Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

MB C 220 CDI 1999, Random Hero
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=152511
1. leht 2-st

Autor:  Random Hero [ 12.08.2015 11:54 ]
Teema pealkiri:  MB C 220 CDI 1999, Random Hero

Müüsin vecu maha ja olin lausa 5 tundi jalamees. Muidu poleks mersut vaadanudki, aga sõber müüs ja väitis, et sõidaks ise edasi, kui tööauto poleks uuem, püsikiirushoidja ja töötava kondiga. Jäin uskuma ja kuna tehnoülevaatusel märgiti vigadeks üks numbrituli ja veidi mõrased pidurivoolikud, sai massin koju toodud.

1999 aastast, 220 CDI naftapress, 5-käigune manuaal. 2x elektriaknad, 6 kõlarit, hele ja korras riidest sisu, siin seal puiduimitatsiooni.

Head:
+ maanteel ca 5 liitrit sajale, samas jõudu jagub
+ sisu eeskujulikus korras
+ kerelt leitud kokku 3 roostetäppi
+ järgiaidatud Hertz'i helisüsteem

Vead:
- käivitub harjumatult raskelt. Sõbra väitel eelsüüteküünlad väsinud. Aga teeb alati, nii soojalt kui külmalt, täpselt ühepalju kordi öök-öök ja läheb ikka. Väidetavalt olevat talvel täpselt sama palju öök-öök teinud ja ka läinud.
- kondi radikasse minev toru lekib klambri juurest, pakkuge lahendusi.
- stock makk, mis mängib ainult kassette ja mille CD box ei tööta.

Pilt
Pärast mündikas loputamist

Pilt
Saab metsas ka hakkama.

Praegu on all plekkveljed koos lamellidega. Kui kellegil on hea hinnaga 15" velgesid (suverehvid olemas) pakkuda, siis andke tuld. Võib ka muud mõõtu, aga siis koos rehviga. Pakkuge makke ka :D Ja kui keegi teab kondi toru jaoks odavat lahendust, siis andke sellest ka teada.

Autor:  Black66 [ 12.08.2015 12:43 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

See laisk käivitus ei ole küünalde viga. 99% starter tahab puhastamist, määrimist, sisu üle vaadata ühesõnaga. See on mersudel laisa käivituse tüüpviga. Võib nii veel aastaid käivituda aga lõpp tuleb ootamatult.
Küünlad kas töötavad või mitte, kui ei tööta, siis annab peale külma käivitust küünalde märgutuli armatuuris teada, et mõni on läbi. (Jääb pärast käivitust küünalde tuli põlema mingiks ajaks)

Autor:  Random Hero [ 12.08.2015 12:54 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

tänud, uurin. Küünalde tuli jah kustub vaat et esimesena ära, pärast käivitumist ei põle miskit peale tulede lambi.

Autor:  Xen0n [ 12.08.2015 18:43 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

Toimiva CD-boxi võin sulle poolmuidu ära anda, seisab juba aastaid kapi otsas. Mul oli kunagi esimeseks autoks samasugune pill.

Autor:  Random Hero [ 12.08.2015 18:52 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

Selle masina CD-boxid käivad miski optilise kaabliga, mida vist ühegi aftermarket makiga naljalt ei ühenda. Ja no tõsiselt ei viitsi pagassi plaati vahetama minna, kui 50€ eest saab maki kätte, mis mängib USB pulka ja kasvõi otse telefonist.

Esimesed tuuningujubinad ka ostetud:
Salongi õhufilter 14€
Kummipaelad subwooferi kinnihoidmiseks - 1.20€
Kummis pagasnikupõhjakatte tõttu jooksis viimane iga liigutuse peale kolinal mööda pagassi ringi. kuidas tsiviliseeritud inimesed subwoofereid üldse kinnitavad?

Autor:  donotbeafraid [ 14.08.2015 09:43 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

Random Hero kirjutas:

...
Aga teeb alati, nii soojalt kui külmalt, täpselt ühepalju kordi öök-öök ja läheb ikka. Väidetavalt olevat talvel täpselt sama palju öök-öök teinud ja ka läinud.
...




Selle mersuga saab külge lasta küll muidu.

Autor:  Black66 [ 15.08.2015 09:54 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

Küsisid chatis, et miks läheb vahepeal avariirežiimi ning vahepeal töötab, õhukuluanduri togimine aitab.
No ideeliselt oleks vaja korra kaabel järgi toppida, aga 99% ongi õhukuluanduri viga. Suht tüüphäda jälle nendel esimese otsa CDI'del. Üks pere 3.2cdi e-klass sai hiljuti analoogsest veast parandatud. Sümptomid olid täpselt samad, mingil hetkel aga viskas jäädavalt avariisse.
Andur osta kallima otsa oma, Pierburg või Bosch, odavad ei kesta üle poole aasta, kehvemal juhul vahetad nädala pärast uuesti.

Autor:  Random Hero [ 15.08.2015 16:37 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

täna sai 150 euri auto pihta visatud
6 liitrit õli + filter + õlipunn + kütusefilter + õhufilter + gabariidituli + taga numbritule vahetamine, milleks pidi pool luuki laiali võetama.

Kütusefiltri vahetamisel olevat paagist sinist diislit voolanud. Tore on Premium kütuse hinda maksta ja traktoridiislit saada. Kas selles võib asi olla?

Viga tuleb ja läheb, pärast õli ja eelmainitud filtrite vahetamist läks nagu korraks paremaks, aga andis korraks EPC tuld armatuuris. Restart aitas.

Praegune plaan on loota, et tänane hooldus parandas asjad ära. Kui ei, siis õhulugeja laiali ja puhtaks. Eile ka vahelduva eduga töötas, pärast õhulugeja togimist töötas nagu paremini. Võib täiesti olla, et sai mingit juhet või voolikut liiga vapralt painutatud.

Autor:  siimP [ 16.08.2015 01:47 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

Traktori disla puhtam, kui se pask mis sealt valge püstolist tuleb.. Paar päeva tagasi sain stati valge asemel hoopis täiesti kusekollast vedeliku. Õnneks vana golf põletab kõik mis vähegi määrib, ära.

Autor:  Härri_R [ 16.08.2015 01:49 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

Riegeri bodikitt sobiks sellele.

Autor:  S.T [ 18.08.2015 18:34 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

Täitsa asjalik pill

Autor:  TDS [ 18.08.2015 18:37 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

Mulle ka meeldib täitsa. Täitsa viisakas võiks öelda...

Autor:  Random Hero [ 18.08.2015 19:43 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

nonoh, hagu ei pandagi.

Praegu ootan Xen0nilt CD-boksi, uus ja äge makk ei mahu praegu eelarvesse, miskit saasta ka ei taha ajutiselt sisse ehitada, pärast kougi jälle välja ja ürita müütada või viska minema.

Laupäeval juhtus nii:
Pilt

Seda, kas ja kuipalju keritud on, muidugi ei tea.

Autor:  Random Hero [ 20.01.2016 00:29 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

kuna olin kõige vahvama lumesajuperioodi ja -20 kraadide ajal angiiniga teki all, siis jäi mersu korralikku lumehange, kaevasin täna ta siis välja. Oli muidu hirm, et kui täna päeval sulatab, siis öösel jäätuvad ümbritsevad vallid betooniks ja ei saa enne kevadet enam välja.

Pilt

Pilt

Eelmise aasta lõpus lasin veel suure radika termostaadi ära vahetada. Tartus käik oli kuradima külm ja tõenäoliselt eelmainitud angiini põhjuseks. Pärast tuli välja, et saksa disainerid olid põhjamaalaste jaoks paigaldanud veel väikese lisaradika, millel on oma termostaat. Seega, otsin passiivselt juppi A 005 203 39 75. Pole lihtsalt viitsinud tegeleda, kuna massin on niikuinii seisnud.

Kõige üllatavam oli, et vaatamata vähemalt 2 nädalat seismisele läks asi poolest pöördest käima. Isegi bensukaga oleksin pikemat käiamist oodanud.

Mingi aeg veel varem sain endale Tartust veljed ka hea hinnaga. Need oli muidugi vaja pühapäeva hommikul ära koorida, sest peal olnud slikkidega poleks midagi teha olnud ja koos rehvidega need pagassi poleks mahtunud. Soovitan: http://www.soov.ee/215-rehvitood-tartus ... tails.html. Rehvide velgedest lahutamine maksis 1€ per ratas ja utiliseerimine läks kokku viiekas, ehk siis 9€ eest kõik tehtud ja seda pühapäeva hommikul.

Pilt

Autor:  123 [ 20.01.2016 12:30 ]
Teema pealkiri:  Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero

Ja hakkab rappa minema.
Mis krdi pärast sa makki ei ostnud nende jälkide junnide asemel?
Originaal kilp on 100 korda etem.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/