Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.04.2024 08:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 142 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 13.01.2016 22:10 

Liitunud: 14.10.2014 15:26
Postitusi: 89
plaan teha siis auto selliseks tagasi :)
Pilt


Sent from my iPhone using Tapatalk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 13.01.2016 22:47 

Liitunud: 06.04.2003 11:20
Postitusi: 273
Asukoht: Pärnu
esimene asjalik mõte :)

_________________
Veakoodide lugemine ja kustutamine. Diagnostika ja autoremont, Pärnus küsi kui miski muret valmistab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 13.01.2016 23:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.09.2006 22:05
Postitusi: 572
Asukoht: streetrace.org
Random Hero kirjutas:
nagu ma su mootorivahetuse teemas ütlesin: sebi sinna mõne sigari pealt 2.3 R5 ja pane sellele megasquirt aju peale.

Ja nagu ma sulle ka juba ütlesin: võta kõigepealt V6 mootori mõõdud. Siis kui üks sõber mul oma B2 kuubikut projektikaks ehitama hakkas, siis esimese asjana tuli välja, et V8 plokikaas tahaks istuda seal, kus on B2 pidurivõimendi. Ehk siis tuleks see kuskile mujale aretada ja see tundub tõsine keberniit.

Megasquirt koos paigalduse ja seadistusega maksab kordades rohkem kui mootor ise sel juhul :D ,selle raha ees perfomance puudub

V8 pidurivõimendi probleem on piisavalt lihtsasti lahedatav asi b2 puhul :)
Esiveo puhul on selline mootor kahjuks pointless,saaks muidu eepilistes mõõtmetes kummikut kärsatada :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 14.01.2016 12:48 

Liitunud: 14.10.2014 15:26
Postitusi: 89
kas keegi oskab oelda kas audi 100/a6/80/a4 quattro tagasild laheb kuidagi b2 alla? motlesin, et quattrona voi tagaveona oleks see auto poole parem :)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 14.01.2016 18:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
Müü see maha ja osta kohe quattro.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 14.01.2016 19:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.09.2006 22:05
Postitusi: 572
Asukoht: streetrace.org
TKteam kirjutas:
kas keegi oskab oelda kas audi 100/a6/80/a4 quattro tagasild laheb kuidagi b2 alla? motlesin, et quattrona voi tagaveona oleks see auto poole parem :)


b2 ja b3 oma läheb,eeldab sellise auto alt silla doonordamist koos poole põhjaga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 14.01.2016 20:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Kui juba nii lollid küsimused siis reaalsuses on see auto hiljemalt nädala lõpuks motors24-s müügis

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 14.01.2016 20:20 

Liitunud: 14.10.2014 15:26
Postitusi: 89
offline kirjutas:
Kui juba nii lollid küsimused siis reaalsuses on see auto hiljemalt nädala lõpuks motors24-s müügis


usu voi mitte aga ei lahe veel nii pea kuhugi ulesse ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 14.01.2016 20:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 739
Aular kirjutas:
Müü see maha ja osta kohe quattro.


B2 quattro on päris haruldane ja kallis aparaat juba.

Aga jah, ei ole see kvattrostamine lihtne, kindlasti ei maksa seda jupphaaval tegema hakata, et täna tagasild ja homme kardaan jne. Kõigepealt tuleks vastav doonor kõrvale leida ja siis tehnikat ümber lappama hakata.

Põhja kohta ma ei tea, aga näiteks quattro diffrimajandus on käigukasti sees, seega tuleks siis too ka välja vahetada, sama hooga võiks ju parema mootori peale panna jne...

Mulle meeldib see värv hirmsasti. Äkki teeksid nii, et ehitad selle auto ilusaks, paned sellesama mootori ilusti tuksuma ja võtad külksi laskmiseks ja lammutamiseks mingi vähem haruldase roika.

Offline: käekirja ja suhtumise järgi ju aru saada, et poisi esimene ja palavalt armastatud masin. Kuna tundub, et käed tagumikust välja ei kasva, siis eks ta nokitse siin vaikselt. Mul olid ka esimese masinaga ulmeplaanid. Siinsed tunduvad isegi reaalsed.

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 14.01.2016 20:24 

Liitunud: 14.10.2014 15:26
Postitusi: 89
Random Hero kirjutas:
Aular kirjutas:
Müü see maha ja osta kohe quattro.


B2 quattro on päris haruldane ja kallis aparaat juba.

Aga jah, ei ole see kvattrostamine lihtne, kindlasti ei maksa seda jupphaaval tegema hakata, et täna tagasild ja homme kardaan jne. Kõigepealt tuleks vastav doonor kõrvale leida ja siis tehnikat ümber lappama hakata.

Põhja kohta ma ei tea, aga näiteks quattro diffrimajandus on käigukasti sees, seega tuleks siis too ka välja vahetada, sama hooga võiks ju parema mootori peale panna jne...

Mulle meeldib see värv hirmsasti. Äkki teeksid nii, et ehitad selle auto ilusaks, paned sellesama mootori ilusti tuksuma ja võtad külksi laskmiseks ja lammutamiseks mingi vähem haruldase roika.

Offline: käekirja ja suhtumise järgi ju aru saada, et poisi esimene ja palavalt armastatud masin. Kuna tundub, et käed tagumikust välja ei kasva, siis eks ta nokitse siin vaikselt. Mul olid ka esimese masinaga ulmeplaanid. Siinsed tunduvad isegi reaalsed.


b2 quattro kaigukast on mul olemas, aga samas nagu vaga ei taha mingi pohja seal valja votta vmidagi, motlesin akki lihtsalt quattro tagasild ja kast prale ja koik aga tundub et see nii kerge pole :)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 14.01.2016 20:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 739
sa oled kõigi nende tehniliste küsimustega vales foorumis. Siin pildistatakse burksi ja poole rehvini lumes olevaid autosid. Mine otse audiklubisse ja ma usun, et seal antakse sulle kiireid ja täpseid vastuseid.

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 14.01.2016 20:28 

Liitunud: 26.07.2011 10:15
Postitusi: 213
Edu tegemistes ja meeldiv näha, et kuhugi juppideks ei läinud ning tegemisse. Muidu katsu ehk selgitada mõnes postis, mis su täpne visioon asjast tuleb!? Legaalne võimalikult originaalis väliselt või siis non-pornona enam-vähem väliselt aga random mootoriga, millest enamus legaalsed olla ei pruugi.!?
Kui kindlalt on sul vaja ta saada quattroks ja kas esivedu välja ei mängi? Q-stamise korral peab umbkaudu 500e välja käima, et mugavalt tuua tervik b3 Q ning sellelt siis kõik nelikuga seonduv ning tagumine põhjaplekk piltlikult alustades tagumiste uste juurest. Asja jama pool seisneb selles, et b3 üldiselt ei ole üldse tahetud ning eraldi ei ole seal maha müüa ostuhinna leevendamiseks/tagasisaamiseks mitte midagi ja kui nii võtta, siis kardaan+tagasild+plekki on päris võika hinnaga kokkuvõttes. Samas saad kogu kompoti korraga ja ei pea eraldi kõike taga otsima. Teiseks pead sa kindel enda oskustes olema, et sa kahte autot juppideks ei sae hullusehoos ja pärast kusagilt jätkata ei mõika ning proovid aastaid mõlemat poolikut leivaraha eest müüa ja on jälle üks molekulideks projekt Eesti pinnal tühja vedelemas. Taoline lüke teenusena sisse osta tuleks vägagi võigas ja ilmselt eelarvesse ei mahu, nii et teooria ja enda oskused peaksid täielikult paigas olema. Mootori koha pealt v6 unustaks samuti ära 100%, kommenteeriti seda osa juba samuti. Ütleks lihtsalt, et kui sa selle teema oleksid teinud siia samma aga aastal nii 2004, siis olid lood vastupid - rohkem kw ja kõige heterom lugu, samuti oli asi rohkem hinnas ning naerdi nö r4 lahjade isendite üle. Praegu on lood vastupidi, et nende lekete ja alajuhitavusega ning mõttetult võika küttekuluga igasugune mõttekus puudub ja ei ole ka põhjendus, et moto 70e eest saad. Julgeks väita, et müüvad veelgi odavamalt kohati kuuspakkide eest, sest kes neid reaalselt ostab, turgu ja tahtmist lihtsalt pole. Väljasurev kontingent üksikute paadunud v6 austajate näol lihtsalt. Kusjuures R5 rääkides on neid kaalutud V-ga võrdluses omal ajal ja lähevad üsna samasse auku, eriti siis R5 turbokas aga kõiki neid täppisküsimusi võid otse ACs küsida, know howd ja vastajaid oleks palju.R5 puhul ennast erutab ainult mõistliku väljalaskega käre vanakooli hääl, muu nagu ei oma tähtsust. Sigari mootorit pakuti variandina, need on samuti tüütud ilmselt siis 10v näol ja ei ole soovituslik, kuigi jääks ajastukohane aga see ei tundu olevat eesmärk. Sigari KG korral tõesti keps ja kolb kannatab utoopiat aga hakka mässama progeajudega ja läheb $ ja maadle selle pulli seadesse saamisega. Ainuke variant on minu silmis 1.8T siiski sellele isendile. Juba stockina on ta rahuldav, sest ca 1000kg/110kw kindlasti õrna istmessetõmmet tekitab ja emotsioone pakub, samuti lisa umbes 150e eest tagab chippimine 140kw neist mootoritest ning selle ka loeks laeks fwd isendi korral - üle selle ei näe enam pidamist lihtsalt ja narr kui 100ni rattad tühja ringi käivad, kord nädalas rehve vahetad, üle 100 pidamise saad aga avastad, et üle 100 väga enam edasi ei käi jne. Chippimise täpne soovituslikkus ja kvaliteet, taas pead ise uurima lähemalt maad. Ise sinu nahas käiks korra lätis ja ostaks 500-800e eest analoogse sedaani quattrona, teeks keretööd sinna, lappaks votexiga seonduva ümber ilma nelikut leiutamata ning ülejäägid müüks eraldi maha, millele turgu siin turul täitsa veel on õnneks ning siis läheks 1.8T teed. Moto ostu osas võtaksin tervikud ligi siiski, mitte ei otsiks moto pakkumisi eraldi. Võimalik, et Passat b5 tuleb soodsaimalt kätte aga hea varustusega A4 saaks ostuhinna kiiremini tagasi mõne väärt jupi pealt juba.Toimival tervikul teeks siis testid ja enda soovil mootoris muudatused, samal ajal korrastaks vajamineva b2 kere ning kui aeg õige, teeks motovahetuse ja rahu majas. Aga eks hoia teema elus ja täpsusta visiooni rahvale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 15.01.2016 00:06 

Liitunud: 06.04.2003 11:20
Postitusi: 273
Asukoht: Pärnu
85kw on täiesti piisav selle auto tarbeks. Kõik muu on raiskamine.

_________________
Veakoodide lugemine ja kustutamine. Diagnostika ja autoremont, Pärnus küsi kui miski muret valmistab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 15.01.2016 00:26 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Random Hero kirjutas:
sa oled kõigi nende tehniliste küsimustega vales foorumis. Siin pildistatakse burksi ja poole rehvini lumes olevaid autosid. Mine otse audiklubisse ja ma usun, et seal antakse sulle kiireid ja täpseid vastuseid.



Audiklubist saab tänapäeval ilmselt juba automaatse bänni küsimuse eest, et "kuidas esivedusest audist quattrot teha...."

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi 80 b2 votex projekt
PostitusPostitatud: 15.01.2016 00:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
Tanel kirjutas:
Random Hero kirjutas:
sa oled kõigi nende tehniliste küsimustega vales foorumis. Siin pildistatakse burksi ja poole rehvini lumes olevaid autosid. Mine otse audiklubisse ja ma usun, et seal antakse sulle kiireid ja täpseid vastuseid.



Audiklubist saab tänapäeval ilmselt juba automaatse bänni küsimuse eest, et "kuidas esivedusest audist quattrot teha...."

phaha, enam apremini ei olekski saanud sõnastada seda .D

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 142 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 109 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7