Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.08.2018 09:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 164 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 22.09.2017 17:56 

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 98
k3nny kirjutas:
Jama jah natukene. Eks see olegi, et kuna neid on tõesti saada iga nurga pealt peaaegu, ei ole vist mõtet igat isendit taastada. Süda kõvaks teha ja rauda viia. Head jupid saad kõik alles jätta ja rahaks teha. Võibolla oleks isegi millestki huvitatud.
Mis margi peale mõelnud oled järgmisena?


Kuna nüüd rahadega jokk, siis mõtlen B4 passati peale. :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 23.09.2017 09:36 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2966
Asukoht: Põhja-Läti
B4 Passati vastu vahetust äkki teha ei taha ? :D

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 24.09.2017 23:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3173
Asukoht: Tartu
Tanel kirjutas:
Nüüd tulevad osad isanäoga selgitusi jagama kuidas sellise asja lappimine oleks täiesti nohu - pohui, et mõne aasta pärast kõik samamoodi edasi mädaneb värvi all :D

Ükskõik palju töötunde sinna ei kulutaks on ikka mõttekam normaalsem kere kusagilt sebida mida EI PEAKS keevitama ja lõikama, sest see jama ei jää kestma lihtsalt normaalselt. Selliseid võtteid kasutatakse siis kui ei ole võtta odavalt uut tooriku kere.

Aga kui sa veel alla ei taha anda, siis 100 kere on targem võtta toorikuks. Kestavad tunduvalt paremini.
92 ja üles kui ma ei eksi peaks kõik normaalse juhtmestikuga ka olema.
Mõtlesin, et ei vasta aga ei saa vastamata jätta. :D Kas mõistlik taastada? Ei tea. Aga seda juttu, et ei saa heaks on küll jama jutt. Siin tuuakse ämbrites e28 garaazi alla ja Saab heaks. :)

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 25.09.2017 00:05 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4075
Asukoht: Kalsarikännit
Kui kaua see hea kestab ?
Ma olen küllaga neid masinaid näinud millesse on hunnikus töötunde ja raha jäetud kuid ikkagi on inimesed juba mõne aasta pärast masenduses.

E28 juba täna on küll see auto millesse tasuks ehk vaeva- aega ja raha panustada kuid C4 audi ei ole seda kindlasti. Koos lennupiletitega või treilaga on ka odavam tuua kusagilt midagi mida ei pea lappima.
Keevitamine on alati halb asi kuna sellega pannakse metall nö. "stressi". Kindlasti kestab aga kaua ?

Nii paljud need autod mis kõpitsetakse üles pannakse ikkagi varsti müüki ja tihtilugu saab uus omanik endale hunniku kauniks pildistatud vanarauda.

Kui midagi taastama hakata peaks seda juba korralikult tegema (eeldusel, et sa tahad seda enda jaoks tõesti väga teha) ja see on nii kallis töö, et hoia ja keela. Enamustel pole oskusi ega võimalusi ka ise teha ja töötundides see kõik korralikult tegemine kinni maksta on metsik töö.

Kui tahta ajutiselt ilus tulemus, siis pole muidugi probleem aga kellelegi ei meeldi kui tema ilus ja taastatud auto 5-10ne aasta pärast jälle täiesti mäda on.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 28.09.2017 02:26 

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 98
Midagi võimatut siin polegi ja kõik on ilusti tehtav, iseasi kas sellel mõtet on. Minu silmis näiteks pole kui kõik saast kokku liita, siis saab kokku nii suure supi, mida ei jõua ära helpida. Kere suhtes olen 100% otsustanud juba, et läheb vanarauda. Kas uus kere on tulemas või mitte, ei oska hetkel kommenteerida...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 05.10.2017 21:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 18:18
Postitusi: 881
Asukoht: Tallinn
Toetan ka seda juttu, et tükkidest kokkuladumine pole eriti mõislik otsus nagu paljud soovivad, "et korraks oleks ilus". Ainuke variant oleks terves tükis kõik mädanenud detailid välja vahetada, paksult korrosiooni tõrjet täis ja siis oleks lootust et kestab kaua, aga maksma läheb see tõesti siukseid summasid et siin nii mõnegi tatika unistus E39 ka ei maksa nii palju.

Kurb näha et su Audi nii kurvalt oma lõpu leiab, loodan et mu C4l nii kurbi üllatusi välja ei tule, hetkel ka selle taastamine käsil ja 100st A6 ehitamine. Idiootsus kuubis, aga mis teha kui on kahju müüa ja õige A6 osta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 07.10.2017 21:58 

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 98
Votex kirjutas:
Toetan ka seda juttu, et tükkidest kokkuladumine pole eriti mõislik otsus nagu paljud soovivad, "et korraks oleks ilus". Ainuke variant oleks terves tükis kõik mädanenud detailid välja vahetada, paksult korrosiooni tõrjet täis ja siis oleks lootust et kestab kaua, aga maksma läheb see tõesti siukseid summasid et siin nii mõnegi tatika unistus E39 ka ei maksa nii palju.

Kurb näha et su Audi nii kurvalt oma lõpu leiab, loodan et mu C4l nii kurbi üllatusi välja ei tule, hetkel ka selle taastamine käsil ja 100st A6 ehitamine. Idiootsus kuubis, aga mis teha kui on kahju müüa ja õige A6 osta.


Nii on jah. Niipalju kui uurisin siis C4jale uusi plekk detaile ei müüda ka(nt karbid, tagumised tiivad täies tükis jne) ja sel poleks lihtsalt mitte mingit mõtet. Lõppkokkuvõttes on neid C4jasid küllalt veel mida endale soetada. Oleks ta siis mingi maruharuldane, aga ei ole.
Paari nädala jooksul selgub kas saab ühe teise pilli või mitte. Kui saab siis eks näis, kas jätkan sama teemat või läheb lukku ja teen uue. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 20.11.2017 14:57 

Liitunud: 20.12.2007 01:20
Postitusi: 456
Asukoht: Tartu
Mis autost saanud on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 24.11.2017 13:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.03.2013 21:22
Postitusi: 413
Minu arust on ju C4 tsink kerega ja peaks säilima paremini?
Või tõesti on nüüdseks Eestis libedusetõrje vahendid nii karmiks aetud, et isegi need hinnatud töökindlad isendid enam ei kesta?

Soovitus oleks ikkagi kuskilt leida tugeva kerega Quattro( nt 2.6 mootoriga ) ja siis vidinad ümber tõsta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 24.11.2017 14:55 

Liitunud: 29.03.2012 16:27
Postitusi: 300
Ah ei ole neil head kered midagi. Mu omal polnud vist ühtegi kereplekki ilma roosteta. Esitiivad lähevad tihti lausa auklikuks. No ja raha on mõtet matta ainult S-i peale :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 24.11.2017 15:32 

Liitunud: 23.10.2009 20:42
Postitusi: 2429
Asukoht: Tallinn
KertP kirjutas:
Minu arust on ju C4 tsink kerega ja peaks säilima paremini?
Või tõesti on nüüdseks Eestis libedusetõrje vahendid nii karmiks aetud, et isegi need hinnatud töökindlad isendid enam ei kesta?

Soovitus oleks ikkagi kuskilt leida tugeva kerega Quattro( nt 2.6 mootoriga ) ja siis vidinad ümber tõsta.

See auto on üle 20a vana, mis tsink kerest siin enam rääkida saab? Ei tasu eeldada, et see tsink kestab seal sajandeid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 24.11.2017 17:57 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 463
Asukoht: Keila/Tallinn
tsink kestabki sajandeid....
vaadake kasvõi tänavavalgustus poste, pole neil värvi ega midagi muud katvat peal, kestavad ikka väga kaua. Auto kerel on siis lisaks tsingikihile ka veel värvide ja muude möllude kihid peal.
50mikromeetrit galvaanilist tsinki peab soolatestis ca 320h vastu(testi sooritatakse detailide geomeetriast tuleneva varieeruva tsingiga kattuvuse tõttu), ehk siis reaalelus umbes 40 aastat mereääres püsimist, enne kui roostetama hakkab.

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 25.11.2017 14:36 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3099
Asukoht: Tartu
Mingi hetk ta ikkagi alla annab, autode puhul tunduvalt varem. Need lambipostidki kipuvad otsa saama ootamatult ja näiteid on siin teemaski palju, kuidas roostekindel ja roostevaba (mitte-avariiline ja muud moodi defektne, va. loomulik kulumine) Audi äkki vana Opeli roostekindlust omab.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 25.11.2017 19:12 

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 98
Minu auto puhul oli lihtsalt tegu halva eksemplariga. Uuemad autod ala b6 passat ja c6 audi roostetavad kõvasti hullemini kui vana c4 audi. Eks see kere seisukord oleneb kõik kuidas hoida, kui tihti talvel pesta ja kus talvel teda hoida jne. Neid põhjuseid ja faktoreid on ju nii palju. Kivitäke kapotil võib lõppeda ka ju roostega.
Isal on 2003a Opel Vectra, 2006 tõi Saksast ise Eestisse. Senini 0 rooste ja jubehästi kestnud, suhteliselt minimaalsed kulud. See-eest aga mõni ostab mingi 2010a auto ja on 3x rohkem muresid. Kõik oleneb...

Aga tulles nüüd teema juurde tagasi, siis autost niipalju, et seisab garaažis. Järgmine aasta vaatab, mis temast saab, kas siis keevitus või kaal.
Uueks autoks tuli 96a c4 tdi quattro väga väga korraliku kerega. Lisade poolest midagi erilist pole ja rohkem siin sellest rääkima hetkel ei hakka. Ilmselt tuleb uuest autost(mis juba kuu aega olnud :D) ka uus teema.

Teema võib lukku/arhiivi vms panna.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 164 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7