Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=158288
1. leht 6-st

Autor:  k3nny [ 18.03.2016 02:53 ]
Teema pealkiri:  Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

Kulub vist ikka ära, kui kuskile miskit kirja saab.
Ühesõnaga, sai e46 vastu vahetatud üks fordikärakas. Tegemist on xr6 variandiga Falconist, mis tähendab siis sportpaketti visuaalsel kujul. Teised stanged, veljed, istmed ning natukene pudipadi veel salongis. Mootor on mudeli standard - 4 liitrine r6, millel otsas smg kast. Võimsust tehasest väljudes 195kw. Kütusekulu keskmine on 13, millest suurem enamus on linnasõit. Maanteel üldiselt hetkekulu 7 liitri kandis.

Konkreetsest isendist natukene. Võrreldes bemariga on väga vähe asju, mis on etemad. Oleks oodanud 2010 aasta masinast ikka rohkemat. Tõttöelda ainult iste ning rool meeldivad vist rohkem, ülejäänust õhkab ikka seda "odava" auto hõngu - plastik nagiseb siit sealt, uksepolster paindub kuidagi kummaliselt järgi kui ust kinni tõmmata, ülimalt rõve hall plastikliist salongis, narmendav võltsnahk käikari ja käsipiduri kangi ümber jne.

Tehniliselt vajab vahetust roolivõimu pump, mis õli soojenedes enam ei toimi madalatel pööretel ning vaikselt annab tagasillas kah miski aimu. Üks aken ei liigu ei üles ega alla. Üks esitule pirn on läbi (väärib mainimist seetõttu, et tema vahetamine pole päris nii kerge kui võiks olla). Esiklaasis on mõra. Tagatuli on katkine, pagassiluugil väiksed mõlgid ja stangel samuti.
Üks asi mis on ülimalt kummaline nende autode puhul on see, et plekk on jubedalt õhukene. Pea igale poole kuhu koputad, tuleb selline plekikolin. Ja see on olnud juba mitmetel mudelitel. Olen saanud katsuda kokku 3 generatsiooni falconeid, ja kõik on plekkpurgid.
Plekist rääkides, tagaluugil on tilluke roostetäpp ja selle keskel auk. :D Palju pole vaja.
Noh ja eks väiksemaid kivitäkkeid on mujalgi. Esistangelt on värv kohati maha kulunud, kahtlustan ise, et eks ta kunagi väikse esiotsa kõksu saanud on, sest tundub, et stange vähemalt on kergelt teist värvi tiibadega võrreldes. Tagumised rehvid on kah ajalugu. Läbisõit suhteliselt suur mu kätte jõudes - 287 000

Lisad:

4x el aknad
sportistmed (juhi oma elektriline)
veojõukontroll
stabiilsuskontroll
automaatne kliima
mingisugune kompuuter
mf sport rool
Püsikas

Rohkem ei oska midagi välja tuua.

Positiivne on see, et kui bmw hinnad algasid 3k dollari juurest, siis antud isendi hinnad algavad 8k juurest (konkreetse masina reaalseks väärtuseks hindaksin ise hetkeseisu arvestades 6k kanti), seega hävimine selle vahetusega ei tohiks olla võimalik. Praegu veel muretsen natukene, et kuskilt tuleb mingi suur jama välja, mis selgitaks teise poole vahetuse motiive. Elame-näeme.
Eks vaikselt nokitsen pilli kallal ja üritan viisakamaks teda saada.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Indrek300 [ 18.03.2016 03:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

Mis see on mingi hiinlaste tehtud ford vookus legacy tagumikuga või?

Ja e60 uksed on ka vist järelpaigaldatavad!

Autor:  Raido. [ 18.03.2016 14:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

Indrek300 kirjutas:
Mis see on mingi hiinlaste tehtud ford vookus legacy tagumikuga või?

Ja e60 uksed on ka vist järelpaigaldatavad!

Austraallaste enda asi siiski. Aasiast ja euroopast asi kaugel.
Aga muidu on see kõige normaalse välimusega Falcon, mis seal pakutakse.
Sain ise ka paar kiiremat sellisega teha. Astus edasi küll. Turbo variant oleks eriti äss.

Autor:  Reimers [ 18.03.2016 20:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

Kujupoolest ikka päris kena

Autor:  k3nny [ 19.03.2016 02:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

falconid on tõesti üldiselt üsna kohutavad. Kõige jubedam oli üleelmine põlvkond minu arust.

Minek on 125kw bmw'ga võrreldes ikka parem küll, aga süües kasvab isu.

Praegu vaikselt teen sisseoste, et vigasid eemaldada. Olemas on uus roolivõimu pump, mõned salongi plastikud, varuratas. Ülejäänud pudinad peaks täna saama.
Võibolla ostan ka värvilise ekraaniga peaarvuti, kui leian inimliku hinnaga. Ühes lammutuses pakuti 50th anniversary pealt koos sobivate liistudega komplekti 770 dollari eest. Päris sellist hinda välja ei hakkaks käima, kuid 200-300 kandis ehk küll.
Hindade kõikumise kohta on hea näide esituledest, kuidas üks küsis paari eest ebareaalsed 50 doltsi, ja teine 250 tükist. Seega pole võimatu, et isegi leian kompuutri soodsamalt.

Autor:  oolmaiti [ 19.03.2016 10:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

Nägin hommikul Morleys seda ?

Autor:  k3nny [ 19.03.2016 18:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

Pole võimatu. Sõitsin nii seal kui ka igal pool mujal mööda Perthi ringi.

Aga sain pumba - 100 doltsi
Tagatuli 100
Salongi õhusuunamise plastik + tagaakna lüliti ulmselised 40
Paar 17 tolliseid uusi rehve 200
Varuratas 35

Lisaks ostsin ühe Mitsubishi Magna odavalt, et siin lõunas kallimalt ära müüa, teenides seega ehk esiklaasi vahetuseks vajaliku raha.

Käikari ja käsipiduri nahk olevat defka kraam. Üleüldse jupid sellele autole üsna defkad. 75 % läbi käidud lammaritest polegi antud mudelit veel juppideks tõmmanudki. Tule leidsin kah lõpuks alles eraisikult.

Käikari ja käsipiduri naha tellin võibolla netist uued kui muud moodi ei saa. Praegusel hetkel tõmban koomale selle raha matmisega.

Autor:  Scorpio Ghia [ 19.03.2016 20:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

Rida 6 ja 4 liitrid, nagu vana Jaguar või AMC mootor, ah jaa, Irmsheril oli veel 4L R6, suht imelik haruldane mootor :)

Autor:  tomcraft [ 19.03.2016 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

Teise poole huvi oli ilmselt see, et kohalike jaoks on BMW mingi ülipeen liikur. Võrreldes nende falconite ja commodoridega on sisumaterjalid jmt ikka kõvasti etemad.

Autor:  k3nny [ 20.03.2016 02:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

Seda küll. Igalt poolt tulid kommentaarid, et see küll backpackeri auto pole. Nüüd ollakse rohkem nagu "meh?". Minu jaoks on aga need Falconid ja asjad isegi gramm huvitavamad. Bemarid eestis igal pool ja suhteliselt kättesaadavad, selliseid forde väga ei näe. Mitte et siin midagi hullu näha oleks.

Autor:  oolmaiti [ 20.03.2016 03:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

Sõber tellis sellisele ebayst kangiotsad. Mujalt ei olevat võimalik saada.

Autor:  k3nny [ 20.03.2016 04:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

lammutustes ütlevad samamoodi, et need on alati räbalad ja visatakse minema. Ilmselt lähen sama teed ja võtan ebayst.
Ei suuda vahtida seda kooruvat nahka.
Muus osas, vahetasin roolivõimupumba ja tagatule ära.
Õnneks kõik ülimalt ligipääsetav ja lihtne. Mõlema peale kulus kokku ehk pool tundi.
Pilt
Pilt
PiltPilt
Pilt

Nüüd saab vähemalt inimese moodi sõita. Ei pea olema Ott Kiivikas, et rooli parklas keerata.

Autor:  TDS [ 20.03.2016 12:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

k3nny kirjutas:

Nüüd saab vähemalt inimese moodi sõita. Ei pea olema Ott Kiivikas, et rooli parklas keerata.


Ma kuskilt lugesin, et ilupärast pumbatud musklis polegi jõudu.

Autor:  Welllo [ 20.03.2016 12:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

See mingi hipsterite BS.

Autor:  Tarkss [ 20.03.2016 12:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Falcon FG Xr6 2010 k3nny

Väga 5+ masin

1. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/