Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

ZAZ 968M / bmw e30 318i / bmw e38 730d karlpoiss Lukku!
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=161788
1. leht 2-st

Autor:  karlpoiss [ 17.10.2016 21:07 ]
Teema pealkiri:  ZAZ 968M / bmw e30 318i / bmw e38 730d karlpoiss Lukku!

Mõtlesin, et kuna masin juba tükkaega olnud ja oleks juba miskit näidata/rääkida siis teen ka teema.
Sain ta suvel mingiaeg (selle hooajaga jõudsin sõita ligi 3000km).
Pilt siis tehtud veel eelmise omaniku hoovis:
Pilt
Esmalt tehtud: osad tuled "üles äratatud" ja põlema pandud, karpa puhastus, uus bens. filter, uus jagajakaan, kondekas (ükspäev jäi lambist säde liiga lahjaks, aitas kondeka vahetus), 3x rattalaagrid üle pingutatud (kuigi oleks vaja ilmselt uued panna). Nipet näpet veel...
Pilt
Vahepeal tegin tevelt päris palju remonti ja igast värki ja sai vahepeal kopp ette, panin masina müüki selliselt:
Pilt
Pilt
Reaalsed ostuhuvilised õnneks puudusid ja jäi auto minule.
Vahepeal sai regullitud klapid ja vahetatud kontaktihaamer (oli kulunud). Regullitud sūūdet jne.
Pooleks oli ka roolikarbi üks polt (sai uus) ja vahetatud ühe rooliotsa "plastikust kausid" sai nagu uus :D
Ükspäev juhtus nii, hommik oli kena, sai mõni tiir tehtud ja mõeldud, et käiks ülevaatusel ära (kuna nostalgia päevadele naguinii minek, siis võiks olla). Käisin siis tallinnas, läbisin üv, tiirutasin siin-seal. Lõpuks maale tulime lãbi männiku, kust sõber pidi teise (punase) sapika võtma (ka nostalgjapävade tarbeks). Kõik pea-aegu sujus (st jõudsime omaljalal koju),kollasel sai bensiin otsa vahepeal ja punane kuumenes veits liiast...
Muidu oli vinge, aga maale jõudes tabas mind ebaõnn.
Pilt

Vastaseks osutus veidi nôrgem isend, millele tetavasti metalli eriti ei raatsitud lisada...
Pilt
(Avensis)
No ja õhtuks õllekõrvale jãi umbes selline seis:
Pilt
Vahepeal proovisin "chip tuningut" :
Pilt
Aga etteruttavalt võib öelda et segu jäi selle 01 karpaga liiga rikkaks. Seda vaatab kunagi hiljem edasi.
Nostalgia päevadeni polnud enam palju jäänud. Veel peaks jõudma gaasi ja toore trossid pikemaks teha, veidi tuulutus plekke modima ja muud nipet-näpet.Pilt
Pilt

(Sai uued tūkid väikest peenlihvi ja sobitamist, ja nii ma nad kinni säristasin)PiltPilt

Õhtu lõpuks läks siis roostemuundur kah peale, nii igaksjuhuks.
Ja kerge kabo proov:Pilt
(Kapote lihtsalt peale töstetud ja vahesid pole mõtet zoomida...)
Viskan motost ka väikse pildi, siiani vist pole olnud.lisaks veel et õhufiltri "kaan" läheb vahetusse kroomi vastu ja õhutus plekid ka veel paigaldamatta...Pilt

Nostalgjapäevadel käidud.
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

Nii, kuna sain sapikale uue moto ja vana ei tahtnud kuidagi koostööd teha, siis otsustasin uue moto peale visata.
Uus mootor tundub olevat ikka väga heas korras. Igaljuhul käib nüüd ideaalselt ja ise tulemusega väga rahul :)

Pilt

Saaga jätkub, plaane jagub :D

Ee... kui nūūd mõni aps sees on siis ärge olge kettas, polegi vist nii pikka postitust teinud :D

Autor:  Interx [ 17.10.2016 21:22 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M 1987a. Kollane.

Lahe, et selliseid autosi ka veel viitsitakse teha. Respect!!

Autor:  Kombimiis [ 17.10.2016 21:25 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M 1987a. Kollane.

Imelik lugu, pole küll üle kahe aasta trehvanud aga viimati oli Karlpoiss küll Liidu tehnika vastane. :D

Samas tore kui sama värvi kehavedelik, nagu autogi, pähe lööb ja hoovi peale veereb midagi radikaalsemat... :rokib

Autor:  karlpoiss [ 17.10.2016 21:39 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M 1987a. Kollane.

:D pole otseselt vastane kunagi olnud... selle pilliga lihtsalt see, et mida rohkem "haigeid" lahendusi, seda vingem :) Muidugi ei saa mainimatta jätta kaasliiklejate kommentaare, mis enamasti on positiivsed :D

Autor:  Kombimiis [ 17.10.2016 21:53 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M 1987a. Kollane.

Näiteks nagu transaxle, õhkjahutusega V4, õlist õhufilter, tooreklapi käepärane asukoht, uste poolt lukustatavad esiistme seljatoed, potensiaalselt fataalne (autole) salongikütte ahi jpm. :D

Autor:  karlpoiss [ 17.10.2016 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M 1987a. Kollane.

Täpselt nii.
Siin ilmselt ongi paljudel kogemus sapparit põllul peenestada v mõnelt taadilt seda pudeli viina vastu sebinud...(kaasa arvatud mina :) )
Aga reaalselt on asi nii, et tänapäeva ühiskonnas selle autoga nö kaasas käija pole lihtne.
Pole ilmselt kunagi huvitanud kui sapikal mõned puudused olid, nüüd tahaks proovida kasutada seda nii et kõik asjad on jonksus... nt alates soendusest :D kuni viimse pirni ja tulukeseni välja.
Tuunimise kohapealt plaanis esimene torosioon vedrustus muuta reguleeritavaks, veljed laiendada, üleni peaks üle ka võõpama. Liigselt igast parklakaid ja erinevad defektid värvkattel. Üldpilt muidu ilus ja viisakas. Aga noh, võiks ju siis olla täitsa hea :) (kuna esiots hiljuti värvitud, siis ülejäänud auto ikka kahvatub) esiots sai kiirelt tehtud küll, et haapsallu jõuda.

Moto vahetusest üks pilt, lükkasin tabureti alla ja tõstsin kere üles. Uue moto lükkasin ratastel käruga (eelnevalt pildi pealt tuvastatav) alla ja lasin kere peale tagasi. Uskumattu kui lihtne ja "loogiline" see on :D
Pilt

Autor:  karlpoiss [ 14.11.2016 02:33 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M / bmw e30 318i karlpoiss

Ei hakanud uut teemat tegema...
Ühesõnaga kuskil kuuaega paugutanud selle rulliga ja nüüdseks juba üht-teist tehtud, eks jagan teiega ka siis....
Algsel kujul siis....
Pilt

Pilt

Väike tuuning juba peal:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Lõpptulemusest pilti pole veel teinud, samas lõpptulemusest veel asi kaugel ka....

Pilt

Noja siis see seitsmene... sõitnud ligi 1,5a. Ja tehtud on omajagu. Sellest kirjutan täpsemalt mõniaeg hiljem. Selle alla ka omajagu raha maetud ja mässatud igasugu erinevate probleemidega.
Pilt

Autor:  carrating56 [ 14.11.2016 22:19 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M / bmw e30 318i karlpoiss

karlpoiss kirjutas:
sõitnud ligi 1,5a.

Mingi nali? :D

Autor:  karlpoiss [ 15.11.2016 09:46 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M / bmw e30 318i / bmw e38 730d karlpoiss

No 1,3/1,4a oled rahul? Sinujaoks on see muidugi karneval ....
Eelmine talv kimasin veel nende nõmedate e34'ja 16" velgedega, pilti kahjuks pole sellest.
Pilt

Autor:  charly [ 15.11.2016 10:24 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M / bmw e30 318i / bmw e38 730d karlpoiss

Miks sa e34 välja vahetasid. See tundub vähe asisem auto olevat kui see vana ja lagunev 7-ne

Autor:  offline [ 15.11.2016 11:01 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M / bmw e30 318i / bmw e38 730d karlpoiss

charly kirjutas:
Miks sa e34 välja vahetasid. See tundub vähe asisem auto olevat kui see vana ja lagunev 7-ne


Said valesti aru, varem olid e34 veljed selle semjorka all.

Autor:  karlpoiss [ 15.11.2016 11:52 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M / bmw e30 318i / bmw e38 730d karlpoiss

Just nii, ehk siis eelmine talv.
Seeaasta sai ostetud 18" lamellid seitsmesele...

Autor:  tomcraft [ 15.11.2016 22:28 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M / bmw e30 318i / bmw e38 730d karlpoiss

karlpoiss kirjutas:
Just nii, ehk siis eelmine talv.
Seeaasta sai ostetud 18" lamellid seitsmesele...


Oi blin, kus sööb raha see seitsmene :D :D

Autor:  karlpoiss [ 15.11.2016 22:44 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M / bmw e30 318i / bmw e38 730d karlpoiss

Nii on, kui võtta arvesse et vahetatud on plokikaan (eelnevalt taaatatud), tihendid mis sellega kaasnevad, paljud dosooli torud(plastikust)/mõni lõdvik, jahutusradikas, veepump, nuka ja vända andurid, paagi pump ja põhja alune, raadiomoodul, hiljuti uus 100ah aku... minuarust miskit nagu juba on, lisaks sellele ka teatud vigade otsimine/diagnoosimine on ka võtnud oma aja jne...
Kindlasti veel mingei lihtsamaid asju, sinusugune ei peagi siis sellest järelikult aru saama, tõmba uus kia liiparisse ja naudi! :rokib

Autor:  moribundity [ 15.11.2016 22:50 ]
Teema pealkiri:  Re: ZAZ 968M / bmw e30 318i / bmw e38 730d karlpoiss

Aga kui nyyd päiris aus olla siis selle uue kiaga on parem sõita ja on odavam ka.
Endal ka mingi vigastus kyljes ja eelistan rohkem kytet põletada remondile raha panna ja näpud pysti kiita oma ebamõistliku valikut..

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/