Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 25.04.2024 22:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 30.07.2015 02:29 

Liitunud: 26.04.2011 15:43
Postitusi: 79
Plaan on hakata ehitama peale diislit. Kellel kogemusi vôi teadmisi andku aga teada, esialgu plaan 1.9 66kw 55kw vist ei saa panna mul atm kast


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 30.07.2015 11:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2014 15:14
Postitusi: 129
Asukoht: Portartur2 Parkla
1.9 diisel automaat kastiga on surm. Odavam oleks auto maha müüa ja kohe endale 1.9 disla osta, enda aeg maksab ka ju midagi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 30.08.2015 10:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.02.2010 02:02
Postitusi: 808
Tagumised rehvid pole veem otsa saanud?
diisel peal?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 30.08.2015 11:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2014 15:08
Postitusi: 873
Koopia kirjutas:
1.9 diisel automaat kastiga on surm. Odavam oleks auto maha müüa ja kohe endale 1.9 disla osta, enda aeg maksab ka ju midagi


Näiteks 1.9 81kw atm näitab juba 66kw kergelt tagatulesid. Ja vähemalt jääb see käikude raidumine ka ära.

Aga mis see 66kw atmi otsas teeb võib tõesti ulmeline olla, too mootor ei liigu manuaali otsas ka kuidagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 31.08.2015 09:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2012 20:53
Postitusi: 432
Endal on golf 4. 66kw diisel. Liigub üsna normaalselt. Jalaga hoogu juurde lükkama ei pea päris.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 31.08.2015 10:00 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Parim mida kunagi tunda olen saanud http://www.autoweek.nl/auto/8868/merced ... 00-diesel'

2.0 55kw diisel W124. Tomat.

Ilmselgelt ei liikunud see värdjas isegi 20,4 sekundiga vanusest tulenevalt enam sajani ja ma ei mäleta kas üldse sott ette keris aga kui keegi tahab autot millega on võimatu kiirust ületada ja mille paagis põleb kõik mis kukke võtab kuumutamisel, siis on see just sobiv lahendus :D

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 31.08.2015 11:27 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Tanel kirjutas:
Parim mida kunagi tunda olen saanud http://www.autoweek.nl/auto/8868/merced ... 00-diesel'

2.0 55kw diisel W124. Tomat.

Ilmselgelt ei liikunud see värdjas isegi 20,4 sekundiga vanusest tulenevalt enam sajani ja ma ei mäleta kas üldse sott ette keris aga kui keegi tahab autot millega on võimatu kiirust ületada ja mille paagis põleb kõik mis kukke võtab kuumutamisel, siis on see just sobiv lahendus :D


Mul on sama suure mootoriga, aga 6kw vähem arendav jaapani tehnikaime. 0-100 on 0.6sek küll kiirem, aga tippkiirus jäi tal 135-140 vahele, võib kujutada ette, mis tunne sellega möödasõitu teha on. :D
Sõitnud temaga ühe korra nööri otsas 120-130km/h, mõtlesin sel hetkel, et kas see ongi kõige kiirem sõit, mida selle autoga teha saab. :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 31.08.2015 12:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Möödasõitu peab oskama teha. Olen Saksast ära tarinud 1.7 44kw diisli Lupo kerel, 1.9 47kw Golf 3 ja pole ühegagi möödasõidud tegemata jäänud. Golf 3 aeg 400m peale oli vist 20.5 äkki ja 105 km/h või miskit sellist. Lupoga käisin isegi Audrus vanal rajal sõitmas. Pidime küll minema ühe VR6-ga, aga kuna VR6 omanik mitu tundi hiljaks jäi, siis ma ei viitsinud nii kaua oodata ja läksin Lupoga sooja tegema.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 04.09.2015 21:29 

Liitunud: 26.04.2011 15:43
Postitusi: 79
Pilt

NÜüdseks siis alustatud mootorivahetusega nii, et kõik targad kellel vähegi infot ja teadmisi kogemusi jagage meeleldi ka mulle neid siin....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 05.09.2015 17:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.09.2007 00:38
Postitusi: 252
Asukoht: mets ja sood
Väga kõva.

_________________
Mis kanalit mööda siin ilmas liigub raha? Kus liigub võim? Kus liigub edu?
Ikka mööda Laagna teed, madal bemm, tagavedu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 06.09.2015 09:51 

Liitunud: 26.04.2011 15:43
Postitusi: 79
:o
Olen täitsa ära unustanud vahepeal siia postitada, et mootor on juba maas audil juhtmestiku mure lahendatud ja kui nüüd poolassi võtme ka saaks siis võtaks kasti alt ja hakkaks sidurisüsteemi ehitama autole et saaks uut motot peale teha:) :rokib :rokib :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 06.09.2015 19:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Kui juba (üli)aeglaste diislite peale jutt läks, siis kunagi sain sõita 2.0 vabalthingava diisel Mitsubishi vist oli Lancer universaaliga. 4. käiguga maantteel kiirendasin ca 120 - 130 kilomeetrini tunnis ja siis läks sisse viies, lootes, et läheb veel edasi, tulemus oli 0 ehk kiirus jäigi samaks :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 06.09.2015 19:55 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1119
Asukoht: Pärnu
66kw vento vedas kellale 170 kyll suht vabalt...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 18.09.2015 10:38 

Liitunud: 26.04.2011 15:43
Postitusi: 79
Tere foorumlased :rokib Sorry , et ma pole siia tükk aega postitanud ja teid hoidnud kursis mis vahepeal toimunud on asi hakkab suht lõpusirgele jõudma tegelt.

Kui keegi kunagi veel ytleb mulle, et 1.9 tdi 2.3 bensukalt ehitada lihtne siis see mees võib osta granaadi ja end õhku lasta

1.Mitte ei tule vahetada välja diislivõtturi vastu vaid kogu kütusepaak sest 2.3 bensukalt on mingi kobakas sees ja see segab diislivõtturit.
2.poolassid vahetada sest ATM kastil on lühemad
3.Siduri ehitus suht tüütu ja tobe
4.Manuaal kasti ja ATM kasti kinnitused puksidel kere külge teised ja see tõmbab tempot maha tuleb vana kerelt võtta ja keevitada teisele kerele mul see tehtud muidugi juba ...
5.iga tegevus nõuab tegelt üsna hästi ikka aega

aga ei ole hullu saame hakkama täna sitt ilm ei viitsi garaazi minna et moto peale tõsta....
sest kui motot tahan panna peab kraana ja ise pean pooleldi välja olema siht sitt on siukse ilmaga teha seda seega jääb homse peale


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b4 1992 LOWLIFER- kauro123
PostitusPostitatud: 18.09.2015 11:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 739
kauro123 kirjutas:
Kui keegi kunagi veel ytleb mulle, et 1.9 tdi 2.3 bensukalt ehitada lihtne siis see mees võib osta granaadi ja end õhku lasta



Kui trollijad välja jätta, siis iga viimane kui inimene ütleks, et 2.3 bensukas-automaadi pealt 1.9 TDI manuaali peale minek on absoluutselt mõttetu enda piinamine, tänamatu töö ja kokkuvõttes tegelikult täiesti tulemusetu. Minu arust on mootori, eriti veel kütuseliigi vahetus AINULT siis mõtekas, kui tegu on tõsise projektiga, kus visatakse 1.9TDI välja ja pannakse 4.2 V8 asemele vms. Miskisse 600€ väärtusega autosse teadmata koguse raha ja sadade töötundide tagumine, et siis iga 100km pealt maksimaalselt ühe euro säästa, on lihtsalt masohhism.

Ma vist isegi mainisin, et lihtsam oleks olnud praegune maha müüa ja sobiv naftapress lihtsalt osta.

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7