Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 24.02.2018 09:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 10.05.2017 14:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2012 00:11
Postitusi: 202
Kuna üks hetk sai mõeldud, et aeg on edasi liikuda B5 ning C5 pealt,- sai käidud läbi väga raske kadalipp ning vaatamas väga palju autosid üle eesti.
Esialgne plaan oli võtta kas C6 3,0TDI 165kw või 3.0TDI 171kw A4 B7, kuid paraku antud hetkel ei leidnud mitte ühtegi sellist isendit, millel ei oleks kettide või kardaaniga probleeme siis sai lõpuks otsustatud 2.0TDI 103kw kasuks, sest neid oli müügis rohkem ning valik parem. Perre seekord siis sai ära toodud 2008 aastal välja veerenud tehasest Audi A4 B7 avant, mida liigutab edasi 2.0TDI mootor, käike vahetab 6K manuaalkast, hooratas, õli- ning etteande pump on eelmise omaniku poolt vahetatud.

Autol on olemas eestisse toomise dokumendid, algusest lõpuni täidetud hooldusraamat (millest enamik on esinduse omad) ning tehtud töödest alles on ka arved.
Lisavarustuse üle nuriseda ei saa, kuid paraku tuli taas esivedune aparaat.
4xEL aknad, püsikiirusehoidja, tehase signalisatsiooni mahu ja kalde anduriga, teisaldatav bosali kärukonks, vihmasensor, parkimisandurid, värviline pardakompuuter, multifunktsionaalne rool, RNS-E navigatsioonisüsteem koos BT käedvaba süsteemi ja CD Boxiga.

Ning nüüd ka kohustuslikud paar pilti:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Salongist teen ka mingi hetk paremad ja uuemad pildid.

Tehtud tööd:
10.2016- Auto ost, vormistus
10.2016- Uued tagumised numbrituled
10.2016- Kõikide tagumiste pirnide vahetus
11.2016- Tuledelüliti katete vahetus
11.2016- Talverehvid Continental IceContact 2, audi veljed.
12.2016- Termostaadi, jahutusvedeliku vahetus
03.2017- Diagnostika, seisukorra kontroll
04.2017- Õlivahetus, õlifiltri vahetus, õhufiltri vahetus, salongiõhufiltri vahetus, turbo vahetus, kütusefiltri vahetus
05.2017- DPF eemaldus, turbo vahetus, aju remap- egr kinni, käivituskaardi parandus, dpf delete
05.2017- Tagumiste 4tk parkimisandurite vahetus
06.2017- Uued rehvid 4tk Rotalla RU01
07.2017- Uued esimesed pidurikettad, piduriklotsid, juhi el. aknatõstuki süsteemi vahetus
10.2017- Uus õhulugeja, uus lambda andur, käigukasti õli-, mootoriõli-, roolivõimuõli-, jahutusvedeliku-, õhufiltri-, salongiõhufiltri ja kütusefiltri vahetus. Uus vasak keskmine põhjakate, generaatori sidur uus, generaatori rullikud, pinguti, rihm uus, mootoririhm koos pinguti ning rullikutega uus. Veepumba ja roolivõimupumba vahetus.
10.2017- Talverehvid alla pandud.
10.2017- Uus tagumise stange S-Line lisa paigaldus ja värvimine.

Märtsi lõpus hakkas auto jubedalt õli võtma ning sinist tagant välja ajama vahelduva eduga. Sai ette võetud käik forssi ning selgitati välja, et turbo on omadega läbi ning lekib õli. Aprilli alguses sai ka koheselt peale taastatud turbo, mille käigus sai ka hooldus tehtud. Sisselaske torustiku oli kogunenenud väidetavalt ca liiter õli, mis välja lasti. Peale seda sai sõidetud 500km uue turboga. Seni oli kõik ilus ja tahavaatepeegel puhas, kui ükshetk hakkas kogu trall uuesti otsast pihta aprilli lõpus. Sai auto uuesti veetud töökotta ning järjekordselt võeti maha turbo ja läks vahetusse lekib õli. Selle käigus tuvastati ka lekkinud õlist tõenäoliselt umbe läinud DPF. Juba sama nädala lõpuks võimaldus saada aeg DPF eemalduseks, kuna väidetavalt puhastamisest kasu ei oleks olnud ning sundpõletuse protsessiaeg oli juba möödas. (Täituvus 83). Selle aja auto seisis ning sõitsin teise autoga. Õhtul järgi minnes oli lust ning rõõmus meel taaskord korras autoga sõita, mis suutis edasi liikuda ning ei matnud seljatagust paksu õlitossu alla.

Kuid saaga pole veel täielikult läbi, vahepealse ajaga olen sõitnud ca 300km linnasõite maksimaalselt. Sõiduajal nähtavat vine enam ei teki, õli otseselt ei kao, KUID:

1. Tühikäigul käies on kerge sinine vine taga, korraks lööb ka vine välja tugevamalt, kui kohapeal tagurpidi käik panna ning tagurdada. Väidetavalt veel on tegu jääkide põletusega torustikust, kuid millegipärast arvan, et nii ei ole. Õlikulu hetkel täheldanud ei ole, tase ilusasti maksimumi peal.

Sai proovitud veel ühte varianti- kui kohapeal vine oli taga, keerasin õlikorgi maha pealt- kus lõi kerge sinise auru välja ning taga lõppes suitsu ajamine ära(tundus vähemalt, suits on kohapeal käies vaid vahepeal ning mitte eriti intensiivne, et ei ole saanud 100% veenduda selles). Ehk ise kahtlustan veel ka umbes olevat karteri tuulutust? Antud isendil on tuulutusklapp kambrikaane sisse integreeritud ning eeldab tervestükis koos sellega välja vahetamist.Korras

2. Kuna kütusekulu on üpris kõrge 8-9 vahel, sai proovi pärast ka maha keeratud MAF ning puhastatud. Lugeja kopsikusse oli pistetud Pierburgi 12 aastal toodetud andur. Kuna olemas on ka B6 1.9 96kw, siis sai sealt proovi pärast võetud MAF andur ning pandud B7 kopsikusse. Varuosakoodid klappisid, tegu BOSCH toodanguga. Asendusanduriga langes kütusekulu kusagil liitri võrra, ehk 7-8 vahele, langes ka kergelt auto jõudlus. Kuid auto läheb kohapealt ära minnes nüüd jube kergelt detoneerima esimese käiguga. Ehk ilmselt ka MAF andur surnud või ei toimi enam nii nagu peab? Või on see seotud EGR kinni keeramisega ajust, kuid füüsiliselt EGR klapp veel eksisteerib ning ei ole pimedaks kuidagi pandud. VCDS logides b6 peal on näitudelt arvestades maf andur täiesti toimimiseas. Pihustite näidud on viisakuse piirides ning korras, kontrollitud märtsis.Korras

3. Eile hakkas parkimisandurite süsteem jampsima. Tagurpidi käiku sisse pannes kostub ainult üks pikk lõputu jätkuv piiks. Esialgu proovin lahti võtta, ära puhastada pistikud ja andurid ning kokku tagasi panna, peaks ka ilmselt vaatama mis vcds räägib.Andurid vahetatud, korras

4. Tagatuledesse koguneb niiskus äärmistesse- ilmselt tegu väsinud O rõngastega pirnihoidja ning tule enda vahel, kas neid on eraldi saada ning ehk teab keegi varuosakoodi?-Varuosakoodid käes, tihendit eraldi ei ole saada, ainult koos põhjaga, hetkel kuivad.

5. Süüde sisse keerates näitab veaks tagurdustule pirni paremat ning paremat suunatule pirni, reaalsuses pirnid on korras ning uued. Kontaktid on puhtad ning puhastatud. Lüliti anomaalia? Klemmide anomaalia? Keskaju anomaalia? Reaalselt pirni järgi lülitades viga kustub ning naaseb uuesti käivitades.-Korras


Viimati muutis mkangur, 01.11.2017 13:42, muudetud 9 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 10.05.2017 14:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.11.2016 00:11
Postitusi: 28
Tere, tundub vastupidav auto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 10.05.2017 14:35 

Liitunud: 20.12.2007 01:20
Postitusi: 450
Asukoht: Tartu
Dsaina kirjutas:
Tere, tundub vastupidav auto

Mulle ka. Ilusad rehvid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 10.05.2017 16:38 

Liitunud: 05.02.2012 20:44
Postitusi: 450
Vaatasin ka siin, et peaks mõne uuema auto vaatama. Kuid seda juttu lugedes arvan üha kindlamalt, et veeren oma vana hallmetallikdiisliga edasi. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 10.05.2017 21:13 

Liitunud: 17.04.2017 11:13
Postitusi: 27
skoda ei saagi olla töökindel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 11.05.2017 00:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2014 22:30
Postitusi: 297
Asukoht: Pärnu
KoichiToru kirjutas:
skoda ei saagi olla töökindel


irw... Meil peres 10a tutikana ostetud octavia, sõitnud 230k ja ainult esimesed rattalaagrid vahetatud(17" velgede tõttu), ei mingeid konte, pukse, sarniire, mitte midagi. Kettad ja klotsid said 190k pealt uued pandud. ÕV tehtud 10k tagant ja mingit probleemi pole kunagi olnud. Asja võlu see, et motoks muidugi 1.9. Se 2.0 täis sitt, eriti need PD mootorid. Hitler v2.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 11.05.2017 01:51 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 3983
Asukoht: Kalsarikännit
siimP kirjutas:
Se 2.0 täis sitt, eriti need PD mootorid. Hitler v2.


Sul on õigus aga selles suhtes on ka üks positiivne pool.
Kogu paadiankru rebuild on miski 1,5k suurusjärku ja siis peaks järgmise loogilise aja muretu olema

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 11.05.2017 08:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2012 00:11
Postitusi: 202
Ei ole ta nii hull midagi, täitsa hästi pidas vastu, eks kilometraas on sealmaal lihtsalt kus mõned asjad hakkavad paratamatult otsa saama- kõik mis liigub, see kulub. :D Kuigi jah, hetkel olen juba suurema summa pannud sinna alla magama kui terve B5 aja kokku alla läks, see on tõsi aga auto peab korras olema :)

5.Pirnitulede errorile on lahendus käes eeldatavalt.

4.O Rõngaid eraldi ei saa, tuleb tellida terve tagatulepõhi korraga, kus see komplektis on. Kood olemas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 11.05.2017 09:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2007 14:12
Postitusi: 466
Asukoht: harjumaa
O rõngaid mine osta mõõdu järgi niipalju kui kulub...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 11.05.2017 09:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2012 00:11
Postitusi: 202
karlpoiss kirjutas:
O rõngaid mine osta mõõdu järgi niipalju kui kulub...


Selles asi ongi, et ta päris O rõngas ei ole.
Pilt võrgust:
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 11.05.2017 13:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 3035
Asukoht: Tallinn
Auto paistab igati viisakas olema, aga see 2.0 103kW on kahjuks kõige õnnetum mootor selle kere peal nii vastupidavuselt kui mineku/kütusekulu suhte poolest. Põhiliseks mureks on õlipumba ajam, mille balansiirvõll kipub oma pesas ära kuluma, mille tulemusena õlipump enam ei tööta korralikult ning kõige halvemal juhul jookseb mootor kokku puuduliku õlituse tõttu (ükski andur ega hoiatustuli armatuuris ei pruugi seejuures piuksugi teha). Soovitan õlipumba ajami korra üle vaadata ning vajadusel võlli kangema vastu vahetada, netis remondikomplektid saadaval. Õlipump on küll väidetavalt autol vahetatud, ent kas ka ajam? Naljakas on seejuures, et Audi esindus ei oska auto omanikule ka VIN-koodi alusel öelda, kas antud autol on probleemne võll või mitte, aitab ainult pumba kaane mahavõtmine ja järgi vaatamine. B7-tel võis kõigil seda viga esineda, B8-l see Audi poolt parandati aastal (erinevatel andmetel) 2008 või 2010. Lugemist:
http://www.audi-sport.net/xf/threads/2- ... lure.81997




Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 11.05.2017 14:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2012 00:11
Postitusi: 202
MantaOwner kirjutas:
Auto paistab igati viisakas olema, aga see 2.0 103kW on kahjuks kõige õnnetum mootor selle kere peal nii vastupidavuselt kui mineku/kütusekulu suhte poolest. Põhiliseks mureks on õlipumba ajam, mille balansiirvõll kipub oma pesas ära kuluma, mille tulemusena õlipump enam ei tööta korralikult ning kõige halvemal juhul jookseb mootor kokku puuduliku õlituse tõttu (ükski andur ega hoiatustuli armatuuris ei pruugi seejuures piuksugi teha). Soovitan õlipumba ajami korra üle vaadata ning vajadusel võlli kangema vastu vahetada, netis remondikomplektid saadaval. Õlipump on küll väidetavalt autol vahetatud, ent kas ka ajam? Naljakas on seejuures, et Audi esindus ei oska auto omanikule ka VIN-koodi alusel öelda, kas antud autol on probleemne võll või mitte, aitab ainult pumba kaane mahavõtmine ja järgi vaatamine. B7-tel võis kõigil seda viga esineda, B8-l see Audi poolt parandati aastal (erinevatel andmetel) 2008 või 2010. Lugemist:
http://www.audi-sport.net/xf/threads/2- ... lure.81997

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xHa5T.




Tõnu


Seda ei oska öelda, tean, et mõjutatud mootorid on järgmised: Audi A4 2005-2008 (BPW, BLB, BNA, BRE, BRF, BVF, BVG, BVA, BRD). Õnneks ka tänapäeval need pumbad enam nii kallid pole. Olen võtnud plaani sellega tegeleda siis, kui teised anomaaliad lahendatud saan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 11.05.2017 14:36 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 3983
Asukoht: Kalsarikännit
Mootor ise ei jookse kokku aga nukkvõll kulub lihtsalt ära.
Jupid ei maksa midagi nagu ennist ütlesin.
Sellel parandatud veaga mootoril on teine ja veel põnevam viga, mingi pingutipolt tahab pooleks minna ja siis on kõik raipeks :D

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 11.05.2017 16:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 3035
Asukoht: Tallinn
Tanel kirjutas:
Mootor ise ei jookse kokku aga nukkvõll kulub lihtsalt ära.
Jupid ei maksa midagi nagu ennist ütlesin.
Sellel parandatud veaga mootoril on teine ja veel põnevam viga, mingi pingutipolt tahab pooleks minna ja siis on kõik raipeks :D

No aga täitsa savi siis ju, kuna jupid ei maksa midagi :D.
SR foorumi lihtne elu ..

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B7 2.0 103kw - 2008 - mkangur
PostitusPostitatud: 12.05.2017 22:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2006 00:19
Postitusi: 738
Tanel kirjutas:
Mootor ise ei jookse kokku aga nukkvõll kulub lihtsalt ära.
Jupid ei maksa midagi nagu ennist ütlesin.
Sellel parandatud veaga mootoril on teine ja veel põnevam viga, mingi pingutipolt tahab pooleks minna ja siis on kõik raipeks :D

Kui see võll ära kulub siis jookseb kokku lõdvalt, 260 000 oli vist kilometraaz mille pealt need üldjuhul laiali läksid. Mul töökaaslase 2.0 103kw Passat käis 266 000km pealt laiali kuna võllil olid nuudid kulunud ning võll ise oli juba ümber pööratud (teine ots oli juba varem ära kulunud). Uus parem võll maksab natuke alla 5 euri. Enda 2.0 125kw Passatil sai ka see töö lastud ära teha koos saalede vahetusega, 285 000 oli kellal ning nuudid olid päris hapud juba. Sinna istub ka täpselt 6ne kuuskant :D

_________________
WWW.RALLIPOOD.EE
AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED, LAZER LED KAUGTULED/TÖÖTULED


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: h3nn ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7