Sai siis ca kuu aega tagasi soetatud eelnimetatud inglane. Eks ma riski peale välja läksin, kuna reaalset kogemust inglastega praktiliselt ei olegi

Juba ostes oli tunda, et pole päris see mis reklaamis kirjas, aga siiski, põnev paistis olema ja hind tundus ka olevat mõistlik.

Aparaat ise siis selline, tehasest välja veerenud 2003 aastal, värvi nimetuseks Le Mans Green . . Pole paha. . . Liigutab teda Roveri K seeria vabalthingav 1.8 VVC mis teoorias peaks arendama 118kW@7000rpm
Jama on aga selles, et VVC klapp ei toimi, mille tulemusel hetkel on piiraja ca 5600rpm peal, ning masin liigub pigem nagu tema 1.8 120 bhp variant


Lisaks sellele on üle-eelmine omanik suutnud osaleda nii mõneski avariis nagu eelnevalt pildilt näha . .
Pikka juttu kokku võttes, olen üldiselt rahul, kuna mulle meeldib antud auto unikaalsus Eesti tänavapildis, ning teen hea meelega ületunde tööl, et saaks iga kuu mõned autojupid soetada ja projekti edasi viia.
Hetkel alustuseks alla pandud Powerflex polypuksid (brake-reaction) ja uued pidurikettad+klotsid, järgmine samm vaikselt elu lõpetavad õõtshoovad ja tagasilla puksid välja vahetada ning see VVC klapp toimima saada. . .