Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Kustutada http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=165683 |
1. leht 2-st |
Autor: | Karll. [ 17.01.2018 01:56 ] |
Teema pealkiri: | Kustutada |
Kustutada |
Autor: | Random Hero [ 17.01.2018 14:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
Parandage mind kui ma eksin, aga 200 peaks olema ümarate tagakoobastega, 100 sirge ülaservaga. Ehk on oht, et keegi on oma 100le lihtsalt 200 tuled külge ladunud, mis on üsna väikese nokitsemise vaev. Päeva lõpuks aga eriti vahet ei ole, eriti kui masin juba 30 aastat vana. |
Autor: | zorten22 [ 17.01.2018 14:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
Random Hero kirjutas: Parandage mind kui ma eksin, aga 200 peaks olema ümarate tagakoobastega, 100 sirge ülaservaga. Ehk on oht, et keegi on oma 100le lihtsalt 200 tuled külge ladunud, mis on üsna väikese nokitsemise vaev. Päeva lõpuks aga eriti vahet ei ole, eriti kui masin juba 30 aastat vana. Ära aja segi 10V ja 20V isendeid. |
Autor: | Karll. [ 17.01.2018 17:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
Random Hero kirjutas: Parandage mind kui ma eksin, aga 200 peaks olema ümarate tagakoobastega, 100 sirge ülaservaga. Ehk on oht, et keegi on oma 100le lihtsalt 200 tuled külge ladunud, mis on üsna väikese nokitsemise vaev. Päeva lõpuks aga eriti vahet ei ole, eriti kui masin juba 30 aastat vana. Tegemist on ikka ehtsa 200ga ☺️ |
Autor: | roland525 [ 17.01.2018 21:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
See vist tehasest 121kw? |
Autor: | Karll. [ 17.01.2018 22:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
roland525 kirjutas: See vist tehasest 121kw? 134kw |
Autor: | luksepp100 [ 20.01.2018 00:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
Kas see salong on nüüd siis ilus? Sellised vanu c3 kerega audisi tasub ikka originaalina hoida.Hetkel tundub küll,et see auto on varsti otsas. ![]() |
Autor: | Karll. [ 20.01.2018 16:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
luksepp100 kirjutas: Kas see salong on nüüd siis ilus? Sellised vanu c3 kerega audisi tasub ikka originaalina hoida.Hetkel tundub küll,et see auto on varsti otsas. ![]() Kellele ema, kellele tütar. Mulle ei meeldi vanatüübi armatuur ja pruunikat tooni kalts istmed. |
Autor: | Peetrus [ 20.01.2018 16:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
Kas oli riie või sametsisu enne? Defitsiitsed spoilerid ka külge pandud aga ette vist paugu saanud? |
Autor: | Karll. [ 20.01.2018 22:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
Peetrus kirjutas: Kas oli riie või sametsisu enne? Defitsiitsed spoilerid ka külge pandud aga ette vist paugu saanud? Samet sisu, kunagi võib-olla tõesti ette mingi paugu saanud. |
Autor: | Fluid [ 22.02.2018 17:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
luksepp100 kirjutas: Kas see salong on nüüd siis ilus? Sellised vanu c3 kerega audisi tasub ikka originaalina hoida.Hetkel tundub küll,et see auto on varsti otsas. ![]() Kusjuures mulle meeldib ka see vanem armatuur palju rohkem. Kui sa oled C4'ja omanud ja siis sinna uuema armatuuriga C3'e istud, siis esimene mõte mis pähe kargab on see, et mingi puusepp on omale wannabe C4 armatuuri ise nikerdanud. |
Autor: | Karll. [ 08.06.2018 08:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
Ja kui rääkida originaalsusest siis see juba ammu ammu kadunud. Igatahes küsimus järgmine tahaks panna vasest plokikaane tihendi, kuhu peaks pöörduma? Lisaks äkki kellegil mul puuduolevaid salongidetaile pakkuda? ![]() |
Autor: | varikasutaja [ 08.06.2018 11:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
tee joonis valmis, sebi vaskplekki ja otsi firma kes välja suudab lõigata. |
Autor: | eclipse [ 15.06.2018 15:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
Vasest tihend ei tule kindlasti korralikust metall tihendist soodsam. |
Autor: | Karll. [ 03.07.2018 10:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 200 10v turbo quattro Karl |
Nõndaks, audiga siis sealmaal, et mootor maha võetud ja laiali kisutud, plokk 3-4da silindri juurest väheke kõver, läheb lihvi. Ja kui mootoriga kusagile maale jõutud tuleb järgmisena lahti võtta ka kast, teine käik läheb kõva raginaga sisse.. ilmselt sünkron(id )?! Tihend tihendiks, proovin sinnamaale jõuda... ilmselt panen ikka reinzi vahele. Püüab uueks hooajaks ikka valmis saada ![]() |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |