saarlane kirjutas:
Väljavõte reeglistest:
Tsiteeri:
2.3. Veljed ja rehvid
2.3.1. Lubatud on ainult tänavasõiduks sobilikud e-dot märgistusega rehvid.
2.3.2. Keelatud on nn. rajapäeva ja taastatud “proti” rehvid. (Nimekiri näitena toodud rajapäeva rehvidest: Lisa nr.1)
2.3.3. Rehvi turvisemustri sügavus peab olema vähemalt 1,6 mm vähemalt 75 protsenti veerepinnast ja seda terve testi jooksul.
2.3.4. Rehvidel ei tohi olla mehaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid.
2.3.5. Soovitav on kasutada valuvelgi jahutuse parandamiseks ja esteetilise väärtuse tõstmiseks.
Kas seal siis üldse ei kontrollita reeglite täitmist?
Isegi nagu lugesin et need on keelatud aga võta näpust .
Väljavõte siis lisast:
Lisa nr.1: Näited levinud nn. rajapäeva rehvidest
Toyo Proxes R888
BFGoodrich g-Force R1
Michelin Pilot Sport Cup
Yokohama Advan A048
Yokohama Advan A048-R
Yokohama Advan Neova AD08
Yokohama A021-R
Yokohama Advan A032R
Silverstone FTZ Type RR
Kumho V70a
Federal FZ-201 Road
Federal 595 RS-R
Dunlop DZ03G
Silverstone S575 Tarmac
Silverstone S585
Toyo R1-R
Maxsport RB4
Maxsport RB5
Nankang Sportnex NS-2R
Dmack Track Day Tyre
Pirelli NEW P Zero Trofeo R
Pirelli NEW P7 Corsa Classic
Hankook Z212 Ventus
Jõujaama, forssil, ühel seatil, mattrohelisel sierral ning ühel audi 80l nägin nö tänavaslikke. Enamikul oligi minu pilgu läbi Kumhod all.