Ütleme nii, et alguses pannakse kaaludel nurgakaalud paika ja siis läheb juba rajal seadistamiseks. BMW Cupis on alates 2015 aastast lubatud 2 erinevat vedrustuse varianti, kas KW Variant 3 või Bigemi vedrustus mis on Soomlaste toodang spetsiaalselt Cupi autole tehtud.
Sealt tuleb ka väike erinevus, et autod oleks piisavalt võrdsed on Bigemi vedrustusel fikseeritud, et esi stabikas peab olema 24mm ja tagumise kasutamine keelatud. KW vedrustusel aga kuni 25,5mm ees ja 19mm taga. Kuna minu valikuks osutus Bigemi vedrustus, siis stabikatega ma mängida ei saa, jääb üle keerata amordi jäikust/pehmust ning mängida kaalujaotusega keerates vedrusid eest ja tagant. Rattakalded on enamjaolt samad, va märjaga. Mängida sai veel 2015 aastal piduriklotsidega, kasutame EBC klotse, kõigil sama, ise tead mis värvi klotse kasutad. Mina sõitsin pea terve hooaja sinistega ja olin rahul nendega. 2016 aastal on meil kõigil üks EBC monoklots mis spetsiaalselt BMW Cupi ja Soome Xtreme jaoks valmistatud.

Näiteks Pärnus käies (meie mõistes kodurada) on raja olud alati väga erinevad ka kuivaga, siis isegi kui auto oli eelmine kord ideaalses seades tuleb kruttimist alati ette. Rada on libedam,jahedam või soem ilm, kuidas rehvid peavad, kas on rohkem kulunud jne, lõputu seadetega mängimine

Aga näiteks Bikernieki raja asfalt on pallju parema pidamisega karedam ja Ahvenisto rajal aeglane nikerdamis osa kus seaded totaalselt erinevad. Minu auto on esimesest päevast alates saba liputanud ja kui aus olla pole päris ideaalselt seadet veel leidnud, alati võiks parem olla! Ahjaa tagatiib ka veel millega annab mängida, toimib vaid kiiretes kurvides, võiks olla võimalikult neurtraalses asendis, et lõppkiirust ei pärsiks. Eks sõitjad ole erinevad, kes ei tegele seadistamisega pea üldse ja teisalt kes vaid krutib.
Kulud on väga lai mõiste kes kuidas oma autot jooksutab, kas teenindab ja remondib ise seda või ostab teenust sisse või üldse rendib autot ja muidugi kui kallilt ning millises tiimis sõidetakse, hinnad on VÄGA erinevad. Siin üks konkreetne pakkumine kui soovite Eesti meistri autoga sõita, ütleksin et see kuskil kesmine pakkumine hinna suhtes kui rentida auto:
https://www.facebook.com/mannergutemv/photos/a.744838222304170.1073741829.736800509774608/890180407769950/?type=3&theaterKULUOSAD:
Rehvid - Yokohama AD048 170€ tükk (lubatud võistlusteks 4 uut ja 2 eelmisest etapist )
Klotsid EBC 80€+km/sild (piiramatu kogus, koos trennidega kulus kuskil kokku 4-5 paari)
Kettad umbes 100€, kes palju neid vahetab iseasi.
Kütus vähemalt 100L nädalavahetus, oleneb palju trenni teha saab.
220€ osavõtumaks
Kõik muu - mehhaanikud, telgikoht/box, transport, majutus, toitlustus jne jne

