sisuga tegid, aga kangiga nad selle tühjaks tagusid :kill Üle sain ma loomulikult. :rokib

Aga, kui juba siia kirjutama hakkasin, siis pajatan natuke autost ka. Peale seda suurt remondijama võtsin auto ise käsile. Vahetatud ja tehtud sai: juhipoolne rattalaager, tagumine kõrvalistujapoolne rattalaager, sumbutijooksu kohendatud (uus tihend, resonaator ja uued klambrid), uus termostaat, käsipiduriklotsid + nipetnäpet, mis kohe meeldegi ei tule. Nüüd eelmine kuu, suurema asjana sai vahetatud esiklaas, mis läks 2350.- koos vahetusega. Hetkel all Peugeot originaal 15" valuveljed talverehvidega.

Vigadest: vahetust tahab roolilatt (loks on sees), ning salongi ei tule eriti sooja. Peab proovima veel korralikult süsteemi õhutada. Üks piduritoru on hakanud immitsema ja tuleb kiiremas korras ära vahetada.
Siiani on masin mind täitsa edukalt teeninud :)
Ehk viitsin isegi homme talvekonditsioonis autost pilti teha, kui keegi üldse teemat vaatabki :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605, 2.0 89kw, 1993, Renault18
PostitusPostitatud: 18.12.2010 00:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.04.2009 22:49
Postitusi: 763
Asukoht: Klaasipealinn
renault18 kirjutas:
Vot mina ei tea, mis nad selle sisuga tegid, aga kangiga nad selle tühjaks tagusid :kill Üle sain ma loomulikult. :rokib

Aga, kui juba siia kirjutama hakkasin, siis pajatan natuke autost ka. Peale seda suurt remondijama võtsin auto ise käsile. Vahetatud ja tehtud sai: juhipoolne rattalaager, tagumine kõrvalistujapoolne rattalaager, sumbutijooksu kohendatud (uus tihend, resonaator ja uued klambrid), uus termostaat, käsipiduriklotsid + nipetnäpet, mis kohe meeldegi ei tule. Nüüd eelmine kuu, suurema asjana sai vahetatud esiklaas, mis läks 2350.- koos vahetusega. Hetkel all Peugeot originaal 15" valuveljed talverehvidega.

Vigadest: vahetust tahab roolilatt (loks on sees), ning salongi ei tule eriti sooja. Peab proovima veel korralikult süsteemi õhutada. Üks piduritoru on hakanud immitsema ja tuleb kiiremas korras ära vahetada.
Siiani on masin mind täitsa edukalt teeninud :)
Ehk viitsin isegi homme talvekonditsioonis autost pilti teha, kui keegi üldse teemat vaatabki :D

Oman ise praegu samasugust ja peab ütlema, et kuramuse hea auto on, suur, mugav, hea juhitavus jne. minu jaoks on suurim miinus esi vedu. Aga asjast. Mina sain ilusti õhutatud ainult ühest kohast, see mis soojenduse radika juurde mineva vooliku küljes on, teisi ei teinud isegi lahti. Algul külmalt valasin süsteemi täis lahtise õhutus punniga, siis sõitsin auto ilusti soojaks ja valasin uuesti täis, see kord pidi päris palju tilgutama, kallasin punnini täis, vajus alla, siis uuesti niikaua kui hakkas õhutus august ilusti voolama. Aga mul ka enne puhus vaid leiget õhku, nüüd vahetasin salongi radika ära (300 maksab, aga armatuuri parem pool tuleb eemale saada), ja nüüd on saun autos. Rooli lati pead sebima kuni 94 aasta oma, uuem teistsugune. Praegu Kuressaares üks doonor kogu kupatusega 2500 eest saadaval


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7