Tegelt on nii, et kui värv ei ole viisakas siis ma ei viitsi sellise auto poole vaadatagi rääkimata sõitmisest või remondist. Ja nii paneel haaval hakkasin pihta.

Täiesti kohutav on, kui liiste teibiga kleebitakse. Liim on liiga nõrk ja liist jääb irvitama samas teip ise on nii pehme, et tükkidena kakkudes aind saab eemaldada. Lahusteid see värv ei kannata.

Paar päeva jamamist ja uksest saab asja. See veel alles poolepeal.

Kahjuks on garaaž projekti täis ja seega peab iga kord paneeli uuesti puhastama ja detaile katma.

Värvikahjustusi, kriipse, kivitäkkeid on nagu ikka 18 aastasel värvil lihtsalt julmalt. Värviparandus küünelakkidest ma ei ole kunagi aru saanud. Õige 2K värv kas koodi või spektomeetri alusel on õige värk. See auto ja värv saab elementaarse hoolduse. Kuna tegemist ei ole mingi suure ettevõtmisega siis ülevärvi saab ainult minimaalne osa. Ülejäänud värvist võtan välja mis võtta annab.

Kena see töö ei jää aga jämeda pastaga ning parandustega saab läbi sõrmede rahule jääda

Kui keegi poleerimisega pole tegelenud siis jämedega pastaga tehtud eelneval pildil olev paneel on lähedalt selline:

Lõpuks on võimalik saavutada rahuldav tulemus. Selles staadiumis värviga tuleb ülimalt ettevaatlik olla. Svammidega pesud jne võib ära unustada. Nüüd on vaja selle värvile kaitse tekitada.
