Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW E34 525i 1992a Niki
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=156925
4. leht 8-st

Autor:  peedu. [ 15.02.2016 09:42 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

TDS kirjutas:
Tanel kirjutas:
Teate, mina ei tahaks seda päris hästi uskuda.

Mingi 15 või 16" rattaga ja 195 või 205 rehviga nad võtavad maanteel mingi 7-8 ja seda juba tehasekuluna.
Kui sa paned nüüd suurema velje raskema rehviga, siis mingi liiter otsa on garanteeritud - seda on ilmselt paljud kogenud. Ilmselt veits valetab ka see tujurikkuja armatuuril või kompu.


Palju siis reaalselt sel 17 vs 15 plekk vahet on? Suuremal veljel on ju väiksem rehv ja vastupidi.


Suurem velg on omajagu raskem ja see lisandunud kaal annab tunda ka tuimemas piduripedaalis. Mina arvan, et just see natuke suurem kaal annab küttekulus kõvasti tunda. Väiksem vedrustamata mass on alati parem, täpsem rool, teravamad pidurid ja ka väikesem küttekulu.

Autor:  Tanel [ 15.02.2016 10:14 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Suuremal veljel on reeglina omajagu laiem rehv samuti mis tihti teeb suurema veeretakistuse.

Aga omade kogemuste põhjal pole liiter kuni 2 mingi probleem kui mingite seibide pealt suuremate asjade peale üle lähed. Peedu jutt on tõsi kõik.

Autor:  Niki [ 15.02.2016 10:48 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Ilmselt suveks siis 15" otsima :D

Autor:  Tanel [ 15.02.2016 10:49 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Sa võiks pullipärast proovida lihtsalt mis teeb. sul kindlasti kuuriall vedelevad õiged asjad :D

Autor:  Niki [ 16.02.2016 17:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Tanel kirjutas:
Sa võiks pullipärast proovida lihtsalt mis teeb. sul kindlasti kuuriall vedelevad õiged asjad :D



Kahjuks talvekatega velgi pole aga ühed 15" e39 veljed isegi olemas. Kui ilma on siis peaks proovima.

Hetkel pole veel diagnosti jõudnud aga veidi olen nokitsenud.
Kuna fl peeglid on minu silmis kordades ilusamad ning need mul ka mitu kuud olemas olnud siis sai need kiiruga ära võõbatud ja külge kruvitud.

Pilt
Pilt

Lisaks oli ka kindalaegast eelnevalt ebamugavavada aga uus lukk oli olemas.

Pilt

Sai ka veel aknatõstukite lüliti välja võetud ja ära puhastatud, pidi jõudurakendama et kunde akent üles saada aga nüüd korras. Ning nagu kõigele muule on ka tagumiste aknatõstukite juhtemstik olemas seega võite pakkuda tagumisi aknatõstukeid koos esimese suure lüliti ja tagumiste lülititega.

Autor:  karlerik [ 17.02.2016 14:03 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Õige kasti alla tagasi paned, siis on vast su mured murtud ka. Vähemalt kütuse kulu poole pealt.

Autor:  Niki [ 17.02.2016 18:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

karlerik kirjutas:
Õige kasti alla tagasi paned, siis on vast su mured murtud ka. Vähemalt kütuse kulu poole pealt.


Ei tea täpselt mis kast seal on aga kui pöörded samad mis nö õigel kastil siis ei tohiks kastis küll asi olla.

Autor:  Niki [ 28.02.2016 09:41 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Vahepeal sain kätte uued peegliklaasid. Vanad ei olnud nö pimedanurgaga klaasid . Küll aga on uutel soojenduse pinnid teiselpool kui vanadel ning peab hakkama kaableid pikendama.

Lisaks sai vahepeal uus rca veetud ja siis tuli armatuuri alt selline leid välja :D

Pilt

Autor:  Niki [ 01.03.2016 17:22 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Täna sai auto püsikiirusehoidja. Väga mugav on ikka kui juhtmestik on olemas.

Ainult püsikamooduli pistik ei sobinud kuna teisel autol millelt see tuli oli moodul kapotiall aga minu masinal juhijalge juures kõlari taga.

Muu oli vaid plug&play

Pilt

Lisaks olen ka oma uue lambdaga kaks korda diagnostis käinud. Esimene kord näitas viga kuna peale vahetust ei ole käinud ning teinekord ei näidanud viga aga lambda näit (volt) oli 0,00-0,01v, Lisaks sai mootor ka lisaõhku kuna ühs lõdvik oli lahti ja selle paagi keskmine kütusekulu tuli arvutades 16.

Eks vaatan kuidas nüüd masin toimetama hakkab. Peab ka mingit teist diagnosti proovima.

Autor:  Toivoku [ 01.03.2016 22:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

mav äga pole viitsinud syveneda, kuid mis küünlad peal on ja kuidas seis bensurõhuga on?

Autor:  Niki [ 02.03.2016 01:16 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Korralikud boschid sain HL-ist. Bensurõhku pole kontrollinud. Näpunäiteid kuidas seda vaadata? Iseeneseat peale vea kustutamist ja õhulõdviku õiget paigaldamist oli täna juba pilt positiivsem. Lisaks valetab ka kütusetasemeandur.

Autor:  Toivoku [ 02.03.2016 01:40 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Niki kirjutas:
Korralikud boschid sain HL-ist. Bensurõhku pole kontrollinud. Näpunäiteid kuidas seda vaadata? Iseeneseat peale vea kustutamist ja õhulõdviku õiget paigaldamist oli täna juba pilt positiivsem. Lisaks valetab ka kütusetasemeandur.

need boschi küünlad on peaaegu prügi, ainuke mis toimib normaalselt ja saab 100% usaldada on NGK .
Et siin keegi virisema ei hakkaks siis mul on 2a olnud garaazis pill mida ajan hommikuti sisse, õhtuti välja, käib sama rikkalt kui mõne mehe diisel ,sest musta tuleb oma jagu tagant ja pillil midagi tuksis, ainukene mis kestab 5-6 kuud on olnud ngk, beru suri nädalaga, chapionidega ei saanud pooli pütte üldse sappa, boschi omad vist olid 2 kuud ja kurat denso oli paar nädalat äkki või nädal. Kõiki neid firmasid olen proovinud erinevate bmw/audide peal ja üldiselt kellel on muud küünlad bemaril peal ,on ka probleeme kütsikulu ,mineku ja ma eitea millega veel.

Esialgu ma muidugi ei soovita minna kohe ostma uusi küünlaid, vaid kontrollida bensurõhk ära, kolmik vollale vahele , näidik otsa ja pill käima, näidik kojameeste vahele ja lähed lased kuskil kuni 3manda lõpuni tyhjaks. Vaatad kas rõhk kukub alla 3 bari ,või mitte.

Autor:  Tanel [ 02.03.2016 10:05 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

No see lambda võib ju ka ikkagi praak olla mis ma sulle müüsin.
Boschi küünalde vastu mina nii skeptiline ei ole muidugi, pole tavakastuses neil erilist vahet täheldanud võrreldes NGK omadega.
Champion on tõesti prügi

Autor:  Sten-Martin [ 02.03.2016 12:52 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Mul m60 käis boschi küünaldega umbes 1500km.....
Mootor ei olnud laitmatu aga ngk-dega sai 20k km sõidetud ja profülaktika mõttes vahetatud.

Autor:  Niki [ 09.03.2016 23:21 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i 1992a Niki

Eks mingihetk kui aega leiab proovib ikka teise diagnosti minna. Muidugi kahtlustan ka et kütuse tasemeandur näitab aiateibaid. Seni veel kannatab sõita. Ning küünlaid hakkan vast suvepoole vahetama.

Täna vahetasin ära juhipoolse tagumise nurgatule. Nüüd oleks veel vaja kõrvalistujapoolset korralikku nurka siis oleks täitsa hea komplekt,
Pilt

Samuti vaatasin kapotiall ringi, tegelikult juba kui püsikat lisasin leidsin sellise asja kapoti alt.
Pilt

Millega võiks tegu olla ? Suurem voolik ei lähe kuhugi ning peene lähem mootori esiosasse millest tuleb välja teine voolik ning on samuti lahtiselt ?

http://www.ebay.com/itm/BMW-3er-E36-320 ... 1596731581

4. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/