Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=158350
7. leht 7-st

Autor:  ChinaTown [ 13.05.2016 17:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

HendrikSilm kirjutas:
Aa, enda vabanduseks niipalju mainin, et leedid on eelmise omaniku omad ja kuna need toimivad siis ei näe hetkel vajadust raha kulutada uute pirnide peale :)

Aga, midagi asjalikumat ka. Elektris on korralik kala sees, tagurdustuled lähevad põlema kui süüde sees, tagumistes juhtmetes üldse mingit porri tehtud ja igalt poolt lisa juhtmeid veetud. Nädalavahetus ees ja tuleb hakata seda jama lahendama. Tühikäik kõigub soojalt, ei ole veel süvenenud mis võib see täpselt olla. Kuna mootor on veidi teine eelmisest (mõni andur rohkem ja mõni asi puudu mis vanal oli...), siis ilmselt ootab ees veel jamasid. Ahjaa, igal käigul pööretel üle 2000 hakkab rooli juurest rõvedalt piiksuma. Õlituld ei löö ette, seega ei oska hetkel väga palju aimata ka sellest. Seega tuleb tore ja tegus nädalavahetus elektrit tehes autole :) A muidu sai kõva makk ja kõllid sisse, saab tümpsutada nüüd tuusalt :) :) :)

EDIT: radikas ka leemetab alt, peab vaatama kas kannatab parandada või tuleb uus leida.


Kas odavam ei oleks uus B3 osta? :rokib

Autor:  HendrikSilm [ 13.05.2016 17:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

ChinaTown kirjutas:
HendrikSilm kirjutas:
Aa, enda vabanduseks niipalju mainin, et leedid on eelmise omaniku omad ja kuna need toimivad siis ei näe hetkel vajadust raha kulutada uute pirnide peale :)

Aga, midagi asjalikumat ka. Elektris on korralik kala sees, tagurdustuled lähevad põlema kui süüde sees, tagumistes juhtmetes üldse mingit porri tehtud ja igalt poolt lisa juhtmeid veetud. Nädalavahetus ees ja tuleb hakata seda jama lahendama. Tühikäik kõigub soojalt, ei ole veel süvenenud mis võib see täpselt olla. Kuna mootor on veidi teine eelmisest (mõni andur rohkem ja mõni asi puudu mis vanal oli...), siis ilmselt ootab ees veel jamasid. Ahjaa, igal käigul pööretel üle 2000 hakkab rooli juurest rõvedalt piiksuma. Õlituld ei löö ette, seega ei oska hetkel väga palju aimata ka sellest. Seega tuleb tore ja tegus nädalavahetus elektrit tehes autole :) A muidu sai kõva makk ja kõllid sisse, saab tümpsutada nüüd tuusalt :) :) :)

EDIT: radikas ka leemetab alt, peab vaatama kas kannatab parandada või tuleb uus leida.


Kas odavam ei oleks uus B3 osta? :rokib


A samas kui on tahtmist ja viitsimist midagi ise ära teha? Diagnostika edasiõppimise plaan on mõttes ja miks mitte alustada kõige labasematest ja lihtsamatest autodest :)

Autor:  H.m.m [ 13.05.2016 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

tundub huvitav eriala :D

Autor:  Andres003 [ 13.05.2016 22:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

B3 on mõnusalt robustne ja lihtne liikur. Igaljuhul nokitse ja timmi ise seda. Seda edan kui endal huvi ja võimalusi ( koht selleks ) olemas.

Autor:  HendrikSilm [ 13.05.2016 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

Andres003 kirjutas:
B3 on mõnusalt robustne ja lihtne liikur. Igaljuhul nokitse ja timmi ise seda. Seda edan kui endal huvi ja võimalusi ( koht selleks ) olemas.


Nokitsen ja teen, äkki kunagi läheb välimus ka teiste jaoks "normaalseks", võibolla mitte :) Seda näitab aeg ja mõtted :) Lihtne ta on ja kui hakkad jagama süsteeme ise, sest koolis on algteadmised ainult...

Autor:  HendrikSilm [ 14.05.2016 18:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B3 2.0E 83kw - 90a - HendrikSilm

Täna sai siis tegeletud veidi autoga - puhastatud gaasiklapid (olid kaetud paksult jamaga), tühikäik sai hetkel paika (keerasin regullkruvi kinni, oli teine täitsa lahti, hetkel jäi soojalt püsima, külmalt katsetan varsti uuesti). Siis sai kapotitihend vms teibiga kinni (liimin uue nädala sees ära, hetkel pole hermetsi enam alles), tuli eile pooleldi alla. Tagurdustulelüliti on ilmselt peetis omadega, seega sellega tegelen edasi siis kui uus nädal käes ja auto tõstukile saab. Radiaator lekib alumisest otsast tervenisti, seega otsin ka uut radiaatorit. Õlisurvelüliti (kõrge rõhu oma) on täiesti surnud, sai mõlemaid kontrollitud ja kõrgsurve lüliti ei lase isegi voolu läbi, rääkimata survega katsetamisest siis... Seega uuel nädalal proovin algul vana mootori pealt lülitit, siis saab vana mootor ka töökojast koju toodud. Tänasega rohkem enam ei jõua midagi, homme plaanis koristada auto seest ära uuesti (hetkel elektritööde tõttu igast tööriistu ja juhtmeid täis), kontrollida veermiku nii palju kui saab tungi peal ja võibolla midagi nokitseda veel mis pähe tuleb. :) Tuledele tuleb kinnitused ka tekitada alla, ühel on, teisel kadunud. Eelmiselt omanikult vaja varuratas ja üks tuli veel ära tuua.

Sellega tänaseks kõik, midagi sai tehtud, midagi sai avastatud. :)

7. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/