Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Hyundai i30N Performance 2018 reval
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=166549
3. leht 3-st

Autor:  Tanel [ 04.04.2019 18:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Reimers kirjutas:
Sellisel N/A konel oleks 100kw :D Sumpsi hääl on muidugi R4 kohane ja mittemidagiütlev plärin.


Paariliitristest N/A konedest tehakse päris korralikult vurtsu

Autor:  Reimers [ 04.04.2019 19:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Tanel kirjutas:
Reimers kirjutas:
Sellisel N/A konel oleks 100kw :D Sumpsi hääl on muidugi R4 kohane ja mittemidagiütlev plärin.


Paariliitristest N/A konedest tehakse päris korralikult vurtsu


Ega ma polegi väga kurssis. Tehase autodest ju siiski Honda S2000 jah tipp ?

Autor:  mario. [ 04.04.2019 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Hyundai eelmise põlvkonna GDI vabalthingavad olid tipuga 133kW, aga seal oli häält rohkem, kui minekut ja kuna heitgaasid enam uue normiga ei kohaldunud, ei saanud i30 uus põlvkond enam nendega tulla... Need uued mootorid on täiesti nullist uued ja antud i30N ei ole kuidagi mitsuga seotud. Mootori arendamiseks osteti M-divisjoni boss Albert Biermann BMWst suure raha eest üle ning uued mootorid hakkasidki sündima. BMW kaotus, Hyundai võit.
250hj mootor peaks olema turbo võll pronkspuksiga, Performance packi turbo on laagritel...
Aga noh, näha on, et mujal maailmas toetatakse autoomanikke ikka rõõmsalt. Meil on kõik ümberehitused keelatud ja lepi sellega, et ostad poest auto ja sõidad sellisena, sest ülevaatust ei saa sportsumpsiga ja garantii ei kehti, kui ise näpud külge ajad...
Igatahes äge vaadata ja endal ka klientidele vastupidavusest jutte rääkida. :rokib

Autor:  reval [ 10.07.2019 11:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Kuna juba mõnda aega ei ole siia teemasse midagi asjaliku postitanud siis teen lühiülevaate sellest mis vahepeal autoga toimunud on.
Turvakaar sai installitud ja salongis leidis endale koha ka nõuetekohane tulekustuti. Kuna tagumist istet enam autos sees ei ole siis sai istmealusele tehtud ka vaipkate.
Kuna rajapäevadel on lubatud sõita ainult suletud aknaklaasidega ja meil K-Euroopas on olnud päris kuumad ilmad siis sai tagumistele akendele tehtud vent restid.
Auto all leidsid oma koha ST XTA, regullitavate kannudega coiloverid, Whiteline mõlemad stabikad koos tugevdatud stabika kontidega, Whiteline anti-lift kit esisillale, Whiteline jäigad puksid esimestele õõtsadele ning Powerflexi käigukasti padi.
Kuna Extreme 235/40 R18 rehv on reaalses elus pigem 245/40 R18 siis pidin juurde ostma 2 Fondmetali velge ET45. ET38 hakkas tagumistesse rattakoobastesse kurvides haukama. ET38 velgede peale sai lausvihma tarbeks installitud 235/40 R18 Uniroyal Rainsport 3-d.
Custom aero kit sai ka valmis ning auto käis läbi ka kleepimistöökojast.
Hetkel murran pead aga piduritega - kuna hinnavahe algselt plaanitud OBA 5000-seeria ujuvate ketaste ja PFC V3 ketaste vahel on suhteliselt väike siis pidurite upgrade ei ole veel autole alla saanud panna. Ootan USA-st ketastele custom südamike ja sama firma piduriklotse.
Kui hästi läheb siis PFC saadab mulle ka tagumised V3 kettad.
Ka turbo ootab endiselt installimist kuna Hyundai esindus ei suuda mitte kuidagi mulle tarnida vajalike tihendeid (enamik kasutatavatest tihenditest on mõeldud ühekordseks kasutamiseks).

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  Reimers [ 11.07.2019 19:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Päris kena

Autor:  reval [ 11.10.2019 09:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Pisut vett on taaskord merre voolanud ajast mil viimati teemat sai uuendatud.
Vahepeal on saanud usinasti rada nühkida ja ka mõned pisiasjad auto juures tehtud:

1. Piduritega läks siis lõpuks nii et jäid Oem supportid ja vahetusse läksid ainult kettad. Kettad valmistati eritellimusel inglismaal Wortecis (30x345mm ees ja 20x350mm taga):
Pilt
Pilt

2. Kapotiall leidis endale koha pisut kergem aku (-17,1kg)
Pilt
Pilt

3. Suurem töö sai tehtud salongis:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

4. Turbo sai lõpuks installitud ja ka uus remap tehtud:
Pilt
Pilt

Autor:  Reimers [ 11.10.2019 18:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Pill nüüd päris kiire või ?

Autor:  mario. [ 15.10.2019 21:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Räägi, kas sul roolivõimendi ei ole siiani üle kuumenenud? :)

Autor:  reval [ 17.10.2019 16:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Ei ole sellist probleemi esinenud.

Autor:  mario. [ 22.10.2019 21:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

selge, siis peab edasi mõtlema. ilmselt võimendi softi loogika uuendusele lootma. üks masinatest on 2018 lõpp, teised 2 sellel aastal toodetud.. kõik 3 kurdavad, et Audru rinkal 10 ringi ja avariirežiim :/
Ühel sai proovitud ASP (absolute steering position) kalibreerimist ja vist toimib nüüd... teised 2 veel teadmata.

Autor:  reval [ 28.11.2019 12:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval

Nädalavahetusel saab auto garaazi ära pakitud ja tänavusele hooajale joone alla tõmmata.
Aga enne veel kui masinale talveks kate peale läheb, sai mõned viimased asjad veel lisatud või ringi vahetatud ning ka soft pisut ümber tehtud.
Tulemuseks siis 279,3Kw ja 536,6Nm mootorist.
Pildilt on näha minu auto graafik 100% originaalina vs. tänane seis.
Pilt

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/