Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mitsubishi Outlander II 2.0 103kW Soots05
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=151109
1. leht 1-st

Autor:  soots05 [ 15.06.2015 21:49 ]
Teema pealkiri:  Mitsubishi Outlander II 2.0 103kW Soots05

Hei taas saatusekaaslased.

Sai vahepeal siin pea pool aastat tagasi soetatud siis säherdune masin.
Masin iseenesest suht korralik võrreldes turul saadavatega (tuttav käis peale mind otsimas ja kõigil olid ilged hädad).
Mul joppas kogemata see masin näppu.
Esiteks sai kohe ära tehtud põhihooldus ning nüüd lasin ära vahetada stabika puksid, ühe kondi ja tellisin ette uued amordid kuna need õrnalt märjad juba.
Muusika autos originaal Rockford Fosgate-i oma. Täitsa talutav, pole rohkemat vajagi.
Lisaks sai suveks alla pandud vähe kenam velg.
Nüüd plaan edasi jõujaama külastada ja heliisolatsioon teha masinal (see on täiesti null, ainult plekk polstri taga).

Paar pilti ka:

Pilt

Pilt

Pilt

Lisaks ehitusel ka väike projekt krossi ja jäärajale.
Pilt

Autor:  delta [ 28.07.2015 22:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Outlander II 2.0 103kW Soots05

Üsna hea välimusega mudel, näeb välja ilusam kui mõni teine sama aja linnamaastur (kuidas kellegile).
Olid teised eksemplarid siis lootusetud või asi läbisõidus, Mitsu pole hoolduste koha pealt odav pidada ja mitmed müüvad kui suurem hooldus kohe tulekul või mõni kallim jupp vahetust vajab.

Autor:  MirkoK [ 28.07.2015 23:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Outlander II 2.0 103kW Soots05

Pidev nelik või poolkõva?

Autor:  Harri_R [ 29.07.2015 00:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Outlander II 2.0 103kW Soots05

Musta veljega on nagu rassi kunagise m5 moodi täitsa.

Autor:  soots05 [ 12.08.2015 13:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Outlander II 2.0 103kW Soots05

poolkõva vedune, 2wd peal veab esisild ja tagasilla saab panna auto ning lock peale. Lock peal sai talvel nalja teha küll. :)
Muidu suht okei masin, nüüd vahetasin ära esiamordid ja kuna laiali sai võetud siis ka korraga amordi puksid ja laagrid pluss stabikavardad kuna neid ei saanud muidu lahti kui pidi puruks lõikama..
Jõuab aeg kätte uue õlivahetuseni. Rohkem probleeme pole esinenud.
Kõik toimetab nii nagu peab.
Sõber uputas põllupeal ukseni mutta ära aga välja sain sellega, sidur sai mõnusalt kärssa tunda aga kargas välja. Tundub, et sidur kannatada ei saanud sest siiani toimetab, aga eks tuleb selle aeg ka kunagi.
Varuosad küll suht kallimalaadsed, aga olenevalt valikust ka küllaltki vastupidavad. Siiani pole mitsudega selle koha pealt probleemi olnud, et mis vahetatud see on ka kestnud.

Autor:  reval [ 13.08.2015 09:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Outlander II 2.0 103kW Soots05

Ega sa karterituulutuse torusse pole piilunud (ajab õli üles)? See nende mootorite nõrk koht ja vahetada saab klappi koos klapikambri kaanega.
Mina ladusin enda kunagisse masinasse üle 150 m2 erinevat STP kraami sisse ja läks vaikseks küll.
Lase soft kindlasti kirjutada - talvel on selle autoga siis palju lõbusam sõita ;)

Autor:  Peetrus [ 13.08.2015 21:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Outlander II 2.0 103kW Soots05

Miks ta peaks tuulutusest õli üles ajama?

Autor:  soots05 [ 16.08.2015 21:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Outlander II 2.0 103kW Soots05

reval kirjutas:
Ega sa karterituulutuse torusse pole piilunud (ajab õli üles)? See nende mootorite nõrk koht ja vahetada saab klappi koos klapikambri kaanega.
Mina ladusin enda kunagisse masinasse üle 150 m2 erinevat STP kraami sisse ja läks vaikseks küll.
Lase soft kindlasti kirjutada - talvel on selle autoga siis palju lõbusam sõita ;)


Kusjuures kontrollisin ja on küll õline jah, ajab ülevalt turbo poole õli juba, alles alt oli näha seda.
Peab sellega tegelema hakkama kohe. :) Tänud info eest :hail

Autor:  soots05 [ 11.01.2016 00:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Outlander II 2.0 103kW Soots05

Autol all palju esisilla detaile uusi. Hetkel otsin esimest veovõlli otsa, välimist.
Keegi ei paku.. Ainult koos terve veovõlliga mille hind jääb 500 euro pluss kõmm kanti.
Auto hetkel kolmeratta veoline. Auto lülitab end kohe tagaveo peale, aga no enamus veost lükkab tagaratastele kohe. ulme kus siis kukub kaapima. Muidugi sp ka kohe kasti õli kuum kuna ees üks veovõll veel küljes, lisaks lükkab kõik kontrollid maha ja annab ulmelisi häireid.
eBay-st vaatasin, et pakutakse küll selliseid otsasid aga ei julge kohe esimese hooga tellida, kas kellelgi on ehk kogemusi sellega?
See nädal tahaks miskit ära tellida, eestis ainult otsa ei pakuita aga inglismaalt saaks otsa ainult. Eestis siis ainult terve võll koos otsadega saada.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/