Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=15333
1. leht 4-st

Autor:  VallatuTorpeedo [ 07.06.2009 13:38 ]
Teema pealkiri:  Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

Mercedes-Benz 190
Mootor: 2.0 bensiin (90kw)
Kast: 4 põrandal ja kõik manuaalsed
0-100kmh: 10,5 sekundit


Pilt
Zelluloosi kompleksi korstendest näib tõusvat tihedat sinist suitsu, kas tõesti on vabrik jälle tööle hakanud? Ei, see on mu 4000kroonise Mercedes-Benzi õli ja bensiini kokteili rüüpav mootor, mis suitseb kui Harju tänav aastal '44 ja kisab peenikese häälega kui kaheksa-aastane poiss, kellele katoliku preester anuse kaudu jumalat sisendab.

Olles teel meenutavad unistuste värvi suitsupilv ja päikese poole sihitud esiots lendu tõusvat Boeingut.
Niimõnigi kord on napis rannarõivais (nööri riietunud) neiud mind peatanud ja anunud sõitu õhumobiilis.
Tihti olen nad väljapraakinud, loa on saanud vaid need, kes ilmselgelt sündinud jumalate vahelisest armuaktist.
Punane värv on märgiks naistele "ma olen siin, sina ei ole siin, ole siin" ja samas ohumärgiks konkurent-isastele.

Pilt
Pilt

Tagaots on maas kinni nagu Tamme-Lauri tamm mullakamaras, ent nagu juba mainitud on see vaid pluss.
Lääpratas ajab naised märjaks, kuna väljendab mu metsikut elustiili. Teatavasti meeldivad naistele seiklus - ja kaklusmehed.
Annad kõigile molli ja näitad lääpas tagaratast - kepp on garanteeritud.
Konks väljendab seda kui kergesti mul tüdrukuid enda külge haakida õnnestub.

Pilt
Odomeetril seisab 303 000km, juhiistmele on kirjutatud 700 000km. Et end puldis mugavalt tunda, peab olema õppinud tagumikuga mees, sest vastasel juhul teeb tooli vedru igas Kunderi tänava augus ilma palumata tunde nagu grupp homoseksualiste võitleks anuses oma õiguste eest. Anonüümse konikangelase saavutusi mäletab salong hästi. Neid jubelõhnu tuleb hakata lähitulevikus neutraliseerima.

Autor:  Mairo [ 07.06.2009 13:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

No krt kust tuleb sellist juttu??? :D

Autor:  Ztex [ 07.06.2009 13:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

Haha, raamatut ei taha kirjutada? :hail

Autor:  Markus| [ 07.06.2009 14:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

Väga kõva ! :lol

Vahata oma masuudipress ära , näeb viisakam välja ja vaha ei maksa ka palju ! :wink:

Autor:  Muri [ 07.06.2009 14:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

Contra, sina vä? :lol

Mõnus kohe lugeda :hail

Autor:  entusiest [ 07.06.2009 14:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

Konkreetne :lol
:auto

Autor:  grimes [ 07.06.2009 14:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

Markus| kirjutas:
Väga kõva ! :lol

Vahata oma masuudipress ära , näeb viisakam välja ja vaha ei maksa ka palju ! :wink:

Massuudipressi nimetatakse diislit...
See aga bensukas :D

Aga jõhker jutt küll jh koos ! :lol
Mesa kh missugune !

Jõudu ja jaksu ! :D

Et kas selle mesa tuunimine on juba jõus ? Et karda ja muud jälle riputada :D :D

Autor:  Markus| [ 07.06.2009 14:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

Tean , ei lugenud algust , seal kus töömaht kirjas , vaatasin , et diisli embleem on .

Aga no mõte jääb samaks :)

Autor:  Iff [ 07.06.2009 14:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

Ma arvan, et sa võiksid Sass Hennoga koostööd teha ning uue filmi materjali valmis kirjutada, sest seda on siin sama põnev lugeda kui raamatut "Mina olin siin" :D

Autor:  Leon20vT [ 07.06.2009 16:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

Ma tahaks su kirjandit lugeda.

Autor:  h20m [ 07.06.2009 18:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

ehk trükid tõesti mõne kirjandi sisse ja lähed võtad kuskil kirjanike majas asunikku ja kirjutad raamatu.

Autor:  Birdshit [ 07.06.2009 21:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

Miks tegelt rattad nii lääpas?

Autor:  VallatuTorpeedo [ 07.06.2009 22:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

h20m kirjutas:
ehk trükid tõesti mõne kirjandi sisse ja lähed võtad kuskil kirjanike majas asunikku ja kirjutad raamatu.


Enamus mu kirjutistest on sellel lehel: http://luule.motovanker.com Koolikirjandeid alles pole. Lõpukirjandi tulemuse saab ilmselt lähiajal teada. Samas arvestagem, et neid kontrollivad krunn-naised, kes on koledamad kui Maire Aunaste, vähem seksinud kui Neitsi-Maarja ja rohkem kibestunud kui ükskõik milline eestlasest Keskerakonna valija.
Markus| kirjutas:
Väga kõva ! :lol

Vahata oma masuudipress ära , näeb viisakam välja ja vaha ei maksa ka palju ! :wink:


Keegi plätserdamishuviline on ilmselgelt vesivärve kasutades auto rulliga ülevärvitud ning paljudes kohtades on vaid krunt alles, kuna vahepeal sadas vihma. Talve saabudes peidan ta kuni alumise liistuni mastiksi alla, mis loob huvitava sõnumi:
Punane ja must - see on just kui "Hei beibi! Mu minevik on verine ja tulevik tume ning jah see mu näos on seksisoovijume". Kõlab päris taffilt.

Birdshit kirjutas:
Miks tegelt rattad nii lääpas?

Tegelik põhjus oli mainitud. Aga mõned inimesed arvavad, et see on nõnda seetõttu, et autol on aastast '84 konks küljes.

Tsiteeri:
Et kas selle mesa tuunimine on juba jõus ? Et karda ja muud jälle riputada :D :D


Tuunimine algab ilmselt lähinädalail, samas oleks eesmärk mitte kõike 1:1-le korrata. Ehk siis kui Sierra pakkisime kilekotti, siis ilmselt MB läheb... ei tea, ilmselt teeme mingi langevarju hüppe sellega vms.

Mälestuseks kilekotiauto otse Sitamarketist:

Pilt

Autor:  crisp [ 07.06.2009 22:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

Pead ei anna, aga võimalik, et tööjuures vedelevad ühed kutsika kikkis tagavedrud. Homme chekkin üle. Kui metalli ei läinud siis humanitaar abi korras võin uuele chikki magnetile annetada need. Vahetus jääb seekord küll teie teha.

Autor:  rain0102 [ 07.06.2009 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz 190 (1984) VallatuTorpeedo

No aga kui uued vedrud panna, siis kaob ju sportvedrustus ära. Kõik maksavad ju suurt pappi, et auto madalamaks saada. Miks siis seekord tuleks kikkiajamise eest maksta?

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/