Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=156852
1. leht 3-st

Autor:  aykz [ 19.01.2016 19:29 ]
Teema pealkiri:  Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Tervist foorumi rahvale.
Otsustasin ka viimaks teema teha. Kuna olen omandanud ainult saksa autosid, siis vahelduseks võtsin ligi ühe riisika. Nimelt tegemist 2008a Mazda 6'ga, mille jõuallikaks 2 liitrine bensiinimootor, 108 Kw, automaat . Auto ostetud 2015a juunis (läbisõiduga 140 000). Autost nii palju, et ostetud uuena Inscape'st, ning olen auto kolmas omanik. Tänaseks omanud autot juba üle poole aasta, läbitud tublisti üle 20 000 km, ning siiani ostu ei kahetse. Seni vahetamisele läinud kuluosadest vaid esimene rattalaager, ning see on ka kõik. Loomulikult ka mootori õli ja kõik filtrid (150 000 pealt), kuid see on elementaarne.


Ostuhetkel:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Koheselt sai ette võetud esitulede värskenduskuur. Selleks tehtud põhjalik vesilihv, ning poleerimine.

Enne:
Pilt

Töökäik:
Pilt

Pärast:
Pilt
Pilt

Ja millele järgnes põhjalik autopesu, kuna ei mõistnud enne poleerimise alustamist, autot kinni katta :
Pilt


Sai hea hinnaga 18'' veljed ligi võetud
Pilt

enne:
Pilt

pärast:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kuid auto tundus korralik vanker sellises koosluses, ning seejärel sai siit voorumist kasutajalt ''NOS''-soetatud 35mm madaldusverdud.
Pilt

ning nii esivõre, kui ka tagaluugi kroomitud embleemid üle kiletatud, ning tulemuseks sedapuhku hoopis selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kuna müratase neis riisikates on meeletu, siis sai vähekene kleepimistööd tehtud:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ning ette xenonid, 6000K :
Pilt
Pilt

Lisaks, veel veidi pilte:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Edasiseks plaaniks: helitehnika uuenduskuur, kuid sellest peagi ...
Juttu on siin küll vähe, kuid ilmselt pildid ütlevad rohkem, kui tuhat sõna.

Lugupidamisega.

Autor:  Harri.. [ 19.01.2016 20:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Tehase seades tundus kuidagi parem isegi.
Mis kritseldused need kapoti peal on?

Autor:  bemmimeees [ 19.01.2016 20:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Minuarust just nii parem. Ilma madalduseta tundus 18" kuidagi väike, aga nüüd on kuidagi päris paras tegelt.
Igati viisakas minuarust.

Autor:  @almera [ 19.01.2016 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Minuarust on see mk2 ilusam kui mk3. Oled head tööd teinud, madaldus sobib hästi ja veljed ka talveks igati kenad. Sisust ka mõni pilt lisada?

Autor:  aykz [ 19.01.2016 21:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Harri.. kirjutas:
Tehase seades tundus kuidagi parem isegi.
Mis kritseldused need kapoti peal on?


igal ühel on õigus enda arvamusele :)

kapotil :
Pilt

@almera kirjutas:
Minuarust on see mk2 ilusam kui mk3. Oled head tööd teinud, madaldus sobib hästi ja veljed ka talveks igati kenad. Sisust ka mõni pilt lisada?


Peagi. :) Sisu hetkel stock, tavaline tekstiil sisu. Kuid plaan nahktuba soetada :) ning kindlasti nuppudega orginaal makk asendada 2din makiga.

Autor:  Xen0n [ 19.01.2016 21:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Kõik on tore, aga see kiri kapotil :uhoh

Autor:  aykz [ 19.01.2016 21:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Xen0n kirjutas:
Kõik on tore, aga see kiri kapotil :uhoh


Rahu, külmaga ongi see pooleldi maha koorunud juba, peagi eemaldan selle täielikult :)

Autor:  Aloha [ 19.01.2016 22:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Kuidas roostega lood?

Autor:  TDS [ 19.01.2016 22:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

[quote="aykz"][
kapotil :
Pilt

LIFE IS TOO SHORT TO DRIVE MAZDA.... :bs

Las keegi vaatab õigekirja üle .

Autor:  aykz [ 19.01.2016 22:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Aloha kirjutas:
Kuidas roostega lood?


Ostuhetkel, see rooste kõige suuremaks hirmuks oligi. Sai põhjalikult kere üle käidud ja vaadatud, ning siis riskitud. Ütlen ausalt, ei kimbuta hetkel veel kuskilt. Olen kuulnud jutte palju ka nendest mk2'st, mis väidetavalt ka roostetavad, ja näinud neid mk1'sid, mis roostetavad jubedalt. Kuid õnneks siiani probleeme pole.

Autor:  tomcraft [ 19.01.2016 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Arvestades, kuidas mazda bensukad kestavad, siis teoorias mõne aasta tagant keretöid teha pole mitte mingi probleem. Ahjaa, selle kerega ei tea küll, et kellegil roosteprobleemi oleks rohkem, kui igal muul suvalisel autol-kui ikka värv maas, siis küll see uss lõpuks sisse läheb soolaste talvedega.

Autor:  offline [ 20.01.2016 00:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Tean ühte millel kolmas mootor peal 7 aastat vanal autol.
Viga vist selles et võtavad õli ja õlituli hakkab alles koos saalekolksuga põlema.
Seega kontrolli kindlasti õlitaset regulaarselt.

Autor:  Xen0n [ 20.01.2016 09:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Õli võtavad need astmad jah, endalgi võttis.
Väga vastupidavad asjad need astmad, vahetasin endal aastaga ainult kässari trossi ja küünlad ära, muidu ainult õlivahetus. Rooste muidugi lammutas autot mõnuga.

Autor:  Raghza [ 20.01.2016 10:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

aykz kirjutas:
kapotil :
"Life is too short to stay stock" oleks ikka õige, kui jutt käib auto modifitseeritud välimusest.
Väljend "in stock" = laos, inventaris, varus jne :D
Auto on muidu ilus ja head tööd oled teinud, kuigi veljeks valiksin mina midagi vähe teises stiilis.

Autor:  Harri.. [ 20.01.2016 11:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 mk2. 2.0 108Kw. 2008a | aykz

Siin puudub igasugune tuunimise kogemus ja maitse, suvalt midagi kokku visatud. Enne oli viisakas pereauto. Suusaboks katusel oli ainult puudu.

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/