Tervitust, pole enam aastaid siin enam teemasid olnud, aga sõbrad soovitasid nüüd jälle teha ja mõtlesin siin et mis siis ikka, hea pärast sammu pidada mis tehtud autoga jne, nii et hakkan siis jutustama.
Sai siis Sierrade kõrvale selline isend võetud nagu Lexus IS200 Sport.
Väljalase siis 02.1999. Kere siis XE1.
Mootoriks nagu ikka, 2.0 R6 1G-FE mootor ja käigukast on 6 käiguline manuaal J160. Läbisõit oli ostes 307 004 km.
Lisadest siis erilisena vast saab nimetada poolnahk Alcantara sisu, GPS i mis Eesti kaarti nkn ei loe, ja torsen LSD, taga on ka toonklaas.
Vaikselt olen tellinud TRD nänni, ja plaanis on teha Altezza koopia. Lagi on ka tehtud Alcantaraks kellegipoolt. Ostes oli auto nii ja naa seisukorras. Osi oli eelnevalt palju vahetatud tsekkidega, ise sõitnud nüüdseks 9000 km umbes ja siiamaani toimib kenasti, pisivigu ikka tuleb aegajalt ette.
Ostes sai kohe valitud väiksed numbrid ja tehtud pigieemaldus. Veljed olid pandud IS250 omad ja eelmine omanik (?) spreiga mattmustaks värvitud. Need sai kohe lastud ülevärvida valgeks õieti, sest sprei ei kõlba mittekuhugi. Taga udutuled olid mingi kooruva musta laki all, sai ära lihvitud ja ilusti punase lakiga ära tehtud. Salongis olid enamus pirnid välja koogitud, nüüd läksid asemele LED id, spidos olid pandud ennem LED id ja need panin tavalised oraanzid. Metallist käigukangi nupp sai vahetatud TRD oma vastu. Hiljem sai lihvitud ja korralikult ülevärvitud ka kojamehe vardad, mis olid korralikult roostes. Udutuled ei töödanud, juhtmed olid ühel läbi ja teisel pirn. Sai korda tehtud. Ära oli murtud ka kapotihoidmis varras, see sai uus pandud, ja uksepiirajad olid läbi, sammuti sai korda tehtud. Tagant sai märgid ära võetud. Ees Xenonid, taga aftermarket punased tagatuled mis sobivad mustaga kenasti, ja pagassil veel lip kah. Jutt kisub juba liiga pikaks, nii et panen mõned pildid siis jutukõrvale, ja eks jutustab teinekord edasi.
Enne:



Vahepeal ja siis praegu:





