Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Saab 9-3 SS 2002 + võrr, Random Hero
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=160854
2. leht 3-st

Autor:  Tuunikala [ 16.08.2016 11:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 Random Hero

Paistab päris viisakas teine isegi, või äkki asi piltides. :D
Mootorituli enam kimbutanud ei ole? :D
Muidu aga edu ja jaksu Saabiga, eks kui mingeid osi vaja, võid kirjutada, äkki veel miskit leidub siin.

Autor:  Tauri_J [ 16.08.2016 16:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 Random Hero

mootorituli suht pisiviga

https://www.youtube.com/watch?v=ddPQAJSm2cQ

Autor:  moribundity [ 16.08.2016 22:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 Random Hero

zuumida ei oska?

Autor:  varikasutaja [ 17.08.2016 09:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 Random Hero

kas SS tähistab järgnevat?

Pilt

Autor:  Random Hero [ 21.08.2016 12:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 Random Hero

SS tähistab SportSedaani, SC on SportCombi. Lisaks eristab see SS/SC märgistus seda põlvkonda eelmisest 9-3 OG põlvkonnast. Süsteem missugune.

Mõtlesin, et kui mul juba autoteema on, siis räägin alternatiivliikurist ka.

Täispikk ja kõlav nimi on aparaadil Romet Ogar Caffee. Eestis arvele võetud 2014 detsembris. 4 käiku manuaal, tagavedu, elektristarter ja "mobiiltelefoni teavitus", ehk mingi jupstükk püüab GSM laineid ja annab spidoblokis vilkumisega märku, et keegi helistab sulle.

Stokis oli 49 kuubikut, potisinist värvi, koleda istmega jne. Eelmine omanik värvis asja retrovärvi, ehitas uue istme, ning mis kõige tähtsam, suurendas kubatuuri 72 kuupsentimeetrini. Väidetavalt võrdub kuupsentimeeter ka umbkaudu tippkiiruse km/hga, olevat maanteel 75 kätte saanud. ise pole GPSiga mõõtnud, ning spidoseier hakkab 60+ pealt tühja vehkima.

Poest ostes:
Pilt
Praegu:
Pilt

Kõige tähtsam parameeter, ehk kütusekulu on ca 4 liitrit sajale, ökopill ja puha.
Üks räme kiirendusvideo ütleb rohkem kui neli sõna.



Street cred'i annab ropult, enamus vastutulevaid baikereid lehvitavad sõbralikult, peavad üheks enda seast. Ostukeskuste ees kiivrit pähe meisterdades tullakse ligi, uuritakse, et mis äge aparaat on ja miks rohelised numbrimärgid. Kõik sõbrad-tuttavad, olenemata sellest, kas sõiduvahendiks on jalgratas või V8, tahavad sõita proovida ja on vaimustuses.

Autor:  Toivoku [ 21.08.2016 13:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 Random Hero

see motikas näeb mu arust maru vahva välja :D

Autor:  Harri- [ 21.08.2016 13:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 + võrr, Random Hero

Tüüpiline värk, et kõik vanad asjad on vaja marracesh browniks teha

Autor:  zorten22 [ 21.08.2016 13:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 + võrr, Random Hero

Hipsterite teema.

Autor:  ChinaTown [ 21.08.2016 16:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 + võrr, Random Hero

Hetero värk. Kas nokka tõstab ja kraapsu teeb? :rokib

Autor:  diskosaurus [ 21.08.2016 17:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 + võrr, Random Hero

Nii väikese kubatuuri kohta on kütusekulu suur. Alla 3 liitri sajale ei peaks jääma?

Autor:  Random Hero [ 21.08.2016 18:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 + võrr, Random Hero

ChinaTown kirjutas:
Hetero värk. Kas nokka tõstab ja kraapsu teeb? :rokib


Pole kumbagi julgenud teha. Tegu ikkagi poola-hiina armuviljaga, ehk siis hiina jupid ja poola koostekvaliteet. Sidur on ka sihuke vähe kahtlane. Remontida ju võiks, mootoriplokk (ok, silinder) oli 55 euri ja plokikaas (ok, silindripea) 49 euri, aga pole viitsinud uurida, et kes teeb, millal nad avatud on, kustkohast jupid kui kaua tulevad jne.

Kütusekulust: kiirendamine käib nii paljuga kui jõudu on, ning isegi kui limiit tuleb 70 peal ette, on linnas 55-60ga pöördeid päris palju, eks sinna see kütus kaob. Olen 8-liitrist paaki 3 korda täitnud, eriti ei huvita see paar euri siia-sinna. Kütust kasutan ainult 98, premium värk ikkagi.

Autor:  Birdshit [ 22.08.2016 14:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 + võrr, Random Hero

Random Hero kirjutas:
ChinaTown kirjutas:
Hetero värk. Kas nokka tõstab ja kraapsu teeb? :rokib


Pole kumbagi julgenud teha. Tegu ikkagi poola-hiina armuviljaga, ehk siis hiina jupid ja poola koostekvaliteet. Sidur on ka sihuke vähe kahtlane. Remontida ju võiks, mootoriplokk (ok, silinder) oli 55 euri ja plokikaas (ok, silindripea) 49 euri, aga pole viitsinud uurida, et kes teeb, millal nad avatud on, kustkohast jupid kui kaua tulevad jne.


Köik asjad peaksid saama http://www.starmoto.ee
Sisselaske kolle vaata üle, tavaliselt silindri pool on ava väiksem kui karbussi pool (kui just vahetatud pole).

Autor:  Random Hero [ 22.08.2016 14:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 + võrr, Random Hero

tänud! Vaatasin hindasid ja ei oska enam midagi öelda - siduriketas maksab lausa 2 eurot ja 53 senti. Ma mõtlesin, et noh, eks nad autojuppidest vähem maksavad, aga seda, et 20 euri eest pool võrri kokku osta saab, poleks oodanud.

Autor:  Random Hero [ 11.04.2017 10:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 + võrr, Random Hero

sain lõpuks puhkusele, sain lõpuks tegelema hakata. Esimene remondipäev sai küll usinalt alustatud, aga lõpuks sai kolme peale hoopis kast õlut ära joodud. :beer

Kõigepealt võtsime ühe tagumise sadula maha - kullinokkadega andis käsipiduri kõrva liigutada, aga isegi siis vaevaliselt. Tiir tartule peale - kuskil kohapeal pole, hinnad krõbedad. Lõpuks saime Automaailmast 82 euriga tükist + 45€ vana sadula pant 2tk kätte. Ladusime kokku, ikka jama. Parem käsipiduri tross täiesti kinni. Käisime jälle kõik poed läbi, enamasti laiutati niisama käsi. Siis jõudsime Fixusesse, kus Mairold (aitäh sulle) tellis meile mõlemad pakutud variandid. Hommikul oli muidugi hapu, et kohale jõudsid vale komplekt ja ainult üks õige tross. Mis seal ikka, ootame edasi. Järgmine päev kokku ladudes olime sunnitud nentima, et kui üks tross oli kinni, siis teine liikus veel eduliselt. Oleks jälle saanud säästulahendust mängida ja ainult ühe vahetada.

Lisaks, tähtis info - 9-3SS'il jäävad pidurid peale, kui käsipiduri trossid pole sadula küljes. Sõita kannatab, aga kuumaks lähevad.

Kokkuvõtvalt - üks sadul oli täiesti kinni, teine liikus, aga sinna oli õhutusnipli asemele pandud kaabliklemm. Üks tross ei liikunud, teine liikus. Eksperdid oleks ehk siis ühe sadula ja ühe trossi vahetanud, meie entusiasmist vahetasime kogu kompoti. Uued-klotsid kettad on ka max paar tuhat sõitnud, seega võib öelda, et tagapidurite täishooldus.

Möödaminnes sai ka õli vahetatud, läbisõit oli vist kuskil 14 000 viimasest vahetusest ja ikka üsna kole värk tuli sealt välja.

Aku tühjenemise põhjus ka leitud - karjub teine, et kaardilugeja uks on lahti, sellest tulenevalt põletas siis ukse küljes olevat pirni. Rooli tagant ei näe, aga naine kõrvalt küsis, et miks mul istme vahel mingi asi põleb. Lahendus lihtne - pirn välja ja elu läheb edasi. Ei oska seda uksevärki ka kuidagi lahendada, uut lukku ei taha ka nii väikese mure pärast paigaldada.

Keegi varasem omanik oli esituledesse ksenoonid aretanud, aga õnneks miski lihtne ümberehituskomplekt, millega jäid kõik originaalpesad alles. Tuleb tavapirnid sisse panna ja ülevaatusele minna. Mina ei oska nendest ksenoonidest midagi arvata, minugipoolest võiksid olemata olla.

Mingi päev käisin ka võrri silitamas.
Pilt

Autor:  Vanaisavecu [ 11.04.2017 18:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Saab 9-3 SS 2002 + võrr, Random Hero

Ukse mikrolüliti võib pekkis olla ,see selline tavaline nähtus.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/