Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
MB C 220 CDI 1999, Random Hero http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=152511 |
2. leht 2-st |
Autor: | Random Hero [ 20.01.2016 12:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
makk ammu olemas: Jälestan igasugu futuristliku disainiga makke ja sain selle sõbralt poolmuidu. Veljed sain ka ühelt tartu sõbralt poolmuidu, pmst plekkvelgede hinnaga. Samas mõõdus rehvid sain mersuga tasuta kaasa. Eks kevadel vaatan, kuidas alla istub, kui ikka üldse ei istu, siis tuleb edasi müüa. Ma alguses mõtlesin, et ongi sellised tumedad, aga tundub, et on teised lihtsalt ränga kõntsakihi all. |
Autor: | ziim [ 26.01.2016 18:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
Termostaadi (A0052033975) letihind Siiberis on 47.85 |
Autor: | RWD_Racer [ 14.02.2016 20:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
Korralik ja puhas ilus tuba. |
Autor: | bte [ 24.02.2016 22:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
Mul oli ka kunagi taoline, ainult, et bensakas. Müüsin maha või vahetasin uue auto vastu kui avastasin, et täiesti lootusetu on autot stabiilseks saada. Vahetasin pm kõik osad sillas ära, aga stabiilseks see käru ei muutunud. |
Autor: | Random Hero [ 17.03.2016 22:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
vahetasin lõpuks väikese termostaadi ära. Kõigile teadmiseks ka, et alloleval pildil olev jupstükk koodiga A0052033975 ei ole sellele masinale õige. Õnneks pole MB insenerid aga väga palju vaeva näinud ning sisu oli neil identne ning lihtsalt ümber tõstetav. Tuba sai kohe soojaks, aga pärast väikest tiiru taastus anomaalia, et mootor üle 3000 pöörde ei lähe, armatuuris mingit põhjust ei anna. See 3000 pöörde keberniit on algusest saadik olnud tulev ja kaduv anomaalia, EGR'i puhastamine lahendas mitmeks kuuks, ju tuleb uuesti teha. |
Autor: | KertP [ 17.03.2016 22:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
Viska see EGR klapp lihtsalt minema. |
Autor: | ziim [ 17.03.2016 22:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
Avariireziimi (max 3000rpm) põhjuseid on x+1, mitte pelgalt EGR. Veakoode oled vaadanud? |
Autor: | Random Hero [ 18.03.2016 00:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
Suvel dellu vaatas neid, sai sealt pisikesi asju kätte (veõjõukontroll ja roolinurgaandur ei saanud alati suheldud), kuid kõik mootori andmed olid korras. Ajaloos oli õhulugeja vigu, aga "arstile" mineku ajaks ravis massin ennast ise terveks. Ja õhulugeja lahtiühendamine pole ka mingit tulemust andnud, isegi viga pole kordunud. Kogu huumor algas kusjuures pärast õhufiltri vahetamist. |
Autor: | Black66 [ 18.03.2016 00:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
ma ütlesin juba alguses, et 99% on õhukuluandur ehk MAF. See on üsna tüüpviga nendel esimese otsa CDI'del ja täpselt sellised sümptomid ongi, et täna on avariis ja homme töötab. See võib juhuste kokkusattumus täiesti olla, et pärast EGR puhastust jälle pill sõidab ja üsna pikalt. Kahtlaselt seda moodi, et keegi sinna mingi vuffel MAF'i pannud, mis vahest segast peksab. Pierburg / Bosch külge ja elu lill. |
Autor: | Random Hero [ 18.03.2016 10:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
Vaatasin dellu antud veakoodid üle - EGR veateade oli ja tuli ka pärast kustutamist tagasi. MAF'i viga oli ka, tagasi ei tulnud. Ei vaidle sulle vastu, tundub üsna loogiline. Võib ka see olla, et õhufiltri vahetamisel sai midagi paigast loksutatud või pudenes midagi laiali ja sealt see jant algaski. Eks tuleb ära vahetada. |
Autor: | Black66 [ 18.03.2016 10:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
Lase igaksjuhuks veel mingi diagnostiga üle, sest huupi pole mõtet tükke vahetada. Kui peaks EGR peetis olema ja välja ei taha visata (eeldab ka ajust välja progremist), siis mul peaks üks sinu autole sobiv EGR riiulis täitsa olema, kunagi sai kellelegi sebitud ja see keegi lõpuks ei vajanud seda. Originaal tükk ja täitsa tuliuus. |
Autor: | ziim [ 18.03.2016 11:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
Sellel juhitakse EGR-i ju vaakumiga. Enne klapivahetust kontrolli elementaarne üle - vaakumivoolik ja elektriline vaakumit lülitav klapp. |
Autor: | Random Hero [ 26.05.2016 09:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero |
Vahepeals suri kütusesurveklapp ära, pihusti vaskseib pussas läbi ja kuu aega sai vastavalt viitsimisele maja ees näppe diisliseks tehtud. Sain lõpuks korda, panin müüki ja eile üks hakkaja nooruk viis endale esimeseks autoks. Seega hetkel autot polegi. Selle eest on aga palju vingem aparaat. Aparaat on siis 2014 detsembris poolakate kokkupandud 49 kuubiku ja rohelise numbriga Romet Ogar Caffe. Eelmisele omanikule ei meeldinud 49cc pakutav jõud, ehitas sinna uue silindrikomplekti ja klapipea koos kõige juurde kuuluvaga. Nüüd on lausa 0,072 liitri jagu toorest jõudu, minu 100kg lihakeha veab edasi küll. Lõppkiirus olevat GPSi järgi 75km/h, aga huj ma sellega linnast välja julgen minna. Lisaks oli see originaalis mõttetut potisinist värvi. Istet olevat ka pehmemaks tehtud. Päris mootorratastega sõitvad tüübid on siiani ära petnud, viipavad sõrbalikult, arvavad, et tegu on päris motikaga. Kui ostsin, siis kõik tahtsid näha ja proovida. Nalja rohkem kui rubla eest. |
2. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |