Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Hyundai i30N Performance 2018 reval http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=166549 |
3. leht 3-st |
Autor: | Tanel [ 04.04.2019 18:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Reimers kirjutas: Sellisel N/A konel oleks 100kw Sumpsi hääl on muidugi R4 kohane ja mittemidagiütlev plärin. Paariliitristest N/A konedest tehakse päris korralikult vurtsu |
Autor: | Reimers [ 04.04.2019 19:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Tanel kirjutas: Reimers kirjutas: Sellisel N/A konel oleks 100kw Sumpsi hääl on muidugi R4 kohane ja mittemidagiütlev plärin. Paariliitristest N/A konedest tehakse päris korralikult vurtsu Ega ma polegi väga kurssis. Tehase autodest ju siiski Honda S2000 jah tipp ? |
Autor: | mario. [ 04.04.2019 21:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Hyundai eelmise põlvkonna GDI vabalthingavad olid tipuga 133kW, aga seal oli häält rohkem, kui minekut ja kuna heitgaasid enam uue normiga ei kohaldunud, ei saanud i30 uus põlvkond enam nendega tulla... Need uued mootorid on täiesti nullist uued ja antud i30N ei ole kuidagi mitsuga seotud. Mootori arendamiseks osteti M-divisjoni boss Albert Biermann BMWst suure raha eest üle ning uued mootorid hakkasidki sündima. BMW kaotus, Hyundai võit. 250hj mootor peaks olema turbo võll pronkspuksiga, Performance packi turbo on laagritel... Aga noh, näha on, et mujal maailmas toetatakse autoomanikke ikka rõõmsalt. Meil on kõik ümberehitused keelatud ja lepi sellega, et ostad poest auto ja sõidad sellisena, sest ülevaatust ei saa sportsumpsiga ja garantii ei kehti, kui ise näpud külge ajad... Igatahes äge vaadata ja endal ka klientidele vastupidavusest jutte rääkida. |
Autor: | Reimers [ 11.07.2019 19:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Päris kena |
Autor: | reval [ 11.10.2019 09:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Pisut vett on taaskord merre voolanud ajast mil viimati teemat sai uuendatud. Vahepeal on saanud usinasti rada nühkida ja ka mõned pisiasjad auto juures tehtud: 1. Piduritega läks siis lõpuks nii et jäid Oem supportid ja vahetusse läksid ainult kettad. Kettad valmistati eritellimusel inglismaal Wortecis (30x345mm ees ja 20x350mm taga): 2. Kapotiall leidis endale koha pisut kergem aku (-17,1kg) 3. Suurem töö sai tehtud salongis: 4. Turbo sai lõpuks installitud ja ka uus remap tehtud: |
Autor: | Reimers [ 11.10.2019 18:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Pill nüüd päris kiire või ? |
Autor: | mario. [ 15.10.2019 21:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Räägi, kas sul roolivõimendi ei ole siiani üle kuumenenud? |
Autor: | reval [ 17.10.2019 16:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Ei ole sellist probleemi esinenud. |
Autor: | mario. [ 22.10.2019 21:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
selge, siis peab edasi mõtlema. ilmselt võimendi softi loogika uuendusele lootma. üks masinatest on 2018 lõpp, teised 2 sellel aastal toodetud.. kõik 3 kurdavad, et Audru rinkal 10 ringi ja avariirežiim :/ Ühel sai proovitud ASP (absolute steering position) kalibreerimist ja vist toimib nüüd... teised 2 veel teadmata. |
Autor: | reval [ 28.11.2019 12:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Nädalavahetusel saab auto garaazi ära pakitud ja tänavusele hooajale joone alla tõmmata. Aga enne veel kui masinale talveks kate peale läheb, sai mõned viimased asjad veel lisatud või ringi vahetatud ning ka soft pisut ümber tehtud. Tulemuseks siis 279,3Kw ja 536,6Nm mootorist. Pildilt on näha minu auto graafik 100% originaalina vs. tänane seis. |
3. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |