Tervist. Enamus piltidest ja asjadest on siis võetud ladaklubi foorumist, kuna seal oli mul teema ennem. Loodan, et tekst väga keeruline ei tundu

Vabandan ette ära halbade piltide eest.
2014. aastal tuli plaan teha ühest 21013-st üks projektipill (madaldus, laiad veljed, muusika jne), mis juba pikemat aega seisnud oli hoovis. Esmapilgul tundus kõik ok, et ainult poleeri ära ja lase madalaks jne ja korras. Sai siis auto garaazi aetud ja hakatud vaatama pilli. Põhjas olid korralikult suured augud ja algul mõtlesime, et ei olegi väga hull seis autoga - lapib augud ära ja muud erilist ei olegi, kuna kerel endal väga palju roostet ei olnud. Siis sai hakatud kruvikaga karpe toksima - väljast näha ei olnud, et miskit viga olnud oleks aga koputades saime aru, et karbid on täiesti mädad, kruvikas läks suhteliselt libedalt karbist läbi. Sellel pillil olid veel amordikannud läbi ja veel sada tuhat häda.
Seega sai hakatud otsima uut pilli, mis üles vuntsida, madalaks lasta jne. Ühesõnaga ilus, madal suvepill. Isaga sai arutatud neid asju ja ta küsis, et millist ma tahaks. Vastasin et kas 2101, 2102-te või 2103-me. Järgmine päev koolist koju tulin, siis oli isa ostnud ühe pooliku projekti, mida edasi ehitada. Autoks on siis Vaz 2102, 1.2 mootoriga mis käib nagu Sveitsi kell, mootorile mitu tuhat km tagasi tehtud ka kap. remont. Mootor astub edasi küll, on ergas. 2102 on ka ühtlasi mu lemmik vene auto oma rariteetsuse ja omapäraduse poolest. Ega pikka pidu ei olnudki, kohe sai auto kallal tegutsema asutud. Panen ka ühe pildi ka milline ta eelmise omaniku käes oli:

Ja kui auto meieni jõudis:

Põhjas oli paar pisikest auku, mis said kiiresti lapitud, kere oli korralik. Aknaääred ja karbid ja põhi seest said liivapritsitud:


Juba varsti sai auto viidud keretöödesse ja värvimisse:


Seejärel tuli juba vaikselt hakata värvi peale mõtlema. Mõttes oli alati kirsipunane, seega saigi valitud see. Värv on nissani oma. Kõigepealt värviti mootoriruum ära ja seejärel kere. Esimene mulje värvist:


Kui auto värvitud sai, siis tuli juba vaikselt kokku hakata lappama:


Hetkeseisuga on auto selline, auto ei ole kaugeltki mitte veel valmis.

Hetkel on tegemises laiad 2105 veljed, millest kaks on valmis, aga kahte plekkvelge on veel vaja leida kuskilt, sest nendest neljast veljest mis me viisime, olid kaks tükki kõverad. Praeguse seisuga on veel vaja 2105 plekkvelgi, 2104/2102 mustasi polstreid, 2102 katuseraami ja kroompeegleid. Arvatavasti on vaja mingiaeg leida kusagilt madaldusvedrud, sest auto ei jää kaugeltki mitte nii kõrgeks nagu ta praeguse seisuga on

Sisse läheb 800w Alpine subwoofer, 700ne võim, ette Alpine 280w komponent kõlarid, milllel on tweeterid eraldi ning taha tuleb meisterdada aknalaud kuhu lähevad peale ovaalid. Audioga seoses on olemas kõik eelnimetatud asjad, ainult raadio on vaja osta. Praeguseks siis vist kõik, täiendan teemat, kui auto edasi areneb, stay tuned
