No tere.
Teen siis oma kõōrdsilmsest jaapanih**rast teema et oleks ennast lihtsam liinil hoida remonttöödega ja niisama eputan oma "haruldusega".
Autoks siis aastal 1995 toodetud mazda 323F BA kerega ja massiivse 2.0 V6 mootoriga mis toodab 106kw ja ilmselgelt otsas manuaal kast.
Auto pole ka "stock" vaid all on reguleeritav vedrustus golf 2 coiloverite näol ning 17 tollised originaal momo veljed.
Salongi paigaldatud mõned järsemad plärina tekitajad ja lambine makk.
Tehasest on ta tegelikult täispauk või noh selle ajastu mazda kohta täispauk.
Lisadeks siis 4x el.aknad, klaasist el.katuseluuk, kliima(korras, töötab) muud erilist ei oskagi välja tuua

Head ja vead panen ka kirja lootes õigustada selle auto ostu.
Head:
Odav, nii ostu kui ka ülevalpidamis kulude poolest.
Kere on mazda kohta super.
V6
Kati Toots veel küljes
Coilid
Veljed
Koopad rullitud
Lisad
Tümakas
Idee poolest haruldane(väidetavalt mntameti järgi ainult 7 tükki eestis sellise mootoriga)
Vead:
Nina poolne KKK lekib(sellest ka klapiklõbin valjem)
Õli/filtri vahetus vajalik
Üks velg vaja keevitada
Piduri hooldus
Rehvid läbi
Salong määrdunud
Roostealgeid kuid mitte midagi hullu
Üv puudu
Plaan on siis see kuu velg ära keevitada, alla panna, märtsi algul tööjuurde tuua et saaks tutikad rehvid alla panna siis kõrvale üvd tegema, kui saab läbi siis on hästi kui mitte siis remonti kus laseb teha pidurid, õlid filtrid ja KKK ja loodaks jõuda ka avalaksule et proovida kiirendust.
Hetkel auto seisab garages ning ootab kevadet vnoh märtsi kuna siis suvekad lubatud. Ostes käima läks ilusti poole pöördega kuid ei hakanud varurattaga tiirutama kuna eelmine omanik on enda sõber siis tean et auto aus ja kõik vead teada.
Muud ei oskagi kohe öelda, lisan mõned pildid mis eelmise omaniku tehtud ja hetke seisu pilt ka.




i
Sent from my iPhone using Tapatalk