Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Hyundai i30N Performance 2018 reval http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=166549 |
1. leht 3-st |
Autor: | Canon [ 24.07.2018 13:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Kõik tore... Aga hyndai |
Autor: | reval [ 24.07.2018 14:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Mis teha - rasked ajad ![]() |
Autor: | prelude20 [ 24.07.2018 19:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Minu meelest äge vaheldus Hondadele. Välimus meeldib. Ootame muljeid käitumisest ja olemusest rajal. |
Autor: | HarriT [ 24.07.2018 22:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
![]() |
Autor: | WhoIsTheMaster [ 24.07.2018 23:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
HarriT kirjutas: :bs õhus on tunda kadeduse hõngu. |
Autor: | zaddam [ 02.08.2018 16:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Sellised teemad tekkitavad küsimusi, siin ennegi ju auto pilte netist võetud ja teema tehtud. Muidu ilus hyundai ![]() |
Autor: | reval [ 03.08.2018 08:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
No ma ei tea kuidas sinu kahtlusi maandada ![]() Ma võin vajadusel nt teha autost pildi koos Eesti lipuga või mõnes muus olukorras ![]() Aga teemasse ka - homme on siis see päev kui toimumas on järgmine Time Attack üritus ja saab näha kuidas auto nende mõnigaste modifikatsioonidega ka rajal käitub. Nädala alguses saadeti mulle Taanist ECU fail, mis sai ka kohe auto ajusse laetud. RaceChip lendas kapotialt kõrge kaarega tagasi karpi ja karp jääb nüüd garaazis paremaid aegu ootama (kui kellegil huvi siis võib mulle kirjutada sest mul on võimalik see lasta tootja poolt übmer progeda mõnele teisele masinale ning saada ka masinakohane kaablisari). Kuna see ndl on olnud väga kiire siis kahjuks remapi faili pole saanud veel muutma hakata (selleks on tarvis 3-me erineva inimese samaaegset sekkumist) siis peale masina logimise ei jõudnudki midagi teha. Logimise lõpus sai tehtud ka üks tõmme, mis andis tulemuseks 305bhp & 435Nm. Siia veel üks video dünost kui aju oli veel stock seades: |
Autor: | Reimers [ 04.08.2018 12:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Soovin häid aegu rajal |
Autor: | reval [ 06.08.2018 13:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Mõned fotod nv-st: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | nrgchris [ 07.08.2018 13:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Ja kuidas läks siis ? Minule natukene tundub et iste vähe madalal. |
Autor: | reval [ 08.08.2018 11:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
nrgchris kirjutas: Ja kuidas läks siis ? Minule natukene tundub et iste vähe madalal. Iste ongi nii madalal kui vähegi võimalik (raskuskese pisut madalamaks saada) aga sõitmist see ei sega sest hetkel on istmed igapäevaselt autos sees ja mitte kordagi ei ole ette tulnud olukorda kus oleks vähe kõrgemat väljavaadet tarvis olnud. Rajal läks seekord kehvasti kuna 235/40 Michelinidel ei olnud pidamist ja 245/40, pehme seguga Federalid hakkasid juba kolmandal ringil all sulama (74-kraadi tempi on natuke liiga palju). Seega sai rajapäev minu jaoks seekord väga kiiresti läbi. Järgmisel korral Oktoobris vast enam +36 väljas ei ole ja siis peaks rehv juba kenasti töötama. Septembri etapp jääb kahjuks mul vahele kuna samal ajal on Eestis toimumas üks hoopis tähtsam üritus ja sinna sai ennast juba mõnda aega tagasi ära lubatud ![]() |
Autor: | shk [ 14.08.2018 17:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Tore, et siia ka uuemaid kuumpärasid satub. EVO review'st mäletan, et i30N muidu igati timm (blablabla, Biermann ja M-seeria BMW-d, blablabla), aga konkurentidest nõks raskem. MK7 GTIst nt sadakond kilo. Mitu kg sisu tühjemaks viskamise ja uute istmetega säästsid, ca 50? Väljalaskehelid on seejuures eriti apetiitsed. Jõudu ![]() |
Autor: | reval [ 16.08.2018 11:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
1 esimene originaaliste kaalub 30,1kg, seega 2 esiistet 60,2kg. Kogu muu väljavisatud kola kaalus 20kg. Kokku miinus 80,2kg. Esimesed korvid + alum raamid + 4p vööd kaaluvad kokku 21,5kg Seega kaalusäästu 58,5kg. Kui sinna nüüd juurde liita 8kg väljalaske arvelt ning maha lahutada 2kg esimese strutbari arvelt siis kogu kaalusääst peaks jääma kusagile 62kg ümber. |
Autor: | zafari [ 20.08.2018 19:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval |
Jälle midagi huvitavamat siia tekkinud. Tubli ! ![]() |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |