Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Hyundai i30N Performance 2018 reval
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=166549
2. leht 3-st

Autor:  Tanel [ 20.08.2018 20:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Kindlasti üks huvitavam teema üle mingi väga pika aja.
Loodan, et sellised hoiavad foorumit pisutki elus.

Edu ja ärevaid jõunumbreid. Nende muutusi jälgin siin ise kõige suurema hoolega.

Autor:  .Alar. [ 21.08.2018 08:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Tarmo pole äkki märganud, et SR-ist on saanud 40k kuus teenivate mördiööbikute elustiilifoorum :D
Aga lugeda on huvitav.

Autor:  moribundity [ 21.08.2018 13:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

.Alar. kirjutas:
Tarmo pole äkki märganud, et SR-ist on saanud 40k kuus teenivate mördiööbikute elustiilifoorum :D
Aga lugeda on huvitav.

Oleks rohkem neid huvitavaid teemasid, kui hälbarid liiga palju sõna ei võtaks ja sõnu ei väänaks. Alar tundus enne asjalik tegelane aga ju sai rootsis nii valusalt kotte, et siiamaani kipitab. Jutu järgi ajasid seal mingit äri aga numbrid on võõrad...

Autor:  reval [ 22.08.2018 11:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Rahu nüüd härrased, eks kõik ole aastatega muutunud ja vanasti oli muru ka rohelisem ja taevas sinisem ;)
Asi on tegelikult väga lihtne ju - kui see teema foorumi üldise kultuuriga ei mätsi siis saab teema alati kustutada. Mina sellest kurvemaks ei muutu ja elu läheb ikka sajaga edasi :)

Autor:  c0balt0 [ 22.08.2018 12:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

moribundity kirjutas:
.Alar. kirjutas:
Tarmo pole äkki märganud, et SR-ist on saanud 40k kuus teenivate mördiööbikute elustiilifoorum :D
Aga lugeda on huvitav.

Oleks rohkem neid huvitavaid teemasid, kui hälbarid liiga palju sõna ei võtaks ja sõnu ei väänaks. Alar tundus enne asjalik tegelane aga ju sai rootsis nii valusalt kotte, et siiamaani kipitab. Jutu järgi ajasid seal mingit äri aga numbrid on võõrad...



Räägid ju selles postitusest puhtalt endast :kill

Autor:  RWD_Racer [ 30.08.2018 12:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

c0balt0 kirjutas:
moribundity kirjutas:
.Alar. kirjutas:
Tarmo pole äkki märganud, et SR-ist on saanud 40k kuus teenivate mördiööbikute elustiilifoorum :D
Aga lugeda on huvitav.

Oleks rohkem neid huvitavaid teemasid, kui hälbarid liiga palju sõna ei võtaks ja sõnu ei väänaks. Alar tundus enne asjalik tegelane aga ju sai rootsis nii valusalt kotte, et siiamaani kipitab. Jutu järgi ajasid seal mingit äri aga numbrid on võõrad...



Räägid ju selles postitusest puhtalt endast :kill

moribundity ikka kõige targem :D

Autor:  Tarmo_J [ 10.09.2018 23:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Võin julgelt kinnitada, et teema on aus ja ei ole pilte kuskilt netist kopeeritud.
Ise ka selle konkreetse masinaga sõitu saasnu, küll enne sumpsi tuunimist, aga ka siis juba paukus korralikult.

Väga mõnus "Smurf" minu meelest.



zaddam kirjutas:
Sellised teemad tekkitavad küsimusi, siin ennegi ju auto pilte netist võetud ja teema tehtud.
Muidu ilus hyundai :)

Autor:  HoCi [ 16.03.2019 00:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Oo, avastasin ka selle teema nüüd :) Äge!
Mis aegu muidu rehvid Michelin vs Federal sõitsid?

Autor:  reval [ 02.04.2019 08:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Tegelikult on selle asjaga nii et eelmine hooaeg kulus puhtalt sellele et aru saada mida auto juures muutma peaks. Federalid said valitud eelkõige laiuse pärast (245) ja ka sellepärast et rajad, kus meie Time Attack üritused toimuvad, on lühikesed ja tehnilised nagu nt Rapla. Sessioonid on samuti lühikesed (5min + 1 ring) ning Cup2 soojeneb korralikult üles alles viimaseks ringiks.
Cup2-d jäid siis tänavasõiduks ja Federalid raja jaoks. Samas keset suve (30+ kraadi) aga sulasid Federalid all ära ja sellel korral kasutasin Cup2-tesid. Üldiselt 46-sekundilise ringi peale olid Federalid ikka 0,7 sek kiiremad kui suure kuumaga kasutatud Cup2.
Selleks hooajaks ettevalmistumine sai alguse juba jaanuaris kuid nagu ikka asjadel on kombeks omasoodu minna siis ikka jääb 3-nädalat puudu :(
Selle hooaja esimene etapp toimub juba 06.04 aga sinna mul kahjuks kohale minna ei ole mõtet - väga olulised komponendid on ikka veel puudu :(
Asjad mis on tänaseks tehtud:
1. Uus custom väljalaskesüsteem - 3.5" de-cat downpipe, 3" flex-pipe, 2.75" resonated cat-back
2. Injen CAI (tänaseks veel ainueksemplar maailmas)
3. Custom soft 321.4bhp@5415rpm & 459.8Nm@4070rpm
4. Fondmetal 9RR 8Jx18 ET35/ET38 veljed + Extreme VR2 235/40 R18 (2x med + 2xsoft) rehvid
5. Powerflex must käigukasti padi
6. Eibach tagumine regullitav stabikas
7. Wagner Tuning intercooler
Kuna velgede ET-ga sai suht ekstreemi mindud (raja tarbeks saab rataste kaldenurkasid tublisti krutitud) siis ilma uue vedrustuseta ma rajavelgesid ja rehve alla panna ei saa (originaal ET on 55).
Seega asjad mida endiselt veel ootan (tarneajad on tublisti üle läinud).
1. ST XTA 2-way coiloverid koos esimeste regullitavate kannudega
2. Wiechers risti ja rihmade bar-iga turvakaar
3. Eritööna, Time Attack Customsi poolt valmistatav aero kit (esisplitter, tuulesuunajad, küljesplitterid ja tagumine diffusor).
4. Stage1 sidurikomplekt (kuni 650Nm).
Mõned pildid tehtud asjadest lisan siis kui saan aega need kusagile üles laadida.

Autor:  Reimers [ 03.04.2019 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Läheb ikka päris rajuks asi ära

Autor:  Tanel [ 03.04.2019 20:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Saab hakata vaikselt panuseid panema, et kas lõpuks tuleb mingi kaanetöö uue sisuga ja saab mingi 350hp + kätte või :D

Autor:  reval [ 04.04.2019 09:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Need koned kestavad ka 400 jõudu ilusasti ära kuna mootor baseerub Evo X mootoril. Minu Saksa partner katsetas just edukalt stage2 turbot ja tulemuseks oli 388bhp 490Nm tehase turborõhu juures.
Ma ilmselt sõidan selle hooaja ära sellise speciga nagu masin hetkel tuleb ning siis keeran auto pealt maha turbo (twinscroll koos vl kollektoriga), downpipe koos flex sektsiooniga ja intercooleri torustiku ning saadan need Saksa enda partneri juurde.
Turbo läheb pisikesele upgradele, mille tulemusel suudab see tänase turborõhu juures toota 350bhp ning kõik eelpoolnimetatud detailid saavad endale korraliku termoisolatsiooni.
Siit on näha kuidas Hyundai insererid on suutnud lahendada intercooleri torustiku alguse (toru kaugus väljalasketorust):
Pilt
Downpipe + flex pipe:
Pilt
Kogu uus väljalase:
Pilt
Turbo upgrade:
Pilt
Termoisolatsioon:
Pilt
Pilt
Pilt
Hetke seis siis softi ja tehase turboga selline:
Pilt
Üks videokene ka siia sellest kuidas uus väljalase kõlab:
https://www.youtube.com/watch?v=1SEP3bkGntI&t=2s

Autor:  Tanel [ 04.04.2019 09:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Ma ei tea miks, ma arvasin koguaeg, et see on vabalthingav.

Siis pole ju üldse probsi 8)

Autor:  uzzac [ 04.04.2019 15:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Lahe putukas ja numbrid kisuvad juba päris karmiks. Edu TimeAttackis.

Mai algul avaneb mul võimalus Pärnus i30N Fastbacki demopäevadel instruktaaži pakkuda ja kindlasti mõne kiire ringi sõita. Uue Focuse, Golfi ja Civicuga on neid trikke juba tehtud, nüüd saab Hyundai ka katsetatud. Ootused on kõrged.

Autor:  Reimers [ 04.04.2019 18:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Sellisel N/A konel oleks 100kw :D Sumpsi hääl on muidugi R4 kohane ja mittemidagiütlev plärin.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/