Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=154438 |
5. leht 7-st |
Autor: | TDS [ 05.04.2016 19:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Ma mõtlen, et kui küljeliistud on nikeldatud, peeglid on läikivaks imiteeritud, siis miks sa selle iluvõre mustaks tegid? Nagu malemuster . |
Autor: | @almera [ 12.04.2016 22:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Õigust räägid rsk . Nädalavahetusel sai 2 päeva autokallal vaeva nähtud. Vahetatud sai õudne poritiib, mis nägi välja selline: Uue soetasin audifoorumist juba mitu kuud tagasi(10 €.ga ), aga vajas pahteldamist ja värvimist, kuna oli halli värvi. See sai tehtud ja asi nägi välja selline: Pilt vahetusest(paras keberniit hiljem kõik jooned paika saada): Siin siis põhjus miks ülejäänud auto alt serva värvisin ja ühtlasi ka stange alumise serva kerevärvi tegin: Hiljem kui auto värvitud ja rooste kerelt eemaldatud(nagu näha siis jäi "apelsini koor"), aga pole lugu-sellest saab poleeriga jagu. Peab vaid poleermasina ostma(kellel pakkuda või oskab soovitada mingit korraliku aparaati, andku postkasti märku): Väike kiletamine leidis ka aset, nimelt tegin esituledele alumise kroomliistu ka mustaks. Nüüd ees vaid rõngad kroomitud ja nii ma nad ka jätan. Täna käisin terve auto(ka veljed ja klaasid) üle sellise imeasjaga nagu "savi". Tegu on tõsiselt imelise tootega, saab kasutada kõigil pindadel(peaasi, et piisavalt märg oleks). Kõik lakitolmu kohad said puhtaks. Kere ise on poleeri ja vahatamata, seetõttu jäi ikka veidi rabe, aga kindlasti kordades parem, kui enne. Värvialla läksid terve auto alumine serv(küljeliistust allapoole), kundepoolne poritiib ja lakialla läksid samad kohad + tagumised poritiivad(mida pidi hajutama). Tulin välja 700 ml värviga + 1.2 l lakiga(lahustid/kinniti juurde) |
Autor: | @almera [ 25.04.2016 17:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Pärast savitamist poleerisin veel terve auto üle(tubli 8 tundi tööd), eriti palju tähelepanu pöörasin eelnevalt värvitud ja lakitud detailidele. Mida siis vastavalt märglihvisin (kohati 800.se paberiga kus oli kergelt lakijooksu), 1200, 1500 ja siis läks käiku poleermasin poleerpastadega(2 tk), hiljem panin püsivaha peale. Selline jääb siis pind pärast(1200/1500 paberiga töötlemist) Selline siis pärast poleerimist ja vahatamist(oleks saanud kindlasti parem, kuid ei kasutanud eriti kvaliteetseid tooteid(nagu 3m, mequire jne) vaid keskmise kvaliteediga asju. Lisaks jõudsin veel vana lae musta lae vastu vahetada: Saabusid ka uued led numbrituled: Lõpuks olen nr tuledega täiesti rahul, kuna on valged(ei ole mingit sinakat/rohekat kuma) Tagaluugilt eemaldasin "audi logo" eelkõige et oleks parem poleerida, hiljem vaatasin, et jääb päris viisakas sedasi. Mõned pildid puhtast autost enne vihma : Lõpetuseks pilt Tallinnas käigust, sai ennast natuke kõvema pilli kõrvale sätitud |
Autor: | @almera [ 01.05.2016 21:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Sai ostetud mustad katusereelingud, aga neid vahetades vaatasin, et ilma on kah päris hea. Kui keegi teab, kust leida "punne" mis reelingu avadesse käivad siis anda märku |
Autor: | @almera [ 08.05.2016 20:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Panin tumedad reelingud külge, aga enne seda värvisin need üle(tahtsin küll mattmusta, aga kodus vedeles läikiv ja läks see käiku): Lisaks sai kõik 4 velge üle värvitud ja tulemus jäi päris hea. Velg enne: Korralikult ratsitud: Ja hiljem(küll teine velg, aga teised said sama head): Sai valitud päris suure teraga ja kõige "heledam" hall värv, mis kataloogist leidsin: Lisaks ostsin tagumise numbrialuse, kuna oli asjaga kiire, siis romulast(küsiti muidugi hingehinda , aga tingides sai enam-vähem hinnaga kätte. Vähemalt oli korralik) Selle ma toonisin tumedaks(nagu fl mudelil). Kuna tegemist on UK-st pärit autopealt, siis on tagumine udutuli teiselpool ja numbritule pistiku juhtmed pidi ka ringi tõstma) Nii ta siis jäi: |
Autor: | TDS [ 08.05.2016 22:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Tundub tuttav kant:D maps |
Autor: | @almera [ 09.05.2016 08:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Su andmed on õiged TDS kirjutas: Tundub tuttav kant:D
maps |
Autor: | bls [ 09.05.2016 13:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Ette oleks tooni vaja |
Autor: | @almera [ 06.06.2016 10:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Võiks, aga siis malbe sest Tartu mendid suht agarad. Natuke tilu-lilu juurde tellitud ja külge pandud, nagu näiteks: "shark tail" katusele, kollased udutule pirnid, s-line embleem võrele ja kroom veljepoldi kapslid. Mingi aeg eelmisel kuul sai mõlemad pooltelje otsad välja vahetatud. Aga muidu masin aus ja mõned pildid suvalises järjekorras ka. |
Autor: | siimP [ 19.06.2016 17:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Kust neid poldi kapsleid saab? |
Autor: | offline [ 25.06.2016 13:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Pakun et igast automaailmast / fixusest jms |
Autor: | @almera [ 28.07.2016 11:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Vahepeal sai auto kiirvahaga üle tehtud. Motipi toode ja kiidan, ei pea ennast ogaraks nühkima et auto viisakas jääb . |
Autor: | bls [ 28.07.2016 17:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Mina jällegi laidan, pärast jääb iga sitt 10x paremini sinna "vaha" sisse kinni ja hui pärast puhtaks saab |
Autor: | KertP [ 28.07.2016 22:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
bls kirjutas: Mina jällegi laidan, pärast jääb iga sitt 10x paremini sinna "vaha" sisse kinni ja hui pärast puhtaks saab Mismoodi |
Autor: | @almera [ 14.12.2016 01:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A6 C5 1.9 TDI 2001- @almera |
Pole ammu kirjutanud, vahepeal hea mitutuhat km odomeetrile juurde kerinud. Vahetanud olen geneka rihma, rulliku ja siduri. Pärast loputamist sai ka väike jäädvustus tehtud: Suveveljed müüsin maha ja talveks on all 17" veljed Nangkangi lamellidega. Senimaani rahul, pidamist piisavalt ja pole häirivat naelakrõbinat. Seoses suure ls on salongis ka kulumisjälgi näha, juhiistme külgtugi on õmblusest lahti tulnud ja käigukangi nupp on ära kulunud. Kevadepoole need asjad korda ajama, siis jälle viisakas. Need hirmujutud mis A6 esisillast lugesin enne auto ostu ei pea minupuhul küll paika. Olen sõitnud nüüd juba 40k km pärast ostmist ja mingeid lisakobinaid(kolinatest rääkimata) mu kõrv küll ei kuule. Vb laveerin aukudest mööda ja ei sura läbi, aga siiski on veermik vähemalt e39 meenutades paremini vastu pidanud. |
5. leht 7-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |