Aastat paar tagasi sai loobutud tagaveolistest roostetavatest fordidest ja toodud üks neliveoline coupe. Auto toodud sisuliselt jääraja ja hobikorras sõitmise tarbeks.

Peale toomist sai esimene talv sõidetud originaalse autoga, kuid käigukast ulgus piisavalt, et sai ette võetud selle vahetus ja kuna 2.8 jaoks originaalkasti võtta pole läks alla 2.0 oma koos sobiva tagareduktoriga. Umbes samal ajal sai paigaldatud ka madaldusvedru ring. -30mm.
Proovisin ka tagaveolisena aga pole päris see.
Teadagi jäi see 2.8 lahjaks ja sai ajaviiteks ehitatud peale kompressor.
Video 1Video 2Loomulikult andis esimesena alla sidur. See välja vahetatud ja paigaldatud ka ühemassiline hooratas.
http://upload.staatus.eu/files/14434284411133100353.jpegSelle käigus tehtud ka uus kütusetrass.
Hetkel jääb jälle tagaveoliseks.
Kastikäpad hetkel vaja uued leida, kuna vanad puruks. Aretada mootoripadjad, kuna originaalid väänab puruks.

Lisakellad boost ja A/F .
http://upload.staatus.eu/files/1443596938790093418.jpegLisaks sain originaalistmete vastu vähe sportlikumad subaru istmed mis kellegi hea inimese poolt ristatud juba audi siinidega.
http://upload.staatus.eu/files/144359694294887914.jpeg"Uus" summuti.


Viidud siis originaali suhtes ülespoole, et koguaeg vastu maad ei käiks. Vana oli ka vähemalt viiest erimõõtu torust. Uus sukkadega ja 50mm toru. Lõpuni läheb sealt 60mm mis on originaal. Keskmine pütt tehase oma, viimase asemel hetkel Ford Mustangi alt pärit.
VideoSegukell küljes ja sai proovitud kuidas käitub kergema hoorattaga.
Ise olen siiani rahul.
VideoPaar ilusmat klõpsu peale kaheaastast pesu..




Nüüd juba nädalakese seisnud, kuna ei ole viitsinud tegeleda...