Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW E34 525i 1992a Niki
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=156925
3. leht 8-st

Autor:  KnX [ 07.02.2016 22:33 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

:err

Autor:  Niki [ 11.02.2016 15:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Umbes nädal tagasi sai ka vahetatud lambda . Keskmine küll langes aga mnt sõidul 100 spido järgi ca 2500 pööret näitab u10 hetkekuluks samas 55ga sõites näitab hetkekuluks 6-7 ning hetkel keskmine 12,3. Ei hakka parem pead vaevama ja lähen vast diagnosti.
Muidugi kõvemad internetidiagnostikud võivad puusalt lahendusi pakkuda.


Samuti on olen mõlgutanud mõtteid püsikiirusehoidja lisamisest, kui keegi teab know howd võib jagada ning kui kellegil vastavad komponendid müüa võib kirjutada.

Autor:  Tanel [ 11.02.2016 15:56 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

See kulu tundub mõistlik suure veljega 525 kohta.

Autor:  Niki [ 11.02.2016 16:59 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Tanel kirjutas:
See kulu tundub mõistlik suure veljega 525 kohta.

Mul võrdluseks nii e36 kui 46 328 manuaali kulud mis sama sõidustiili juures 2-3 L väiksemad.
Okei kaalu vahe on ka aga mnt sõidul 10 veidi liig ikka.

see 17" peaks 10-11kg tk kaaluma.

Autor:  offline [ 11.02.2016 17:01 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Veereb ilusti? St pidurid ei ole peal õrnalt?
Temp korras ja keskel koguaeg?
Palju pöörded soti pealt? (äkki mingi haige differ taga?)

Autor:  Tanel [ 11.02.2016 17:06 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

offline kirjutas:
Veereb ilusti? St pidurid ei ole peal õrnalt?
Temp korras ja keskel koguaeg?
Palju pöörded soti pealt? (äkki mingi haige differ taga?)


Niki kirjutas:
Umbes nädal tagasi sai ka vahetatud lambda . Keskmine küll langes aga mnt sõidul 100 spido järgi ca 2500 pööret näitab u10 hetkekuluks

Autor:  Niki [ 11.02.2016 17:22 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Piduri mõte käis küll korra peast läbi aga ei ole sellist tunnet old, et need peal peaks olema. Diffrit olen ise vahetanud. Tean mis kulu teisel autol oli mille all see enne oli ja pöörded ka ok. Eks vaatab vb pidurid üle, kui klaasipesuvedeliku lisamise kõrvale aega jääb ning kindlasti ka diagnost.


Tempid ja asjad korras, termostaat, visko ja veepump vahetatud.

Autor:  roland525 [ 11.02.2016 22:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

10 natuke palju jah. Endal oli sama mootoriga viiene. 17 tolli 225 või 235 rehvid ja kulu maanteel normaalse sõiduga 8 kanti. Penskari stiilis sai ka 7 tuuri aga see polnud sõitmine enam :)

Autor:  Tanel [ 11.02.2016 22:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Teate, mina ei tahaks seda päris hästi uskuda.

Mingi 15 või 16" rattaga ja 195 või 205 rehviga nad võtavad maanteel mingi 7-8 ja seda juba tehasekuluna.
Kui sa paned nüüd suurema velje raskema rehviga, siis mingi liiter otsa on garanteeritud - seda on ilmselt paljud kogenud. Ilmselt veits valetab ka see tujurikkuja armatuuril või kompu.

Noh, kindlasti võib kusagil mingi viga olla aga ma olen nende E34jadega elus niiiiii palju lihtsalt kokku puutunud. Ma arvan, et reaalne kulu suuremate velgedega jääbki sinna 9 kanti ja keskmine 12.
Kui nüüd tõesti ökonoomitades võtab maanteel paak tühjaks meetodil 10, siis võib tõesti midagi olla pisut valesti aga kõik need kümned masinad millega minul on kokkupuude võtavadki ikkagi reaalsuses üsna palju. V8'd võtavad maanteel umbes sama mis M50 ja keskmine tuleb paar litra suurem

Autor:  Niki [ 12.02.2016 00:12 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Eks käib diagnostis ära ja vaatab mis seal näitab. Kui ühtegi viga pole siis peab veidi harjuma lihtsalt :D
2,5 v6 manuaal omega võttis 2-3l keskmiselt vähem ning mäletamistmööda ei old need 525 nii janused.
Muidugi käisin just raplas ja sõitsin ei tea mis teid mööda, suht maanteesõit 70-90 ning keskmine jäi 9,5 kompu järgi ca 100km.

Autor:  Inferno [ 12.02.2016 01:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Pole vaja diagnostik olla. Arvuta paakide kaupa kulu ja läbitud kilomeetrite järgi.

androidi app fuelcalculator vms näiteks. Salvestab ka eelnevaid.
Armatuuri pole mõtet uskuda....


aga kui 6.2l mootor võtab ka maanteel 9 ja seda 295 rehviga siis ikka vist pole su bemm täitsa korras.

Autor:  Tanel [ 12.02.2016 11:16 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Inferno kirjutas:
aga kui 6.2l mootor võtab ka maanteel 9 ja seda 295 rehviga siis ikka vist pole su bemm täitsa korras.


Aga kui mõni 6.5 liitrine mootor võtaks 295 rehviga maanteel 8, siis kas sinu auto pole ka täiesti korras ?
Vahel on sul kummalised mõttekäigud ma olen täheldanud.

Selle tema BMW tehasekulu maanteel on mingi 7.5 + liitrit sajale UUEST peast ja tehaserehviga.
Auto ei ole enam uus ja all pole ka tehaselahendusega velg-rehv. Lisaks ei mäleta mina enam peast kas sellel masinal pidigi 2500 pööret @ sott olema. Ehk on mingi teise ülekandeg areduktor ka all.

Reaalselt 10 on nüüd ehk palju aga 8-9 võib ta vabalt võtta.

Autor:  Toivoku [ 12.02.2016 13:47 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

12,3 on ju jummala okei keskmiseks :) mul 2 liitrine 4 silkune võtab 11,6 :D jummala norm :D

Autor:  Niki [ 13.02.2016 15:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Tegin täna roimast paar pilti ka.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  TDS [ 15.02.2016 09:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Tanel kirjutas:
Teate, mina ei tahaks seda päris hästi uskuda.

Mingi 15 või 16" rattaga ja 195 või 205 rehviga nad võtavad maanteel mingi 7-8 ja seda juba tehasekuluna.
Kui sa paned nüüd suurema velje raskema rehviga, siis mingi liiter otsa on garanteeritud - seda on ilmselt paljud kogenud. Ilmselt veits valetab ka see tujurikkuja armatuuril või kompu.


Palju siis reaalselt sel 17 vs 15 plekk vahet on? Suuremal veljel on ju väiksem rehv ja vastupidi.

3. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/