Auto värvus on tumesinine metallik, 92a. manuaalkastiga. Mootor on 2,5l Vanosega, 141kw ja 250nm. Sai ostetud umbes 2 aastat tagasi ja siiamaani on sõitnud suhteliselt probleemivabalt. Autol on 2x el. aken, el. luuk ja peeglid, udutuled ees jne. Ostes olid all 16 tollised ENKEI kärgveljed ja hiljem panin alla 17 tollised AC Schnitzer Type I veljed. Originaalstereo mind päris ei rahuldanud ja panin siis juurde 400W Blaupunkt võimendi, koos 10" 500W Kenwood bassikõlariga + sisse mõned vähe paremad kõlarid.
Plaanis on hoida autot üpris originaalilähedasena, kuna selliseid kohtab juba linnapildis üpris harva ehk siis ei mingit toonklaasi, valgeid suundasi ega spoilereid. Ainuke asi, mida muudaks oleks see, et esiotsa laseks mingite teiste vedrudega natuke allapoole, 540 stangelisa paneks külge ja ka veel pagasniku luugile M5 lip spoileri. Ette said ka 4300k xenon lähituled.
Vahetanud olen(täiendan, kui midagi juurde tuleb):
õlid, filtrid, küünlad, klotsiring, esi pidurikettad, summuti tagumine pütt(b-osa),summuti tagumine kinnitusklamber, esiamordid, amordi tugilaagrid, tagarattalaagrid, esiklaas(kuna suutsin selle kojamehe vahetuse käigus ära lõhkuda), 4x rooliots, 3x stabika kont, bensiinipaak ja osa selle voolikuid, bensiinipaagiluugi kinnitus, pooltuled xenon 4300k vastu, tagusillatala suured puksid, pendelhoova puks, keskmine roolivarras, 2 alumist ja 1 parem ülemine õõtshoob
.
Ühe pildi leidsin, milline auto algul oli:
400m - 525 vs 530d Raadil
Hiljem siis 17 tolli ajastuga sobivate originaal Schnitzeri Type 1 velgedega:


Piltidelt polegi nii näha aga tegelikult oli pea igal pool igasuguseid kriime, väikseid mõlke, roostet jne. Tagumised karbiotsad olid ka suht mädad ja vajasid keevitust. Mõtlesin siis, et võtan kätte ja värvin auto üleni ära, enne, kui asi hulluks läheb.
Sai siis töökotta aetud ja lahtivõtmine võis alata:


Rooste-eemalduse algus:

Pahteldamine ja lihvimine siin juba täies hoos:




Siin kõik detailid peale karpide krundi all:


Sai kätte võetud minule kõige raskem osa ehk karpide ehitus:


Raske selles mõttes, et keevitamine väga ei meeldi ja b-osa karpe e34-le tellida ei saa. Originaalosa 1 karp maksab esinduses 6500kr ja siis mõtlesin, et teen parem ise 0,8mm plekitahvist ning sai väga hea tulemus.
Karbis ka nüüd siledaks pahteldatud ja lihvitud ning krunditud:


Vahepeal sain ka originaal plastikust facelift karbilaiendid ja liistud täiesti ootamatult:

Tegin algust siseringide värvimisega:


Siin sai siis karpidelsse laiendite tüübliaugud ära mõõdetud/puuritud ja läks ka kivikaitse peale:


Ükspäev jõudis siis asi niikaugele, et krunt sai siledaks lihvitud ja ülejäänud pinnad said korralikult matistatud ning värvimine võis alata:


Jupid valmis, sai kere ette võetud.
Kambris, kaetud enne värvimist:

base värviga korralikult kaetud:

ja 2 kihti lakki peal:



Ja siin juba korralik korrosioonitõrje tehtud, poleeritud ja kokku pandud:




