Õnnestus saada sellise auto omanikuks nagu Hyundai i45. Üldiselt olen korea autodest eemale hoidnud ning ka seekord muretsesin päris kõvasti, kuid otsustasin ikkagi riskida. Juttude järgi olevat töökindlus paremaks muutunud ning seda räägiti ka ehituskvaliteedi kohta.
Edasi ajab 2.4 liitrine mootor, millel kw koguni 148. Istub steptronic kasti otsas.
Esmamuljed olid head. Auto kasiti nii seest kui väljast täiesti puhtaks, enne kui mina selle oma kätte sain. Säras nagu uus igalt poolt. Välimus on enam vähem õnnestunud disainiga, kuigi esiots pole päris minu maitse. Suudab jätta kalli auto mulje.
Salong samuti, väga meeldiv üllatus. Viimastel aegadel on raske leida nö odavama klassi autot, millel oleks salong kena. Hyundail on i45 selles osas hästi õnnestunud minu arvates. Materjalid pole vastikud plastised, kena piano black liist katab polstreid ning veidi ka armatuuri. Kuigi hõbedane metallic mulle salongis ei meeldi tavaliselt, siis pean tunnistama, et sellises väikeses koguses on see täiesti aksepteeritav ning isegi positiivne. Nupud on enamuses mugavad ja loogilised. Ainsana ei leia vahepeal õigeid nuppe roolilt. Kellaplokk samuti hea disainiga ning valge taustavalgustus koos sinisega on päris kena. Kütus ja mootoritemperatuur on eraldi ekraanidel kuvatud digitaalselt. Istmed on pigem mugavad, kuigi ei saa nö korvi sättida.
Heli võiks olla gramm parem, aga võrreldes 2010 aasta Ford Falconiga on i45 peajagu üle. Makk ise aga võtab usb, auxi, cd plaati ning see on kõik. Oleks lootnud, et bluetooth võimalus on olemas või miskit, kuid ei. Vähemalt mitte selle varustuspaketiga.
Puudujääkidest rääkides, enim häirib see, et kliima ei ole automaatne. Minu arvates võiks see olla taolise klassi ja aastakäigu auto juures juba standard. Praegu peab koguaeg seda nuppu näppima, et normaalne oleks. Fordis sai väga väga harva kliimat sätitud, sest reguleeris ise vägagi optimaalselt paika temperatuuri.
Harjumatu on ka üks üleliigne pedaal all jalgade juures - seisupidur. Üliselt polegi harjunud üldse seisupidurit kasutama (vana hea käik sisse meetod on siiani väga edukalt toiminud tasastel pindadel). Siiani on iga kord kui peale olen "tõmmanud" ta meelest läinud maha võtta enne sõidu alustamist.
Miinuseks on kindlasti ka kaugtuled. Vähemalt aftermarket xenon kitiga, sest originaalis olid halogeenid. Eks see xenon kah paras rämps ole, ühe poole komplekt maksis sama palju kui kaks tavalist pirni.
Endale ei meeldi see, et pagassi saab kas salongist või puldist ainult avada. Kuid eks see ole rohkem harjumise asi.
Kokkuvõttes ikkagi minu silmis etem, ilusam ja mugavam kui Ford oli. Pole küll nii võimas kuid sellegi poolest.
Pilte palju ei ole. Ilmselt saab sellest teemast rohkem selline "vahetasin täna õli" tüüpi asi. Ainus mida teeks oleks ehk suuremad veljed alla, kuid plaani veel ei võta. Numbrituled ning salongi valgustuse teen Ledide peale ümber varsti. Praegu ei suutnud veel leida sobivas koguses õigeid pirne.
*Õlivahetus 228300

