Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 10.04.2020 08:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 96 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 20:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2015 15:45
Postitusi: 68
Asukoht: Tartumaa
Noo, eks seda vaatab homme edasi, pole veel kokku hakanud laduma. Probleem selles, et juba ühe klapisääretihendini jõudmine oli jube jebimine, kui pole normaalseid tööriistu millega vedrut alla suruda. Ise lootsin pääseda kergemalt algul, et poolkuud tulevad lihtsamini ära aga tutkit...

Praktika mõttes võib ju need ära vahetada, aga ma ei kujuta ette, kuidas hetkel koduste vahenditega lihtsamini esiteks ära saaks ja pärast ka tagasi, kel soovitada midagi võib teada anda (padruni v ükskõik millega surumine ei aita, poolkuud ei taha isegi magnetiga väga kergelt ära tulla.)

EDIT: unustasin mainida et uued tegelt ka olemas juba... :D Aga lihtsalt nende vahetus on ülim jebin hetke vahenditega :waah


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 20:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2012 23:57
Postitusi: 721
Asukoht: Narva-Jõesuu
ma laenasin tööriistamarketist selle spets võtme ja kui tehtud oli küsisin raha tagasi.

_________________
Pussymoneyweed


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 20:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2012 20:53
Postitusi: 441
Selle saab kodus vabalt ise valmis meisterdada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 20:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2015 15:45
Postitusi: 68
Asukoht: Tartumaa
H.m.m kirjutas:
ma laenasin tööriistamarketist selle spets võtme ja kui tehtud oli küsisin raha tagasi.


Hmm, mõeldav isegi, eks homme peab vaatama uurima, kodu ligidal üks töökoda veel, kust enne laenanud jäika saba ja ise eelmist autot seal parandanud :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 20:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2015 15:45
Postitusi: 68
Asukoht: Tartumaa
bemmimeees kirjutas:
Selle saab kodus vabalt ise valmis meisterdada


Sa mõtled siis midagi rakise sarnast? Kuskil nägin et keegi oli keermelatiga teinud midagi ja toimetas, endal keerles ka peas see mõte, aga vot nüüd ei tea kas leiab mingi asjalikuma kodust...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 20:51 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
HendrikSilm kirjutas:
Noo, eks seda vaatab homme edasi, pole veel kokku hakanud laduma. Probleem selles, et juba ühe klapisääretihendini jõudmine oli jube jebimine, kui pole normaalseid tööriistu millega vedrut alla suruda. Ise lootsin pääseda kergemalt algul, et poolkuud tulevad lihtsamini ära aga tutkit...

Praktika mõttes võib ju need ära vahetada, aga ma ei kujuta ette, kuidas hetkel koduste vahenditega lihtsamini esiteks ära saaks ja pärast ka tagasi, kel soovitada midagi võib teada anda (padruni v ükskõik millega surumine ei aita, poolkuud ei taha isegi magnetiga väga kergelt ära tulla.)

EDIT: unustasin mainida et uued tegelt ka olemas juba... :D Aga lihtsalt nende vahetus on ülim jebin hetke vahenditega :waah


Ära saada lihtne. Padrun peale ja pauk haamriga padrunile. Küll need poolkuud minekut lendavad. Vaat aga tagasi neid saada ilma mingi tööriistata, see on piin.

Ise teen puurpingiga siuksi asju, väga mugav on alla suruda vedru ja siis toimetada seal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 20:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2015 15:45
Postitusi: 68
Asukoht: Tartumaa
ghozt kirjutas:
HendrikSilm kirjutas:
Noo, eks seda vaatab homme edasi, pole veel kokku hakanud laduma. Probleem selles, et juba ühe klapisääretihendini jõudmine oli jube jebimine, kui pole normaalseid tööriistu millega vedrut alla suruda. Ise lootsin pääseda kergemalt algul, et poolkuud tulevad lihtsamini ära aga tutkit...

Praktika mõttes võib ju need ära vahetada, aga ma ei kujuta ette, kuidas hetkel koduste vahenditega lihtsamini esiteks ära saaks ja pärast ka tagasi, kel soovitada midagi võib teada anda (padruni v ükskõik millega surumine ei aita, poolkuud ei taha isegi magnetiga väga kergelt ära tulla.)

EDIT: unustasin mainida et uued tegelt ka olemas juba... :D Aga lihtsalt nende vahetus on ülim jebin hetke vahenditega :waah


Ära saada lihtne. Padrun peale ja pauk haamriga padrunile. Küll need poolkuud minekut lendavad. Vaat aga tagasi neid saada ilma mingi tööriistata, see on piin.

Ise teen puurpingiga siuksi asju, väga mugav on alla suruda vedru ja siis toimetada seal.


Tead, mul ei aidanud ka haamrist, panin piisava suurusega padruni peale ja tutkit, no ei tule kuskile ära. Ise lootsingi nii kergelt pääseda, et hüppavad ise lahti. Aga nad on seal klapisoontes nii hästi kinni, et magnetiga pikalt jebides ja isa poolt kahe mingi asjaga surudes, et ruumi oleks magnetiga asjatada, nii saime lõpuks pika ajaga ühe klapi lahti. No ei taha homme enam nii edasi minna :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 20:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2015 15:45
Postitusi: 68
Asukoht: Tartumaa
Netis nägin kuidas mingi kutt pani klapivedrud koos poolkuude jms asjad nii tagasi (ilma spetstööriistadeta), et surus torutangidega vedru kokku, kiirkinnitustega hoidma vedru pinges ja siis ladus asjad peale ja lõpuks lõikas ära kinnitused. Nüüd ise proovisime huvipärast seda meetodit, ei saa seibi peale panna ja kui koos seibiga panna vedru pingesse, siis ei mahu klapivarras läbi ja muud hädad :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 20:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2012 20:53
Postitusi: 441
Sul on kaas maas jah? Siis saab näiteks suure pitskruviga. Lõikad rellakaga sinna mingist torujupist selle vahe jubla ja korras


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 21:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2015 15:45
Postitusi: 68
Asukoht: Tartumaa
bemmimeees kirjutas:
Sul on kaas maas jah? Siis saab näiteks suure pitskruviga. Lõikad rellakaga sinna mingist torujupist selle vahe jubla ja korras


Jep audiclubis räägiti sama, et pitskruviga minna. Aga, plokikaas ei ole maas, pole seda 12 torxi, et maha võtta... Lisaks pole kohta kodus kus kaanega tegeleda, garaaž on poolik veel, valgust ega midagi seal pole :(


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 21:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2012 20:53
Postitusi: 441
Kuidas sa vedrud tagasi paned pärast?
Hoiad küünla august klappi üleval?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 21:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2015 15:45
Postitusi: 68
Asukoht: Tartumaa
bemmimeees kirjutas:
Kuidas sa vedrud tagasi paned pärast?
Hoiad küünla august klappi üleval?


Klapp on toestatud altpoolt juba, pmst sai silinder küünlaaugust nööri täis topitud, sest pole otsikut millega suruõhk alla lasta. Seega klapp ei liigu oluliselt palju, kui hakkab liikuma siis saab mingi magneti leiutada pitskruvi süsteemi, et hoiaks seda üleval. See pole hetkel suurim mure samas :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 21:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2012 20:53
Postitusi: 441
kasutasin kunagi ise ka nööri varianti. iseenesest on see jumala lihtne junn. Veits mõtlemist ja ongi valmis. vaata kasvõi googlest pilte ja vaata kuidas lihtsam ja sobivam on, kui endal pilti kohe ette ei löö


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 22:28 

Liitunud: 05.10.2015 14:01
Postitusi: 278
Mis te seal koolis teete? Ma väga nende klappidega ei jändaks kui õli juba karterituulutusse pumpab, võtaks kaane maha, karteri ära ja hakkaks rõngaid vahetama, kui kannatab veel ja hülss loppis pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
PostitusPostitatud: 23.03.2016 23:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2015 15:45
Postitusi: 68
Asukoht: Tartumaa
KopliKrahv kirjutas:
Mis te seal koolis teete? Ma väga nende klappidega ei jändaks kui õli juba karterituulutusse pumpab, võtaks kaane maha, karteri ära ja hakkaks rõngaid vahetama, kui kannatab veel ja hülss loppis pole.


Kui asi rõngasteni läheb, siis pean pikalt mõtlema, kas hakkan seda tegema või ei. Pole selle jaoks ammugi tööriistu + seda tööd teeks esimest korda ja nii kaugele pole ka koolis õpetatud :D
Nagu asi pole selles, et ei saaks hakkama, natuke mõtlemist ja paljude koostejooniste + neti googeldamist ja saab tehtud, aga kas asi on seda enam väärt siis?

Koolis tegelt schlongime, seda tunnistavad ka õpetajad, meie kursus on see katsejäneste kursus veel uue õppekava osas, meie peal proovitakse tunniplaane ja tundide läbiviimist, meist nooremad saavad juba rafineeritud õppekava... Seega üldiselt on suht pistoolas asi :D

Seega sa väidad ise, et pole mõtet ka karterituulutust edasi lahata? Mingi osa sellest on veel vaatamata, see osa kuhu jookseb õhuvõtust voolik/toru, kuna pole ise ennem sellist Audi mootorit saanud teha siis on ta võõras ja kataloogid/koostejoonised on parimad sõbrad hetkel... Ehk siis seal on mingi huijoobin veel, kuigi kui mõelda, siis huvipärast võib toda lahata aga siiamaani pole infot saanud, mis seal sees toimub, on ta lihtsalt tükk metalli ja kummilutu või toimub seal sees ka midagi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 96 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7