Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Nissan Skyline R34 GT-T '98 ja 300zx TT '89 k3nny
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=163234
11. leht 17-st

Autor:  chinascorpa [ 22.06.2017 17:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Rotid midagi läbi närinud äkki

Autor:  k3nny [ 23.06.2017 10:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Juhtmed on üsna kahtlased jah, vabadel päevadel võtan ette ja hakkan lähemalt vaatama. Ilmselt mingi pornograafia kuskil.

Autor:  Lauri_L [ 24.06.2017 12:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

k3nny kirjutas:
Hmm. Jahutusvedeliku lõdvik läheb endiselt päris jäigaks.
Olen lugenud vastuolulisi asju selle kohta - mõned ütlevad et ei tohi üldse jäigaks minna, teisest küljest mnigi surve ju süsteemis ikkagi olema peab.
Mainin ära ka et paisupaagis ei ole mingit survet. Ainult radika ülemine ja alumine voolik on jäigad.
Vedelikud puhtad ning kuskile ei kao, ülekuumenemist pole, heitgaaside lõhna jahutusringis kah ei ole.


Jahutusvedeliku lõdvik(ud) jäigaks minna ei tohi. Muidugi on see suhteline mõiste. Tühikäigul töötava mootori ja avanenud termostaadiga peaks saama kerge vaevaga jahutusvee lõdviku sõrmedega enam-vähem kokku vajutada. Ka peaks suhteliselt selgelt olema võimalik eristada, et üks lõdvik on jahedam kui teine.

Süsteemis peab väike rõhk olema (suurendab jahutusvedeliku keemispunkti). Kui juba lõdvik on korralikult jäik, siis seda on ilmselgelt palju.
Paisupaagis ei peagi survet olema. R34 radiaatori kork avaneb rõhul 0,9bar ja laseb üleliigse jahutusvedeliku paisupaaki. Mootori jahtudes ning alarõhu tekkides imeb selle sealt taas mootorisse.

Esimese asjana vahetaks välja radiaatori korgi ning õhutaks mootori korralikult ära. Kui ei aita, siis kontrollida radiaatorit, pumpa ning termostaati. Jahutusvedeliku kadumine, "keemine" paisupaagis ning jahutusvedeliku mustumine hakkab mustuma siis, kui asi juba päris hapuks läheb.

Autor:  h.m..m [ 24.06.2017 20:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

1bar ei suru sa midagi kokku, igatahes mitte jaanipäeval

Autor:  k3nny [ 28.06.2017 03:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Vedeliku kadu võis olla mu oma ettekujutus, sest tol korral kui juurde valasin vaatasin asja pimedas ning valesid märke. Nüüd valges üks päev üle kontrollides nägin, et tase nüüd üle maksimumi.
Aga voolik on umbes nagu rakvere lastevorsti pigistada. Väike gramm jäigem võibolla.
Mootor väga korralikult õhutatud pärast salongiradika tegemist. Soojaks läheb kenasti, üle ei kuumene isegi pähe andes ega ka kohal tiksudes mitte. Kõik on nagu korras, aga mulle tundus omale natukene jäik see voolik lihtsalt. Ta ei lähe koheselt jäigaks kui auto käima panna vaid siis kui mootor soe on juba ehk siis ilmselt kui termostaat avaneb ja suurde ringi läheb kõik. Ma mõtlengi et kuna paisupaaki survet ega vedelikku kohapeal käies juurde ei tule on ehk asi korgis. Ostan uue ja vaatab mis ta teeb.

Autor:  k3nny [ 08.07.2017 03:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Lisan vahelduseks pildimaterjali millest enamuse tegid sõbrad kui ise tööl pidin passima.


Pesulast tuleb sellist värvilist vaha. Lõhnab ka räigelt hästi. Lähed nagu kommipoodi oma autot pesema.
Pilt
Pilt
Pilt
Eemaldasin samalt pildilt tobeda isearetatud "skyline" rea. Tundub, et peab kuidagi need tähed sealt ära rebima ikka.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  zorten22 [ 08.07.2017 08:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Velg on võõrkeha

Autor:  sendnudes [ 08.07.2017 10:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

jah nagu tüüpiline diisel universaal e39 velg

Autor:  k3nny [ 08.07.2017 12:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

velg on täiesti valet värvi. Kui ta oleks valge või hõbedane, peaks suht okei olema.

Autor:  Reimers [ 09.07.2017 16:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Tõsta see tagumine number sinna tulede vahele või peale kahepoolse teibiga kaob see jube auk ära 8) Küljepeale jäta ka üks Nismo kiri

Autor:  k3nny [ 10.07.2017 05:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Ma tellin uued numbrid, jaapani impordi suuruse ja stiiliga.

Autor:  k3nny [ 13.07.2017 12:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Uus radikakork on sedavõrd hea, et vedelik tuleb korgi vahel välja.
Näppisin ja proovisin vähe paremini sättida teda sinna. Kui ikka ei pea, läheb vana tagasi.

Autor:  k3nny [ 16.07.2017 09:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Kork oligi veidi kehvasti peal. Nüüd peab.

Kuna ükspäev sain politseilt natukene noomida, et koonusfilter niisama kapoti all on kuigi seaduse järgi peab ta kaetud olema, ostsin jupi pleksiklaasi ja tegin katte.

Tagantjärgi mõeldes oleks võinud ikka musta värvi võtta... Kole küll, aga ei taha ülevaatusest kah ilma jääda sellise tobeda asja pärast.
Vähemalt kaitseb filtrit vee eest, kui peaks sadama hakkama ja auto vihma käes seisma. Õhuaugud kapotis täpselt filtri kohal.

Pilt

Tahtsin ammuilma ostetud blowoffi klapi ka külge toppida, kuid selgus et sellejaoks on vaja ka vaakumvoolik teine panna ning jämedam lõdvik samuti. Hetkel neid võtta polnud kuskilt, seega jääb järgmisesse nädalasse ehk.

Autor:  k3nny [ 17.07.2017 15:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Täna juhtus see mida olen pikka aega kartnud. Läks meelest Turbo timer välja lülitada. 12h auto käis järjest :D
Õnneks sellega mingeid probleeme ei kaasnenud peale pea veerand paagi kütuse haihtumise . Pean ikka mingisuguse reaalse timeriga asja sinna panema. See manuaalne teema ei ole ikka see. 300zxil oli hea süsteem, ise said kohe valida kui kaua käib veel või üldse timeri välja lülitada.

Autor:  Tanel [ 17.07.2017 17:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Skyline R34 GT-T 98' k3nny

Paras peeneks lasta nüüd veits. Ilmselt sumaja ja katalüsaator mingit põlemisjääki täis.

11. leht 17-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/