Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 19:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 159 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 27.02.2016 13:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Siin tulevad need minu sõnad jälle


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 27.02.2016 17:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Tahmas ta sellepärast, et turbolõdvikust lendas enamus rõhk välja. Nüüd korras jälle ja ei tahma isegi ligilähedale nii hullusti. :) Ise küll midagi halba chipi kohta ei ütle.
Mul tahmab ta natukene rohkem, kui stockina.
Ja pilt tehtud 4000rpm launchi ajal. :D igaljuhul, kui kedagi väga huvitab, siis võin video teha mingipäev, kuidas tahmab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 09.03.2016 13:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Hei!

Väike update ka auto juures. Lähiajal tellin siis silikoonlõdvikud ja roostevaba toru ära, mis hakkavad asendama hetkest lõdvikut sisselaskest coolerisse. Eile sai ka ära vahetatud klapikambri kaane tihend ja kaane seibide tihendid. Samuti said ette erkvalged halogeen pargid ja taha park+pidur ledid. Ledidele said ka takistid vahele, muidu olid liiga eredad. Ilmselt tellin varsti ka amordid ära ja vedrud lähevad värvimisse. Amortideks ilmselt tulevad ikkagi KYBid, kuid see veel 100% kindel pole.
Paar pilti ka.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 02.04.2016 04:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Suvepapud all, muidu aga kalla ja talla režiim.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 17.06.2016 18:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Kuna nii pikk tekst, siis tegin ac copypaste.

Hei!

Pole ammu kirjutanud.
Niisiis...
Auto seisis maja taga ca 1 nädal ja üks tiiva suund oli puru löödud vms ja teisel kinnitused katki. Olid õnneks teised olemas ja läksid külge, nüüd siis kerge "smoke effektiga" tiiva suunad.
Enne:
Pilt
Pärast:
Pilt

Siis sai iluvõrel rõngad puhtaks tehtud. Mõtlesin, et kui hambapasta tõmbab hõbeda läikima, äkki tõmbab nikkli ka? Ja toimis. :D
Pilt

Siis ühel heal päeval, väga heal ajal, lendas genekas laiali. Laadimine järjest kadus. Sai siis genekas maha kakutud ja remonti viidud. Samuti sai ka korraga boosti leke parandatud silikooni ja roostevabaga ja ka õli+filtrid vahetus tehtud.
Pilt
Pilt
Genekas läks remonti ja vahetati vaskpuksid, laager ja kõik harjased ära.

Vana lõdvik, mis kollektorist coolerisse läheb, oli ikka ränk porno. Esiteks siis minu mägiaivari tuuning, seejärel oli allpool ka üks päris pikk lõhe. Sisse oli pandud erinevaid roostevaba torusid ja väljastpoolt oli siis klambritega kinni tõmmatud, et ei lekiks. :D
Pilt
Ja nüüd siis selline:
Pilt

Sai ostetud ka S püstakud ja pidurid. Need vaja värvi saata nüüd. Uued rattalaagrid osta, uued amordid, siis uued tugilaagrid ette, kuna see kõlksumine ajab vaikselt hulluks juba. Ja vb ka mingid 12-15mm flantsid. Siis peaks päris hea saama.
Pilt

Samuti ostsin ka uued papud suveks:
Pilt

Sai ka spoilaga luuk ostetud, mis vaja siis värvida ja quattro klaas peale panna. Hetkel tavalise klaasiga. Ja siis uued uksed ka ilmselt panna, kuna esimesed uksed on ikka nii läbi kui läbi.

Auto sai ka põhjaliku sise ja välispuhastuse.


staytuned
A


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 31.07.2016 01:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Kuna nii pikk tekst siis tegin copy paste.

Tervist!

Vahepeal toimunust siis ka kerge jutuke.
Tuli välja siis, et püstaku silm, kuhu sarniir kinnitub on ovaalne ja sarniir lõdva. Kundepoolel järjekordselt poolteljekumm lõhki. Keegi on maja ees tiivale mõned kriimud joonistanud. Üks esimese silla puks läbi ja tagumistel külgkalde varrastel lõtkud sees.
Sai ka ÜV ära tehtud.
Ning siis sai ka juppe ostetud.
Ostetud sai siis:
KYB amordid - terve ring
Esimesed SKF rattalaagrid
Strutbar
Kliimaplokk
Poolteljekumm kundepoolne
Lemförderi külgkaldevardad
S6 esimeste supportite paranduskomplektid
Amortide tugilaagrid ja tugipadjad(ette)
Uued rehvid 225/40/18

Sarniir läheb taastamisse.
Tehase sportvedrud, püstakud ja supportid lähevad värvi. Ilmselt supportid punaseks, kuigi tahaks midagi huvitavamat...Ja mõtlen ka strutbari värvi saata, kuid kuna must on liiga tavaline, siis võiks ka selle miskit huvitavat värvi värvida...Peale värvi supportid vaja ära remontida, püstakutele uued laagrid sisse, amordid ja vedrud alla, strutbr külge, tugilaagrid ja tugipadjad vahetusse, poolteljekumm vahetusse, rehvid velgedele peale ja sillastendi. Siis peaks tükiks ajaks hea olema. Ahjaa, taha uued kettad, klotsid ka, mis on olemas.
Kliimaplokk ka vahetusse, kuna hetkel mõlemal ekraanil pikslid surnud ning kuna strutbari ja kliimaploki sai hea hinnaga, siis lihtsam uus sisse visata. Vana käis korra tegemises küll, külmjooted üle, kuid ekraan ei hakanud siiski funkama. Pikslid läinud jäädavalt.
Järgmise asjana vast, suuremad pihustiotsad, turbo, cooler, custom kollektor, cooleri torustik jm, 3" downpipe ja viimase etapina vast ülevärvimisse. Rooli ja käigukangi koti tahaks ka üle lasta nahatada. Kuid sellega veel aega.
Kui kellegil vedeleb korralik S6+ käigukangi nupp ka, siis tunneks selle vastu huvi! Hetkel üsna kulunud teine. Ja siis peab hakkama uurima, kes hea hinna ja kvaliteedi suhtega kolle ja downpipe teeks ja ka seadistuse kui kõik valmis....
Eks nipet näpet asju tekib veel ja hetkel kõik pähe ei tule.
Miskit edasi areneb siis tuleb ka pilte ja infot juurde. :)
Hetkel aga ainult selline pilt(kõiki jubinaid pildil pole :D)
Pilt

Stay tuned
A.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 31.07.2016 15:24 

Liitunud: 16.08.2013 20:14
Postitusi: 3
Midagi erilist... http://www.plastidip.ee/+ lakk. Neil on väike valik aga googelda,järsku värvid terve auto üle!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 27.08.2016 19:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
pets2402 kirjutas:
Midagi erilist... http://www.plastidip.ee/+ lakk. Neil on väike valik aga googelda,järsku värvid terve auto üle!


Tänud. Autot vast üle ei lase, aga iluvõre ja mõningad muud detailid ehk küll. :D

Igastahes...

Auto seisab hetkel garaažis puupakkude peal. Kõik pm valmis, v.a. tagaamortide vahetus, külgkaldevardad ja kettad klotsid, mis kõik olemas. Kuid kuna autol on originaalis kõrge vedrustus, siis sportamordid alla ei istu 1:1. Amortidel veidi teine mõõt, niiet vaja neid pukse ümber teha. Tutikad ainult a varuosa ja 40€/tk.

Tehtud hetkel niipalju:
Püstakud, strutbar, supportid, vedrud, amorditaldrikud jnejne käisid värvis. Supportid kollaseks ja ülejäänud mustaks.
Ette said uued SKF rattalaagrid.
Uued ABSi andurid.
Uued piduritorud(D4 omad, kuna need olid kõige pikemad mis saadaval olid, eks näis kas jääb siis lühikeseks või ei).
Kettad ja klotsid pm uued.
Püstakut sai natuke modditud, kuna tegu S4 püstakuga mille siis convertisime HP2 peale.
Uued amordid ees, tehase sportvedrud.
Reguleeritava kõrgusega kapotiamort.
Uus kliimaplokk.
Strutbar küljes.
Uus juhipoolne S6 logar ja logari taha tiiva ja kere vahele kolmnurkne plastik sai ka pandud, mis puudu oli.
Uued veljed ja rehvid all(hetkel ainult ees).
Püstakud jne kõik all ja koos.
Supportid said remonditud.
Uued lemfi rooliotsad.
Lemfi stabikavardapuksid.
Sarniirid käisid taastamises ja värvisin mustaks, kuna ei jõudnud neid värvi viia. :D
Taha on olemas siis ka uued amordid, tehasesportvedrud, lemfi külgkaldevardad, kuid pole veel alla saanud panna.
Varsti tellin flantsid ka ära ilmselt, et ratas tsipa väljaspool oleks.
Kleepsud ka tellitud, millest siis pilte kui kõik küljes.
Ja rohkem vist ette ei viskagi hetkel...igast polte jne. sai ka muidugi ostetud ja kundepoolne pooltelje kumm sai ka vahetatud.
Paar pilti ka siis hetkeseisust, kuna aega ei jätku hetkel, siis seisab mõnda aega nii, kuid varsti liikvel jälle.

Pilt
Pilt
Vana
Pilt
Uus
Pilt
Vanad kettad olid ka suht korras...:D
Pilt
Pilt
Pilt
Üldmuljest tuleb siis pilt kui masin koos ja saan väljas normaalse pildi teha ja ära pesta auto. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 29.10.2016 19:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Lõpuks siis I etapp valmis...Aega võttis aga asja sai. Tulemusega väga rahul. Auto on kõvasti jäigem ja madalam, pidurdab paremini ja juhitavus ka paranes kõvasti.
Ennem kui pilte hakkan postitama, kirjutan ka soojendusmootorist veidi. Ühesõnaga, soojendusmootor tegi juba ostes veidi vilinat, just talvel. Vaatasin mööda asjast ja sõitsin edasi. 2015/16 talvel juba jooksis mõned korrad kinni ja vilin oli hullem. Suvel sõites siis, panin ventika kiirust veidi juurde ja järsku viskas mõnusa pahmaka heledat tossu ja plastiku kärsakat salongi. Mõtlesin kohe, et nonii, müs nüüd juhtus?! Jäin seisma, uurisin asja, kõik tundus ok. Ja panin auto käima - soojendusmootor hakkas koheselt jubedat häält tegema. Selge, soojendusmootor täiesti läbi. Sai siis nüüd enne sillastendi asi korda tehtud. Mõtlesin kas kliima tühjaks ja eest ära või jahutusvedelik välja ja salong laiali, et soojendusmootorit kätte saada(see suur kobakas välja). Mõeldud tehtud. Kliima tühjaks ja eest ära. Seal oli ka normaalselt prahti all, mis sai puhtaks kõik tehtud. Mootor sai välja võetud ja oi mis vaatepilt. Ülemine puks täiesti läbi, rootor läbi, harjad viimasel piiril jne. Ime, et üldse töötas. :D Igaljuhul sai uus sisse pandud ja nüüd parem kui varem. Samuti kliimaplokil olid mõned pikslid kadunud ja sai ka see uus pandud. Nüüd siis lõppudelõpuks korras. Ahjaa, flantsid sai ka eile alla pandud. Miskipärast juhipoolne esimene ratas käib logarisse, kui tagurdada ja rool vasakule välja keerata. Muud midagi pole. 15mm flants sai ilmselt natu palju, ideaalis oleks vast 10mm parim. 15mm on ees ilus ja taga natuke koopast väljas, kuid midagi hullu pole, silmale kõvasti ilusam kui ET48 velg niisama all. :D
Pildi ja videomaterjali ka siis:
Uus soojendusmootor ja vana
Pilt
Video ka siis, mismoodi see vana seal kobaka sees käitus :D
https://www.youtube.com/watch?v=RgPGfvYZz4g
Pilt
Pilt

Ja miks siis auto niikaua seisis, oli see, et tagumisi amorte ei saanud olla ja polnud tohutult aega tegeleda ka. Ei saanudki aru miks nagu alla ei sobi, väidetavalt 1:1. Kuid reaalis nagu ei sobi mitte kuidagi. Ja siis lõpuks tänu kasutajale Siim89 sain teada, et olin saanud stabikaga silla amordid, kuid minu autol pole taga stabikaga silda. Sai siis valgas nende vajalike stabikaga silla amordi ülemiste osade järel käidud ja amordid olid ~5min koos...Oeh. :D
Pilt
Auto läks siis treila peal sillastendi, kuna rattad olid igatipidi lääpas jne.
Pilt
Kapotialune:
Pilt
Peale flantside alla panekut siis:
Pilt
Pilt

Eks näis, mis siis järgmisena, esimene klaas tahaks vahetust saada, tooni tahaks uuesti lasta panna ja keredetailid tahaksid vahetust. Uksed üsna läbi jne jne.
Stay tuned
sector


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 03.11.2016 16:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.09.2011 15:46
Postitusi: 1192
Miks see kleeps tagaklaasil on ? :D

Asjalik ehitamine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 03.11.2016 20:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
k3nny kirjutas:
Miks see kleeps tagaklaasil on ? :D

Asjalik ehitamine.


See kerge inside joke. :D Aga varsti kakun kõik kleepsud maha, kuna mingi pätakas mõni kuu tagasi arvas, et on lahe üks tiivasuund ära kakkuda ja ka sisalikul saba otsast tõmmata - "äkki kasvab tagasi?!"
Igaljuhul uudist niipalju, et talvekaid veel pole, ehk nädalavahetusel joppab ja saab soovitud veljed omale.
Ja piduripedaal oli nagu raskevõitu enne S pidureid ja on ka nüüd. Leidsin siis vaakumlekke, mis sai korda, kuid pedaal ikka vahelduva eduga suht tuim. Sai vaakumit testitud ja vaakumpump kutu. See vaja ka siis kiiremas korras ära vahetada.
Termostaat sai ka ära vahetatud. Talveks ilmselt papp ette jälle.

Oskate soovitada mis rehvi talveks võtta? Just naastrehvide järgi on huvi. Eelmised 2 aastat olid Nangkang SW7med all ja pidasid täitsa hästi ja kulusid ka normaalselt. Mingeid vägakalleid ei taha. Hetkel kaalun Pirelli Formula Ice, Hankook Winter iPike RS W419 vms ja Nangkang SW7. On see hankook lisa 100 euri väärt või pigem mitte?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 03.11.2016 21:14 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Formula ice ei tohiks olla otseselt prelli vaid mingi marketingi värk. Made in russia muide, viskasin alla kirstule aga pidamine 185 rehviga iseg tagaveduse jaoks vähemalt hetkel natuke liiga hea, et linnas liiga naljakas hakkaks. Nuriseda ei oska, tehasenaast.

Hankook on väga normaalne rehv enda raha eest. Samas kui sa nankadega rahul olid, siis pol vahet millega sõidad.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 05.11.2016 19:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Tanel kirjutas:
Formula ice ei tohiks olla otseselt prelli vaid mingi marketingi värk. Made in russia muide, viskasin alla kirstule aga pidamine 185 rehviga iseg tagaveduse jaoks vähemalt hetkel natuke liiga hea, et linnas liiga naljakas hakkaks. Nuriseda ei oska, tehasenaast.

Hankook on väga normaalne rehv enda raha eest. Samas kui sa nankadega rahul olid, siis pol vahet millega sõidad.


Nii ta on jah. Ma pole paremat lihtsalt saanud, ei oska kuidagi kommenteerida kas see 100eur hankookide pealt on mõtekas maksta või mitte. Ilmselt lähen ikka SW7 teed jah. Soovitud velgedest jäin ka ilma, niiet vast leiab mingi teise alternatiivi, mitte plekki.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 12.11.2016 21:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Hei!

Sai siis vaakumpump remonditud, kuid ikka ei toimi. Pedaal ikka üsna tuim ja raske. Milles veel viga võib olla? Seal sees olevas xkolvirõngas vms? Igaljuhul sai lõpuks talvekad ka alla. Tänud freeserile, läbi kelle lõpuks veljed sain. Velgedeks tulid siis Riali 17"x7.5" ET38. Rehvideks Federal Himalaya WS2 mõõdus 225/45 R17.
Mõni pilt ka siis:
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 29.11.2016 10:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Tervist!

Vahepeal natuke midagi toimunud ka.
Esiteks sai tagumine kojamees ära kaotatud, kuna kojameeste kang andis otsad(just see ette lükkamise osa). Kuid põhiliselt sellepärast, et ilusam oleks ja ma ei kasutanud kojameest.
Teiseks sai siis tehase OBD2 pistik peale pandud(toimib, testitud) ja kolmandaks rõhukell ka. Vaakumpump ei toimi ikkaveel, seega see vaja uus ilmselt osta. Muidu sõidab ja suhteliselt kalla ja talla režiimis olnud.
Veidi pildimaterjali ka:
OBD2 pistik OEM kohas
Pilt
Rõhukell, saab värvi muuta, peak boosti sättida jne. Ja tegu elektroonilise kellaga, mitte analoogiga.
Pilt

Väike video ka kella testimisest:
https://www.youtube.com/watch?v=iTsZNewj8P4

Rõhku ehitab siis 1.4bar ja hoiab ilusti, mingi 3.5-4k pöörde peal langeb ~1.1-1.2bar peale. Ühesõnaga chip toimib nagu näha. :D
Mingil teatud pöördel ja teatud käiguga ehitab vahepeal ka 1.5bar ja tsipa peale. Videos näha ka siis viimase sõidu max boosti, mis saavutas.

Ja paar talvisemat pilti ka:
Pilt
Pilt
Pilt

Rehvivalikuga ka väga rahul, pidamine on ikka päris metsik võrreldes nangkangiga.


sector


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 159 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7