Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 18:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 18.10.2018 16:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2009 02:21
Postitusi: 249
Asukoht: Tallinn
Uskumatu värk, nad saatsid sulle test auto millega Nürmburgil mudelit testiti vist :D ma olen kahe insigniaga kokku sõitnud pea 10000 km nüüd, pole mitte midagi mille kallal nuriseda .

Mis mootoriga isendid sul on @Lahekas? Pane pilt ka.

_________________
TRABIFLEX OÜ - http://www.trabiflex.ee - Hüdraulika ja kinnitusvahendid
HELDRON OÜ - http://www.heldron.com - Tehnika e-pood


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 26.10.2018 21:02 

Liitunud: 07.04.2003 08:59
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Ntm, üldse pole mahti olnud trehvata, kuid tahaks korra ikka näpuga pragusid libistada küll :).

Ärge jah Opelit liiga bäshige, kokkuvõttes ikkagi mõistlikult korralik auto.
Eks saad selle, mille eest maksad ja endal oli see täiesti teadlik valik, kuna kõikide muutujate järgi tundus, et Insignia juures saad teistega võrreldes natuke rohkem. Kokkuvõttes olen autoga üldjoontes rahul. Need kerevimkad olid lihtsalt hiljem negatiivne avastus - proovisõiduautodel ei jälginud ja oleks ometigi arvanud, et keegi proovija on midagi kuskil juba ära rihtinud.

Ei tulnud see Insignia otsus üldse ilma kõiki variante kaalumata/proovimata:
Golf - pime ja kitsas
Civic - kõva ja vali
Octavia - väle ja valge - oli tõsiselt kaalumisel, kuid facelift tuled ja VW grupi jõuallikad olid natuke pelutavad
Astra - pehme ja uimane
Insignia - rahulik ja tummine
T-Rock - plastikust ja kolises
Passat - avar ja kõva kolin- selle kohta ütles ka müügimees, et ilma aktiivvedrustuseta jääbki häirima
Grandland - mugav ja uimane
Focus - uimane ja nagises
Disklaimeriks siinkohal see, et muljed on sel hetkel saada olnud prooviautodest. Näiteks ka salongis tavatooliga Insigniasse istudes pugesin sealt kähku välja - justnimelt pugesin, sest tunne oli ikka VÄGA kitsas.

Üritasin siin teha kerepaneelidest pilte, kuid praegu vaadates ei saa piltidelt suurt midagi aru. Ma räägin, võibolla ma olen lihtsalt liiga pedant :).

Uste põhiviga on see, et esiuste nõgusus on sügavam, kui tagaustel. See on valgel autol eriti häiriv, kui eemalt vaatad. Pangakaardi vastu paned, siis näeb selgelt, et tagumine uks on väljapool, kui esimene.
Tagastange punnitab rattakoobaste ligidal mõnuga välja. Mulje on nagu oleks kuskile otsa tagurdanud ja stange on küljekinnitustest lahti löönud.
Kapott on juhi poole nihkes ja kõrvalistujapoolne tagumine nurk on nähtavalt sissepoole kõver.
Tagumise luugi juhipoolne reguleernublakas on liiga lühike (kukub keermest välja), et luuki tiivaservaga tasa saada.
Pildid siin (loodetavasti sai nähtavaks).

Kõikide nende probleemide kohta arvati Vikingist, et, kuna tehasest Insigniad nii tulevad, siis nemad midagi muutma ei hakka - salongis olevad luukpärad vaatasime koos üle ja kõigil on samad probleemid :).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 26.10.2018 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Lihtsam osta vähekasutatud preemium auto ikkagi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 26.10.2018 23:44 

Liitunud: 30.04.2018 11:43
Postitusi: 20
kui eluisu otsas võtad opeli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 27.10.2018 00:07 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1119
Asukoht: Pärnu
HarriT kirjutas:
kui eluisu otsas võtad opeli.

Sa oled asjast valesti aru saanud, siis ostad skoda


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 27.10.2018 00:10 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Reimers kirjutas:
Lihtsam osta vähekasutatud preemium auto ikkagi



8)

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 27.10.2018 01:08 

Liitunud: 07.04.2003 08:59
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Reimers kirjutas:
Lihtsam osta vähekasutatud preemium auto ikkagi

Lihtsama kohta ei oska öelda. Ost on ost, vahet pole, kui vana ostad :).
Kui räägime kuludest ja vähekasutatud mõiste on umbes 5a ja uuem, siis kontrollitava ajalooga premiumitel on hind ilusti 30k ja ülespoole ja asjad juba ilma garantiita. Sellisel juhul ei usu, et asi peale naabri kadeda pilgu ja margipõhise rahulolu suurt midagi paremat pakub, kui uus odavauto.
Samas, kui räägime ja näiteks 10+ aasta vanustest asjadest, siis on sul õigus. Tuleb kokkuvõttes oluliselt odavam, kui uus garantiiga liisinguasi. Miinusena ootamatud ja korraga suuremad väljaminekud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 27.10.2018 07:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6898
Asukoht: Jüri
191k jah


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 27.10.2018 07:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6898
Asukoht: Jüri
ise ka


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 27.10.2018 11:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 23:25
Postitusi: 320
Asukoht: rajoon
väga joobes?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 27.10.2018 11:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Mõnevõrra tglt tuli üllatusena see et Opell on sellised mured. Arvasin siiamaani et asi on suht kvaliteetselt koostatud. Seda uuemat Insigniat nüüd näppinud ei ole aga vanemaid küll ja küll. Eks kui nn tutikat autot osta siis palju jah sellesklassis midagi võtta pole. See list mis siia panid Civic,Tiguan jne jne need pole ka nagu autod


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 27.10.2018 12:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 12:35
Postitusi: 633
See on ju vana nali, et Saksamaal panevad pimedad Opeleid kokku :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 29.10.2018 11:33 

Liitunud: 04.07.2010 21:06
Postitusi: 1212
Asukoht: Edgarstadt
gets kirjutas:
Üritasin siin teha kerepaneelidest pilte, kuid praegu vaadates ei saa piltidelt suurt midagi aru. Ma räägin, võibolla ma olen lihtsalt liiga pedant :).

Uste põhiviga on see, et esiuste nõgusus on sügavam, kui tagaustel. See on valgel autol eriti häiriv, kui eemalt vaatad. Pangakaardi vastu paned, siis näeb selgelt, et tagumine uks on väljapool, kui esimene.
Tagastange punnitab rattakoobaste ligidal mõnuga välja. Mulje on nagu oleks kuskile otsa tagurdanud ja stange on küljekinnitustest lahti löönud.
Kapott on juhi poole nihkes ja kõrvalistujapoolne tagumine nurk on nähtavalt sissepoole kõver.
Tagumise luugi juhipoolne reguleernublakas on liiga lühike (kukub keermest välja), et luuki tiivaservaga tasa saada.
Pildid siin (loodetavasti sai nähtavaks).


Oma Insigniat oodates on hea lugemine see teema. Vikingu sõnul seisab asi tüübikinnituse taga, äkki siis muutsid midagi kerepaneelidega lõpuks?
Muuseas, eelmise põlvkonna Astral on samad jamad, tean enda vana masina järgi. Kui esimest korda tagastange värki nägin paar päeva peale ostu, mõtlesin, et keegi on otsa sõitnud aga täitsa tehase värk. Kõrvalistuja uks oli minu omal sissepoole. Häirivalt kohe aga samas kõik peab. Esistange punnitab ka natuke.

Lisades oma kommentaarid sinu välja toodud autodele:
Astra ja Octavia - mõlemad olid uimased minu jaoks. Lisaks see siseruumi "avar" disain on täielik raiskamine. Tehtagu pigem suurem laegas ja käetugi kahe eesistme vahele kui et mul mingi tühi auk seal on. Ma saan aru, et see on klassile omane lahendus ja ei muutu aga noh... raiskamine ikka :)
Passat - ülehinnatud selle raha eest. Ka Möllerimeeste sõnul aga ei taha saagi tõmmata niisama käima.
Grandland - prantsuse p*sk, millele saksa disaineri rõivad peale tõmmatud. Auto ujus täiega, sisemus oli mõnus aga kasutusmugavus ebaloogiline ja alla igasuguse arvestuse. Lisaks puterdas auto (autom.kastiga) liiga tuntavalt parkimiskohal manööverdades, nii otse sõites kui tagurdades vaikse hooga. :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 29.10.2018 12:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2009 02:21
Postitusi: 249
Asukoht: Tallinn
mastr kirjutas:
gets kirjutas:
Üritasin siin teha kerepaneelidest pilte, kuid praegu vaadates ei saa piltidelt suurt midagi aru. Ma räägin, võibolla ma olen lihtsalt liiga pedant :).

Uste põhiviga on see, et esiuste nõgusus on sügavam, kui tagaustel. See on valgel autol eriti häiriv, kui eemalt vaatad. Pangakaardi vastu paned, siis näeb selgelt, et tagumine uks on väljapool, kui esimene.
Tagastange punnitab rattakoobaste ligidal mõnuga välja. Mulje on nagu oleks kuskile otsa tagurdanud ja stange on küljekinnitustest lahti löönud.
Kapott on juhi poole nihkes ja kõrvalistujapoolne tagumine nurk on nähtavalt sissepoole kõver.
Tagumise luugi juhipoolne reguleernublakas on liiga lühike (kukub keermest välja), et luuki tiivaservaga tasa saada.
Pildid siin (loodetavasti sai nähtavaks).


Oma Insigniat oodates on hea lugemine see teema. Vikingu sõnul seisab asi tüübikinnituse taga, äkki siis muutsid midagi kerepaneelidega lõpuks?
Muuseas, eelmise põlvkonna Astral on samad jamad, tean enda vana masina järgi. Kui esimest korda tagastange värki nägin paar päeva peale ostu, mõtlesin, et keegi on otsa sõitnud aga täitsa tehase värk. Kõrvalistuja uks oli minu omal sissepoole. Häirivalt kohe aga samas kõik peab. Esistange punnitab ka natuke.

Lisades oma kommentaarid sinu välja toodud autodele:
Astra ja Octavia - mõlemad olid uimased minu jaoks. Lisaks see siseruumi "avar" disain on täielik raiskamine. Tehtagu pigem suurem laegas ja käetugi kahe eesistme vahele kui et mul mingi tühi auk seal on. Ma saan aru, et see on klassile omane lahendus ja ei muutu aga noh... raiskamine ikka :)
Passat - ülehinnatud selle raha eest. Ka Möllerimeeste sõnul aga ei taha saagi tõmmata niisama käima.
Grandland - prantsuse p*sk, millele saksa disaineri rõivad peale tõmmatud. Auto ujus täiega, sisemus oli mõnus aga kasutusmugavus ebaloogiline ja alla igasuguse arvestuse. Lisaks puterdas auto (autom.kastiga) liiga tuntavalt parkimiskohal manööverdades, nii otse sõites kui tagurdades vaikse hooga. :?


Millise mootoriga isendi ostsid? Kas kuulujutud vastavad tõele, et 191 kw enam ei saa? Ning minu silm küll mingisuguseid kõverusi masina juures ei erista, võibolla pole nii kriitiline kui mõni aga tundub kõik OK olema. Kui keegi plaanib samasugust masinat osta võin vabalt autot näidata.

Täna oli üks ärritavam juhus ka, tagumist ust hommikul kinni lükates et tahtnud see lukustuda, ju oli külmunud. Aitasin sõrmega selle lukusti paika ja lukustus kenasti, kui auto soe oli probleemi enam polnud. Endiselt olen arvamusel, et tegemist on väga hea masinaga.

Proovisin ära selle 0-100 km kiirenduse, suverehvidega ja lörtsise ilmaga 0-100km 7,3 sec. Aga mulle tundus et tervelt sekund kulus autol kiirenduseks reageerimisele (rattad käisid korraks ringi), enne kui ta reaalselt kohapealt ära tõmbas.

_________________
TRABIFLEX OÜ - http://www.trabiflex.ee - Hüdraulika ja kinnitusvahendid
HELDRON OÜ - http://www.heldron.com - Tehnika e-pood


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm
PostitusPostitatud: 29.10.2018 13:53 

Liitunud: 04.07.2010 21:06
Postitusi: 1212
Asukoht: Edgarstadt
Ma leppisin 1,5 mootoriga. Enamik linnasõite, pikal proovisõidul ei tundnud puudust ka otseselt ärksamast minekust. Oleks saanud ka 1,6 mootoriga aga selle tarneaja kohta mulle midagi konkreetset ei osatud öelda. Suurt bensiinikat tõesti enam ei pakuta. Ilmselt piisava aja ja rahaga veendes saaks aga noh.. eritellimusi teevad kõik.
Kuna meie regioon on nüüd Soome edasimüüja all, siis ei tea, mis veel saama hakkab. Vikingus mainiti, et võib-olla tõmmatakse müüdavaid varustustasemeid vähemaks kuna põhja pool pidavat ainult 2 taset olema nõudluses.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7