Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=151897
17. leht 20-st

Autor:  Tauri_J [ 06.05.2016 07:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Ära siis pärast hädalda jälle kui miilitsaga probleemid.

Autor:  Andres003 [ 06.05.2016 08:54 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Pilt

Sent from my E2105 using Tapatalk

Autor:  Xen0n [ 06.05.2016 10:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Ilus 323.
Tore kui on viitsimist juradega tegeleda

Autor:  varikasutaja [ 06.05.2016 11:06 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

ei saa su jamamise mõttest aru, auto hind + vero võlg (+uus vero?) + pesula + oma tilga sügamine = sama hinnaga saaks sama auto ju soomes? :D

Autor:  Andres003 [ 06.05.2016 11:31 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Ju siis tuleb välja, et olen niivõrd rahaboss. Tegelikult korraliku kerega kuued siin 1,5 kandis keskeltläbi. Verod verodeks aga teadke end kindlustus tuleb ka veel teha ja see maksab samuti.

Hetkel siis Vitoga kulgen millega ka täna Eesti, Esmaspäevaks Pärnus aeg kinni pandud. Amordid, uued rehvid ja esiklaas vaja vahetada. + lasen siis altpoolt üle logistada, et ehk vaja miskit vahetada.

Bemmil aga ootab ees simmerivahetus, klotsidetuluke vaja kustu saada, rehvid osta ja ÜV-sele. ( Viin samasse kohta kuhu Vitogi läheb, ehk siis bussipargis mingi ettevõte. )

Autor:  Martin.V [ 06.05.2016 11:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Andres003 kirjutas:
Ju siis tuleb välja, et olen niivõrd rahaboss. Tegelikult korraliku kerega kuued siin 1,5 kandis keskeltläbi. Verod verodeks aga teadke end kindlustus tuleb ka veel teha ja see maksab samuti.

Hetkel siis Vitoga kulgen millega ka täna Eesti, Esmaspäevaks Pärnus aeg kinni pandud. Amordid, uued rehvid ja esiklaas vaja vahetada. + lasen siis altpoolt üle logistada, et ehk vaja miskit vahetada.

Bemmil aga ootab ees simmerivahetus, klotsidetuluke vaja kustu saada, rehvid osta ja ÜV-sele. ( Viin samasse kohta kuhu Vitogi läheb, ehk siis bussipargis mingi ettevõte. )


Eestisse, esmaspäevaks*

Lihtsalt häiris.

Autor:  Andres003 [ 06.05.2016 11:44 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Kas 205/40/17 jääks Bemari all väga nilbe? Pakutakse väga korralike rehve just sellise mõõduga ja kuna bussiga tulek siis saaks need koju transportida probleemideta.

Autor:  Sten-Martin [ 06.05.2016 11:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

No kohe väga.

Autor:  Andres003 [ 06.05.2016 11:52 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Okei, siis jääb ära, Lihtsalt kuna mingiaeg nagunii need veljed müüki vist läheva siis mõtlesin, et ehk mõnele E36 vennale hea maha müüa kui seal selline mõõt peal. Sest praegune ET on veidi mööda 36 jaoks ja madala rehviga peaks ilusti istuma. Eks otsin siis õige möödu ikka.

Autor:  Welllo [ 06.05.2016 22:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Mille tulemusena üldse osadel 6tel kered korras on?

Autor:  Tanel [ 06.05.2016 22:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Welllo kirjutas:
Mille tulemusena üldse osadel 6tel kered korras on?


Väiksemad talvised läbisõidud, tihe pesu, hoiustamine heades tingimustes ning ilmselt korralikult keregarantii tingimustest osa võtmine :D

A mulle rääkis üks tüüp, et tal veits nagu kobrutas miskit. Sõitis sellega talvel mõned kuud ringi, autot ei pesnud ka ega midagi. Jättis auto hoovi seisma. Läks ise komandeeringusse kuhugi hui teab kuhu ja tuli kahe kuu pärast tagas, stiilis mingi aprilli algus vms. Mees ütles, et täiesti reaalselt talle ei mahtunud pähe, et kuidas see võimalik on, et kahe kuuga oli pool masinat kätte ära roostetanud :D

Autor:  tomcraft [ 07.05.2016 15:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Suht loll pea siis. Mis ta arvas, et Rät-style vennad roostetavad oma kapotte 3 põlvkonda v?ja tihti väliselt ei nägi, aga see ei tähenda, et värvi all ei võiks juba protsessid käia ja kui sinna soola peale virutada ja siis "marineerima" jätta siis eks nii juhtubki. Eks pidi juba ennem olema uss sees korralikult, või siis väga sitasti ära tehtud.

Autor:  Tegelane5 [ 07.05.2016 18:33 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

tomcraft kirjutas:
Suht loll pea siis. Mis ta arvas, et Rät-style vennad roostetavad oma kapotte 3 põlvkonda v?ja tihti väliselt ei nägi, aga see ei tähenda, et värvi all ei võiks juba protsessid käia ja kui sinna soola peale virutada ja siis "marineerima" jätta siis eks nii juhtubki. Eks pidi juba ennem olema uss sees korralikult, või siis väga sitasti ära tehtud.

Samas, miski pärast juhtuvad sellised naljad just Mazdadega :think Mazda 6 pole ka teab mis eksoot ju mida hoida nagu silmamuna.

Autor:  Iff [ 08.05.2016 02:54 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Mazda 6 ja 3 puhul oli miski eriline jama nende plekkidega, tehas ka kinnitas, et hapu lugu. Aastal 2007 vist toodi meile töösse garantii korras Mazda 6 kus vötsime terve kere paljaks, sh ka mootor maha. Vahetusse läksid karbid, köik tiivad, uksed, luugid, pölled, natuke pöhjaplekke, KATUS ning lansekad said lihtsalt pindmise rooste eemaldamise ning kapotialune uue värvi.

Autor:  tomcraft [ 08.05.2016 13:03 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E39 520i FL 2,2 125kw ´03 -Andres003-

Tegelane5 kirjutas:
tomcraft kirjutas:
Suht loll pea siis. Mis ta arvas, et Rät-style vennad roostetavad oma kapotte 3 põlvkonda v?ja tihti väliselt ei nägi, aga see ei tähenda, et värvi all ei võiks juba protsessid käia ja kui sinna soola peale virutada ja siis "marineerima" jätta siis eks nii juhtubki. Eks pidi juba ennem olema uss sees korralikult, või siis väga sitasti ära tehtud.

Samas, miski pärast juhtuvad sellised naljad just Mazdadega :think Mazda 6 pole ka teab mis eksoot ju mida hoida nagu silmamuna.


Esimese otsa pillidega oli jah suht nukker see lugu, peale facelifti läks oluliselt paremaks ja uuema mudeliga probleem kadus. Ja faceliftil oli 12 aastat keregarantii, nii et ei näe nagu probleemi. Iga suva teine pill mädaneb eesti kliimas ka kuskilt otsast juba 12 aasta pärast. Ja arvestades palju sellise mazda ülalpidamine maksab siis paar aasta tagant mõne soti eest keretöid teha pole üldse märkimist väärt. Kusjuures imelik ongi, et mingitel VAGidel kastid ja mootorid alatasa laiali ja kedagi ei koti, aga mazda roostes koopaäär on nagu ületamatu "täiesti kuul pähe" probleem :? ja auto elementaarne pesemine ei lähe just erilise "silmamuna hoolduse" alla minu märkmikus, aga eks kõik ole suhteline.

17. leht 20-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/