Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=158350
2. leht 7-st

Autor:  HendrikSilm [ 23.03.2016 20:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

Noo, eks seda vaatab homme edasi, pole veel kokku hakanud laduma. Probleem selles, et juba ühe klapisääretihendini jõudmine oli jube jebimine, kui pole normaalseid tööriistu millega vedrut alla suruda. Ise lootsin pääseda kergemalt algul, et poolkuud tulevad lihtsamini ära aga tutkit...

Praktika mõttes võib ju need ära vahetada, aga ma ei kujuta ette, kuidas hetkel koduste vahenditega lihtsamini esiteks ära saaks ja pärast ka tagasi, kel soovitada midagi võib teada anda (padruni v ükskõik millega surumine ei aita, poolkuud ei taha isegi magnetiga väga kergelt ära tulla.)

EDIT: unustasin mainida et uued tegelt ka olemas juba... :D Aga lihtsalt nende vahetus on ülim jebin hetke vahenditega :waah

Autor:  H.m.m [ 23.03.2016 20:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

ma laenasin tööriistamarketist selle spets võtme ja kui tehtud oli küsisin raha tagasi.

Autor:  bemmimeees [ 23.03.2016 20:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

Selle saab kodus vabalt ise valmis meisterdada

Autor:  HendrikSilm [ 23.03.2016 20:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

H.m.m kirjutas:
ma laenasin tööriistamarketist selle spets võtme ja kui tehtud oli küsisin raha tagasi.


Hmm, mõeldav isegi, eks homme peab vaatama uurima, kodu ligidal üks töökoda veel, kust enne laenanud jäika saba ja ise eelmist autot seal parandanud :)

Autor:  HendrikSilm [ 23.03.2016 20:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

bemmimeees kirjutas:
Selle saab kodus vabalt ise valmis meisterdada


Sa mõtled siis midagi rakise sarnast? Kuskil nägin et keegi oli keermelatiga teinud midagi ja toimetas, endal keerles ka peas see mõte, aga vot nüüd ei tea kas leiab mingi asjalikuma kodust...

Autor:  ghozt [ 23.03.2016 20:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

HendrikSilm kirjutas:
Noo, eks seda vaatab homme edasi, pole veel kokku hakanud laduma. Probleem selles, et juba ühe klapisääretihendini jõudmine oli jube jebimine, kui pole normaalseid tööriistu millega vedrut alla suruda. Ise lootsin pääseda kergemalt algul, et poolkuud tulevad lihtsamini ära aga tutkit...

Praktika mõttes võib ju need ära vahetada, aga ma ei kujuta ette, kuidas hetkel koduste vahenditega lihtsamini esiteks ära saaks ja pärast ka tagasi, kel soovitada midagi võib teada anda (padruni v ükskõik millega surumine ei aita, poolkuud ei taha isegi magnetiga väga kergelt ära tulla.)

EDIT: unustasin mainida et uued tegelt ka olemas juba... :D Aga lihtsalt nende vahetus on ülim jebin hetke vahenditega :waah


Ära saada lihtne. Padrun peale ja pauk haamriga padrunile. Küll need poolkuud minekut lendavad. Vaat aga tagasi neid saada ilma mingi tööriistata, see on piin.

Ise teen puurpingiga siuksi asju, väga mugav on alla suruda vedru ja siis toimetada seal.

Autor:  HendrikSilm [ 23.03.2016 20:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

ghozt kirjutas:
HendrikSilm kirjutas:
Noo, eks seda vaatab homme edasi, pole veel kokku hakanud laduma. Probleem selles, et juba ühe klapisääretihendini jõudmine oli jube jebimine, kui pole normaalseid tööriistu millega vedrut alla suruda. Ise lootsin pääseda kergemalt algul, et poolkuud tulevad lihtsamini ära aga tutkit...

Praktika mõttes võib ju need ära vahetada, aga ma ei kujuta ette, kuidas hetkel koduste vahenditega lihtsamini esiteks ära saaks ja pärast ka tagasi, kel soovitada midagi võib teada anda (padruni v ükskõik millega surumine ei aita, poolkuud ei taha isegi magnetiga väga kergelt ära tulla.)

EDIT: unustasin mainida et uued tegelt ka olemas juba... :D Aga lihtsalt nende vahetus on ülim jebin hetke vahenditega :waah


Ära saada lihtne. Padrun peale ja pauk haamriga padrunile. Küll need poolkuud minekut lendavad. Vaat aga tagasi neid saada ilma mingi tööriistata, see on piin.

Ise teen puurpingiga siuksi asju, väga mugav on alla suruda vedru ja siis toimetada seal.


Tead, mul ei aidanud ka haamrist, panin piisava suurusega padruni peale ja tutkit, no ei tule kuskile ära. Ise lootsingi nii kergelt pääseda, et hüppavad ise lahti. Aga nad on seal klapisoontes nii hästi kinni, et magnetiga pikalt jebides ja isa poolt kahe mingi asjaga surudes, et ruumi oleks magnetiga asjatada, nii saime lõpuks pika ajaga ühe klapi lahti. No ei taha homme enam nii edasi minna :D

Autor:  HendrikSilm [ 23.03.2016 20:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

Netis nägin kuidas mingi kutt pani klapivedrud koos poolkuude jms asjad nii tagasi (ilma spetstööriistadeta), et surus torutangidega vedru kokku, kiirkinnitustega hoidma vedru pinges ja siis ladus asjad peale ja lõpuks lõikas ära kinnitused. Nüüd ise proovisime huvipärast seda meetodit, ei saa seibi peale panna ja kui koos seibiga panna vedru pingesse, siis ei mahu klapivarras läbi ja muud hädad :D

Autor:  bemmimeees [ 23.03.2016 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

Sul on kaas maas jah? Siis saab näiteks suure pitskruviga. Lõikad rellakaga sinna mingist torujupist selle vahe jubla ja korras

Autor:  HendrikSilm [ 23.03.2016 21:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

bemmimeees kirjutas:
Sul on kaas maas jah? Siis saab näiteks suure pitskruviga. Lõikad rellakaga sinna mingist torujupist selle vahe jubla ja korras


Jep audiclubis räägiti sama, et pitskruviga minna. Aga, plokikaas ei ole maas, pole seda 12 torxi, et maha võtta... Lisaks pole kohta kodus kus kaanega tegeleda, garaaž on poolik veel, valgust ega midagi seal pole :(

Autor:  bemmimeees [ 23.03.2016 21:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

Kuidas sa vedrud tagasi paned pärast?
Hoiad küünla august klappi üleval?

Autor:  HendrikSilm [ 23.03.2016 21:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

bemmimeees kirjutas:
Kuidas sa vedrud tagasi paned pärast?
Hoiad küünla august klappi üleval?


Klapp on toestatud altpoolt juba, pmst sai silinder küünlaaugust nööri täis topitud, sest pole otsikut millega suruõhk alla lasta. Seega klapp ei liigu oluliselt palju, kui hakkab liikuma siis saab mingi magneti leiutada pitskruvi süsteemi, et hoiaks seda üleval. See pole hetkel suurim mure samas :)

Autor:  bemmimeees [ 23.03.2016 21:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

kasutasin kunagi ise ka nööri varianti. iseenesest on see jumala lihtne junn. Veits mõtlemist ja ongi valmis. vaata kasvõi googlest pilte ja vaata kuidas lihtsam ja sobivam on, kui endal pilti kohe ette ei löö

Autor:  KopliKrahv [ 23.03.2016 22:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

Mis te seal koolis teete? Ma väga nende klappidega ei jändaks kui õli juba karterituulutusse pumpab, võtaks kaane maha, karteri ära ja hakkaks rõngaid vahetama, kui kannatab veel ja hülss loppis pole.

Autor:  HendrikSilm [ 23.03.2016 23:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

KopliKrahv kirjutas:
Mis te seal koolis teete? Ma väga nende klappidega ei jändaks kui õli juba karterituulutusse pumpab, võtaks kaane maha, karteri ära ja hakkaks rõngaid vahetama, kui kannatab veel ja hülss loppis pole.


Kui asi rõngasteni läheb, siis pean pikalt mõtlema, kas hakkan seda tegema või ei. Pole selle jaoks ammugi tööriistu + seda tööd teeks esimest korda ja nii kaugele pole ka koolis õpetatud :D
Nagu asi pole selles, et ei saaks hakkama, natuke mõtlemist ja paljude koostejooniste + neti googeldamist ja saab tehtud, aga kas asi on seda enam väärt siis?

Koolis tegelt schlongime, seda tunnistavad ka õpetajad, meie kursus on see katsejäneste kursus veel uue õppekava osas, meie peal proovitakse tunniplaane ja tundide läbiviimist, meist nooremad saavad juba rafineeritud õppekava... Seega üldiselt on suht pistoolas asi :D

Seega sa väidad ise, et pole mõtet ka karterituulutust edasi lahata? Mingi osa sellest on veel vaatamata, see osa kuhu jookseb õhuvõtust voolik/toru, kuna pole ise ennem sellist Audi mootorit saanud teha siis on ta võõras ja kataloogid/koostejoonised on parimad sõbrad hetkel... Ehk siis seal on mingi huijoobin veel, kuigi kui mõelda, siis huvipärast võib toda lahata aga siiamaani pole infot saanud, mis seal sees toimub, on ta lihtsalt tükk metalli ja kummilutu või toimub seal sees ka midagi.

2. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/