Tervist.
Möödunud nüd mõned aastad rahus käies tööl ja isegi üks laps peagi perre saabumas.
Ei suutnud enam tavalist rutiini jälgida ja otsustasin endale võtta UUE peavalu.
Kuna jaapan on liiga mainstream tänapäeval siis paras väljakutse oli seekord Itaallane. Milleks siis Fiat coupe.
Kuna neid raipeid pole eriti saada enam eestist siis ostsin selle mis sain. Milleks osutus valget värvi
2.0 liitrine ilma turbota. Kere on nigel ja mootor on tuksis.

Tarides siis auto garaazi ei olnud ma päris kindel mida ma sellega nüd peale hakkan.
Pool ööd möödus ja tegin endale umbes täpselt visandi photoshopis,et mis tuleks siis ettevõtta,et
see jubedik natuke ilmekam tunduks.

Photoshopis tundus asi suht lihtne.
No okei mis seal ikka teeme proovi.

Tundub okei. Nooh lähme edasi.
Saagides maha värvi avastasin mingid mullid mis suunasid meeletu pahtli kihini mille all oli robustne keevitus ilmselt mingi kõks küljepeale saanud. See selleks hakkasime siis panema kinni neid jooni.


No tagatiivad tundusid maru lihtsad. Suundume ette.

See oli juba vähe suurem väljakutse kuna kangesti tahab krimpsu tõmmata see plekk. No oleme kannatlikud.
Vahepeal,aga sain kätte mootori.

Ärritav vaatepilt käsi värises.
õli ja pa*ka lendas ja lahti ta oligi

Ops ops natuke maagiat. Bling.

Nipet näpet.


Nüd Juppe tellima ja samal ajal autolt eemaldama sildu ja keretööösse...

Sillad läksid liivapritsi samal ajal tuli mõte teha väike lip tagaluugile.
Mõeldud tehtud said siis lastud vahust väike joon mis sai lihvitud ilusaks ja kaetud jällegi
fiibriga.
Vahelduseks keretööd jälle.


Estistange ja kapott oli paras peavalu kuna ilmselt terve see auto oli saanud mitmeid kordi kuskilt kõksu siis kõik tundus maru kõver ja need jooned kohe üldse ei tahtnud istuda.
Appi tuli jälle vaht ja fiiber otsustasin siis kasvatada stange külgi,et tekiks ilus sirge joon kapoti suhtes.


Tundub,et sai okei läks siis viimaseks kruntimiseks.

No mõnus. Kerega vist ühelpool. Ohh Jupid tulid.

Väntvõll tuli lihvimisest mis sai teostatud Tõukuris.
Mõõtude järgi peaks olema teise remondi saaled. No tellime.
Möödub kuu,kaks ei midagi. Kontakt isik väidab,et Belgias tehas läks põlema ja neil on segadus,et läheb aega.
Selge ootame. Samalajal justkui hakkasid häirima mind tiivad ikkagi. No proovime siis.

Liiga julm. Järelikult tuleb teha õhem.

Kuna sillad on nüd olemas. Poluretaan puksid pressitud siis läheb sildade alla kruttimiseks vaikselt.
Senikaua auto võtab päikest enne ettevalmistusi.

Piu Pau.

Nüd tuleb veel tagatiiva kaared ära töödelda. Ja kannatalikult raha oodates,et saaks ära tellida coilid kuskilt kaugemalt.

Plaan on ka teha 4x98 auguvahe ümber flantsi abil,et velje valik oleks tulevikus suurem.
Edasised pildid hakkavad kajastuma erinevatel lehtedel mitte ainult esimesel postitusel.
Nii täna sai siis tehtud nii mõndagi.
Alustuseks töötlesin tiivakaared ära.


Eriti naljakas on võrrelda seda autot suuremate autodega.


Kuna Need asjad said tehtud siis ei olnudki muud kui näpud mootorisse.

Mootori komplekteerimine kahjuks jäi lühikeseks kuna avastasin,et üks saale oli jäänud "tõukurisse" mõõtmise käigus ja kell oli pool 7 seega olin paratamatult hiljaks jäänud. Tegelen nädalavahetus mootoriosade pesemisega ja esmaspäev saan saale kätte ja äkki juba järgmine ndv saab kone peale.
Senikaua,aga toredat Nädalavahetust ja veel vingemat jaanipäeva teile.
-----------------------------------------------------------------------
Vahepeal on palju tööd tehtud ja ei olegi eriti saanud asjaga tegeleda,aga niipalju,et
Sain kätte oma adapterid ja sai proovitud alla juba esimesi velgi milleks olid "Mae design"
