Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Nissan Skyline R34 GT-T '98 ja 300zx TT '89 k3nny
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=163234
9. leht 17-st

Autor:  MDB [ 10.04.2017 20:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Kas peale tulede poleerimist kaitsekilet ei ole mõtekas peale panna? Austraalis päikest kõigest veidi rohkem, seal peab UV kiirguse eest kaitsma. Youtube-i videod annavad hea ülevaate, mida päike suudab teha auto esituledega.

Autor:  k3nny [ 11.04.2017 11:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Millegi pärast ei tulnud kile mõttessegi, kuigi ennem olid tuledel kiled peal. See võib olla kõige etem variant küll, kulumise korral lihtne vahetada. Ainuke jama selle juures on see, et ilmselt jätab klaasile mingi liimi maha

Autor:  paak [ 11.04.2017 12:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Poleerid ära

Autor:  OliverV [ 11.04.2017 13:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Supercheap'is peaks ju tulede kilet olema, haara sealt, kui sul asub üldse SCA lähedal...

Autor:  k3nny [ 22.04.2017 18:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Salongi radikas sai ära vahetatud. Ei oskagi muud teha kui vaid ohata.
Täiesti jube töö kui ei taha kliimat kuivaks lasta. :D

Lisan varsti pilte ja täpsemat juttu. Õnneks uus radikas peab vedelikku kenasti sees, kuigi esimese hooga hakkas see ka lekkima ja tekitas müügimõtteid.

Kodanik Hiir on vist autost minema kolinud. Kogu protsessi käigus sai välja võetud armatuur + juurdekuuluv ning samal ajal ka tagaiste tervenisti ning pagassi sisu. Kuskilt kedagi silma ei hakanud ja nüüdseks pole kah enam näinud märke üleliigsetest elanikest autos, seega võib vist loota et on ära kolinud.

Autor:  k3nny [ 27.04.2017 01:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Lahkaks siis veidi pikemalt seda radika teemat. Äkki on kellelgi huvitav lugeda.
Armatuurid ja asjad tulid võrdlemisi lihtsalt maha.

Nähtavale ilmusid kolm plokki - ventikaplokk, kliimaplokk ning siis ahi.
Nagu arvata võis, olid need paigaldatud järjekorras ahi, kliima ja vent. Ehk siis ei saanud ahju mitte kuidagi kätte ilma teisi eemaldamata. See aga oleks tähendanud kliima radika küljest kiskumist mis omakorda oleks pannud tööle ca 200 dollarit juurde, sest nii jaburalt kallis täitmine siin keskeltläbi on.

Radika enda kätte saamine ja uue asemele panek oli ikka paras nikerdamine.

Pärast seda tööd ja sellele eelnevale on endal aga jube paranoia sees kaanetihendi osas. Ühel hommikul, kui mootoripesu tegin ning sellele eelnevalt autot liigutasin ca 50 meetrit katsusin jahutusvedeliku voolikut. Tundus veidi jäik olevat tühikäigul tiksuva mootoriga. Jätsin seisma ja vaatasin õlikorgi alla. Oli selline valkjas ollus. Tõmbas meele väga kehvaks ja kartsin juba kõige hullemat.
Samas, jahutusvedelikku ei kao mitte grammigi, paisupaagis ega radikas heitgaaside lõhna pole ning pärast seda ei täheldanud ma ka enam ei jäika voolikut ega midagi. Korgialune on vaid kondents. Eelnev öö oli jahe ja autot liigutasin väga vähe ning soojaks ei lasknud minna enne mootori pesu. Kuumaks ei lähe, sooja tuleb salongi normaalselt, mitte midagi nagu viga ei ole. Vedelikud on puhtad.
Ju siis pole viga midagi vaid ongi tegemist kõigest mu paranoiaga.

Pilt

Olin omadega nii kaugel, et tõstaks armatuuri välja kui üks juhtmepaar jalgu jäi. :D Keegi on vedanud juhtmed armatuurist läbi. Aga juhe viis pistikuni, mis rippus niisama. Ei näinud kohta ka kuhu ta sobida võiks. Lisatud juhtmeid on sel autol päris korralikult, sest paigaldatud on aftermarket alarm, tagurduskaamerad/andurid, turbotimer jms. Õnneks tundub olevat kvaliteetne töö ja korraga tehtud.

Pilt

Pilt

Kollakas asi seal kaugel asjade taga on radika ülemine toru.
Pilt

Pärast asjade kangutamist, lahti võtmist ja ebareaalselt painutamist jäigi parimaks ligipääsuks midagi sellist. Muidugi radikas oma pesast välja ei mahu, sest igalt poolt jäi midagi jalgu.
Pilt

Pärast seda läks kokku tagasi. Armatuur oli sees juba ja vaatasin et johhaidii, ikka lekib ja korralikult. Selgus, et pimesi toru radika külge tagasi pannes oli tihend vahel välja kukkunud. Selle jebisin kuskilt altkaudu sinna tagasi ja nüüd ptüi ptüi ptüi peab vedelikku sees.

Pooled supaka juhtmed olid autol juba veetud, seega kui juba lammutamine käsil oli, mõtlesin ka puuduvad rca, remote ning massikaablid ära vedada. 25 dollariga sai kastis supakas ostetud ning võimendi oli varasemast ajast sisuliselt tasuta käes. Kõige kallim osa oli kaabeldus. :D
Kast veidi suur selle auto jaoks, kuid asjade vedamiseks on teine masin.
Pilt

Kõik koos ja valmis sai proovisõidu eesmärgil auto tööle kaasa võetud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Lammutamise käigus avastasin armatuuri pealt ühe kummalise anduri. Oma loogika ütleks, et tegemist oleks justkui automaattulede jaoks valgustundliku anduriga, kuid antud isendil ei ole automaatseid esitulesid ega ka midagi muud, mis võiks selle signaaliga midagi peale hakata.
Pilt

Järgmisena tuleb teha õlivahetus ning auto tahab ka natukene kõrgemaks saada. Pöörates närivad rattad logareid ja mind see häirib.
Samuti tekib väikese kiirusega sõites ning emmale-kummale poole pöörates sellist naaksumist. Pole suutnud välja mõelda mis seda põhjustab.

Tegin ka 0-100 video. Ise loen miskid 5.5 - 6 sekki.


Autor:  Inferno [ 27.04.2017 01:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

naaksumist vaata siis rooliotsadest ehk või ülemised amordi padjad-laagrid.

Autor:  varikasutaja [ 27.04.2017 10:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

spidokas on mph või kmh?

Autor:  husta [ 27.04.2017 10:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

ise loen välja et km/h on

Autor:  k3nny [ 27.04.2017 10:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Km/h.

Autor:  varikasutaja [ 27.04.2017 11:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

km/h ja nii väiksed numbrid sellise auto kohta, see tekitas kahtlusi, et m/ph oleks nagu loogilisem :D

Autor:  Sten-Martin [ 27.04.2017 11:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Teatud ajastu japsidel oligi nii..

Autor:  k3nny [ 27.04.2017 23:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Omal käis kah peast mõte läbi et miks ta nii on. Ise pole 180ni lasta proovinud. Siin on need enesetapu kalduvustega elukad igal pool tee ääres.
Interneti järgi peaks ca 250 välja jooksma aga see info on vaid ühest allikast ja ei pruugi tõsi olla.

Autor:  wag16sr [ 28.04.2017 00:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Tehase piirang paljudel japsidel ongi 180km/h. Sellepärat rohkem vast ei näitagi. Kui sul originaal ecu, siis rohkem ei lähegi. Nismo kelladel näitab rohkem.

See sensor armatuuril on tõenäoliselt päikese sensor kliima jaoks.

Autor:  Indrek300 [ 28.04.2017 01:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Sten-Martin kirjutas:
Teatud ajastu japsidel oligi nii..


Ei, selline piirang on kõigil jaapani siseturule mõeldud kähkusõidu autodele, sealmaal nimelt ongi piirang 180kmh, euroopas seevastu 250kmh!

9. leht 17-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/