No nii, auto sai soetatud täpselt kolm kuud tagasi, Fiat Croma asemele. Enne ostu auto sai vaadatud üle enda töökojas, kõik oli OK. Tehniliselt kõik oli korras, diagnostika näitas, et üks tagumine parempoolne lambda vajaks vahetamist. Otsustasin osta, aga järgmine päev, kui tahtsin löörid puhtaks ajada läks mingi hetkeks põlema "Low oil pressure". Tuli kustus ära, mõtlesin, et viga on anduris, kuna 3.6 mootor pidi suht töökindel olema, vahetasin anduri ära, aga andes tuure läks tuli uuesti põlema.

Otsustasin maha võtta klapikaane kambri, ja tra mis pilt tuli ette.

Peale seda otsustasin mootori tükkidest lahti võtta, ja ära vahetada kõk mis tuleks. . kokku läks kolm kuud ja mõni tuhat euri, tööraha ei arvesta, kuna kõik tööd on tehtud oma töömestega, nö tasuta

Selline ilus mootor oli seest

Siin pole kõik varuosad mis läksid tarvis

Mootoriplokk ja pea oli puhastatud Tallinnas, Betooni tänaval, seal samas vahetati klappid jm osad, väntvõll oli saadetud Venemaale St-Peterburi. Pea ja plokki pesemine, lihvimine jne läks maksma 400 eur, vända kordategemine läks maksma vaid 87 eur + transpordi kulud (ca 25 eur sinna tagasi).



Kus juures, kui kellegile läheb tarvis töörista KSKP paigaldamiseks 3.6 mootorile, siis mul see plaat on olemas, Möller auto ja Forss ei tahtnud renti anda seda, ja ostsin seda Venemaalt.
Suured mootori osad olid puhastatud mujal, kuid väiksed mootori jubinad pidin puhtaks tegema oma jõuga. . ja igasugused mootorikeemiad olid mõttetu, ostsin barbeque cleaner-it, ja osad mõne minuti pärast läikisid nagu uued.


Kokkuvõttes mootor tänaseks kokku pantud, kuid ootan uue klapkambrikaane, samuti Venemaalt, meil uus kaan maksab peaaegu 400 eur, Peterburis küsiti 150 eur-i.

Laupäeval loodan käima panna, ja hakkata kasutama.