Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm - Müüdud
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=166763
1. leht 11-st

Autor:  Ntm [ 03.10.2018 12:22 ]
Teema pealkiri:  Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm - Müüdud

Tervitus,

Olen pikka aega tegelenud ja omanud veidi silmapaistavamaid autosid kuid nüüd tuli otsus osta midagi täiesti uut. Hinna ja kvaliteedi tõttu jäid sõelale Volkswagen Passat (206kw 4x4), Škoda Superb (4x4 206 kw) ning Opel Insignia (191kw 4x4) universaal mudelid. Sai neid kõiki hoolikalt uuritud,puuritud ja proovitud kuid auto mille välja valisin oli minu jaoks teistest ikka peajagu üle. Elu aeg olen Opelite üle nalja heitund ja väitnud, et ei hakka iial ühegagi neist sõitma. Võta näpust,sõin kohusetundulikult oma vana mütsi ära ning astusingi Opeli usku. Olen omanud nii ise ehitatud tuuning masinaid kui ka kiiremaid autosid nagu 5.0 V10 (360kw chipitud) Audi S6te, pean siiski ütlema, et see uus Opel Insignia on ikka klass omaette!

Sai siis soetatud Tallinna Amserv esindusest järgmine mudel:

Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 4WD 2.0 NFT StartStop 5-ust automaat 8 k.

Mootor: 2.0 NFT StartStop
CO2 emissioon keskmine: 199 g/km
Võimsus (hj/kW @ pm): 260 hj/191 kW @ 5300
Värv: Abalone White valge
Töömaht: 1998 cm³
Pikkus/laius/kõrgus: 4986 / 2093 / 1500 mm
Käigukast: 8-käiku automaat
Teljevahe: 2829 mm
Kütus: bensiin
Maksimumkiirus: 245 km/h
Kütusekulu (l/100km) linn/maantee/keskmine: 11,6 / 7,1 / 8,7
Kiirendus: (0-100 km/h) 7,5 s

Standardvarustus

elektrilised esi- ja tagaaknad, 40/60 klapitavad tagaistmed, Driver Assistance pakett I "Opel Eye": sõidureast
kõrvalekaldumise hoiatussüsteem, pikivaheindikaator, LED otsasõiduhoiatus esiklaasil, automaatne
hädapidurdus kiirusel 8-60km/h, jalakäijatuvastussüsteem, elektrooniline stabiilsuskontroll ESP, taskud
esiistmete seljatugedel (Editionil sisuga TASU), võtmevaba käivitus, eesmised ja külgmised turvapadjad +
turvakardinad külgedel, turvavöö meeldetuletaja esiistmetel, kaasreisija esiturvapadja väljalülitamise
võimalus, tagaistuja turvavöö eelpingutus, jalakäijale otsasõitu leevendav kapott, USB sisend ees, kaks
USB sisendit taga, ökonoomse sõidu assistent, halogeen esituled, LED päeva- ja tagatuled, päevatulede
automaatne lülitus, aknaid ääristav kroomne ülemine iluliist ja kõrgläikega must alumine iluliist, päikest
absorbeerivad klaasid, OPC Line soojendusega nahkrool raadio ja püsikiirusehoidja juhtnuppudega,
rehviparanduskomplekt, käetugi taga keskel, 12V vooluväljavõtt pagasiruumis, salongi valgustus,
hõbedased katusereelingud, soojendusega elektriliselt reguleeritavad küljepeeglid, elektriline käsipidur,
Exclusive pakett: lävepakuliist "Exclusive" + "Exclusive" märgistus taga, lävepakuliist "Opel", Sight&Light
pakett: vihmasensor, valgustundlik tahavaatepeegel, automaatsed päeva- ja kaugtuled valgusanduriga,
mustad või beežid Deluxe tekstiilmatid (Dynamicul ja Innovationil standardis sisuga TASK), kahetsooniline
kliimaseade + niiskussensor, saaste- ja lõhnafilter (standardis LPE1-ga), LED valgustusega peeglid
päikesesirmides (standardis LPE1-ga), soojendusega rool (standardis N55/XK0/LPE2-ga), rehvirõhkude
individuaalne näitaja, valuveljed "Design 8" 18" ja suverehvid 245/45R18 (v.a. EcoTEC mootoritega), Navi
RF900 IntelliLink: navigatsiooniseade, 7 Premium kõlarit (mootoriga 2,0NFT Bose helisüsteem), 4,2" juhi
infoekraan, 8" puutetundlik ekraan, Bluetooth, USB sisend (standardis LPDX-ga/ standardis mootoriga
2,0NFT), Opel OnStar - personaalne side- ja teenustesüsteem (1.aasta tasuta), 4 aastat garantiid või 120
000km + Autoabi

Lisavarustus

*Värv (Abalone White)
*Perforeeritud nahksisu Siena II (beež)
*Ergonoomilised sport esiistmed
*Ergonoomiliste sportistmete pakett (AGR): ergonoomilised sportistmed; 8-s
suunas elektriliselt reguleeritav ja ventileeritav juhiiste, 8-suunas manuaalselt
reguleeritav ja ventileeritav kaasreisija iste, mälu ja massaažifunktsiooniga
juhiiste, juhiistme reguleeritavad küljepadjad
*Külma ilma pakett: elektriline tuuleklaasi soojendus
*OPC Line välispakett: sportlik stange ees ja taga, "OPC-Line" märgis
külgedel (Exclusivel märgis puudub)
*Innovation pakett: iseavanev tagaluuk, võtmevaba sisenemine ja käivitus,
telefoni laadimisdokk, signalisatsioon, Head Up ekraan (info projektsioon
esiklaasile) 8" mitmevärviline juhi infoekraan, tahavaatekaamera
*Noise Isolation pakett: lamineeritud esiklaas (lisada IO6&CJ2)
*Driver pakett II: Premium esitulede pakett (LED-maatriksesituled, automaatne
tulede kontrollsüsteem)
*Driver Assistance pakett IV "Park&Go" (liiklussensor
tagurdamisel, iseparkimissüsteem, pimenurga hoiatussüsteem,
tahavaatekaamera), liiklusmärkide tuvastussüsteem
*Driver Assistance pakett II Opel Eye" (adaptiivne püsikiiruse hoidja (automaatkäigukastil Stop/Gofunktsioon),
sõidureast kõrvalekaldumise hoiatussüsteem, otsasõiduhoiatus
ja pikivaheindikaator intelligentse pidurdussüsteemiga,
jalakäijatuvastussüsteem)
*Panoraam katuseluuk + ohutusvõrgu kinnitamise valmidus esiistmete ja
tagumise istmerea taha
*Udutuled
*Turvapoldid
*Kahevärvilised musta kõrgläikega valuveljed "Designi 1" 20" ja suverehvid
245/35 R20
*Bose helisüsteem
*Driver Assistance pakett III "Park&Go": liiklussensor tagurdamisel,
iseparkimissüsteem, pimenurga hoiatussüsteem, 360? "Birds Eye" kaamera
*Mürasummutus pakett
*Registreerimine ARK büroos (numbrimärgid, reg. tunnistus, riigilõiv)
*Toonkile ees ja taga

Auto hind oli parajalt krõbe kuid varustust ja mugavust on ikka piisavalt.

Mõni klõps masinast

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Talveks ostsin esindusest originaal 18" veljed - 8,5" ja 5x115 auguvalem

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Ntm [ 03.10.2018 12:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

* talve pildid tulenevad sellest, et esindus tegi autot tellides varustuses paar viga, seega telliti hiljem uus auto.

Autor:  Ulmabakhanaal [ 03.10.2018 15:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

Ntm kirjutas:
* talve pildid tulenevad sellest, et esindus tegi autot tellides varustuses paar viga, seega telliti hiljem uus auto.


ehk siis anti kätte auto, said sellega sõita ja siis anti jälle uus?

Autor:  Ntm [ 03.10.2018 16:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

Ulmabakhanaal kirjutas:
Ntm kirjutas:
* talve pildid tulenevad sellest, et esindus tegi autot tellides varustuses paar viga, seega telliti hiljem uus auto.


ehk siis anti kätte auto, said sellega sõita ja siis anti jälle uus?



Nii oli,pool aastat sõitsin ühega ja nüüd kuu aega juba uuega. Eelmine on Sõpruse amservis müüa kui on huvi osta. Enam seda masinat 191kw mootoriga tellida ei ole võimalik,võeti tänu rohelisele maailmale tootmisest maha.

http://www.auto24.ee/used/2925571

Autor:  Tanel [ 03.10.2018 16:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

Muidu on kõik üsna mõnus aga huvitav, et 206kw superb mis on 60kg kergem kerib 5.8s sajani ja leon cupra mis on muidugi veel väiksem läheb neliveo ja 221kw mootoriga 4,9s sajani.

Lepo näitab aga tagasihoidliku 7.5s sajani.

Autor:  TEH [ 03.10.2018 17:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

Tsiteeri:
Olen omanud nii ise ehitatud tuuning masinaid kui ka kiiremaid autosid nagu 5.0 V10 (360kw chipitud) Audi S6te


Räägi parem kuidas Audi vabalthingavast "tšipiga" +40kw said?

Autor:  Ntm [ 03.10.2018 17:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

Valides vaatasin peale kiirenduse ka muid aspekte - varustuse nimekiri,mahukuvus,disain nii väljast kui seest ning samuti ka sõidumugavus ja käepärasus. See kõik oli minu jaoks Insignial parim,hind oli neil kõigil samas augus. See 191 kw on ka pâris nobe,kiirendust nullist sajani ise mõõtnud veel pole,kirjas on tehase andmed. Uurisin vaikselt ka tehase chipi kohta,kui lahjaks jääb siis saab arendada. Samuti uurin hetkel peatoe ekraanide kohta ja puldist käivitamise võimalust mis autole lisada tahan.

Autor:  Ntm [ 03.10.2018 17:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

TEH kirjutas:
Tsiteeri:
Olen omanud nii ise ehitatud tuuning masinaid kui ka kiiremaid autosid nagu 5.0 V10 (360kw chipitud) Audi S6te


Räägi parem kuidas Audi vabalthingavast "tšipiga" +40kw said?



Ise numbreid dünos ei kontrollinud,toetun eelmiste omanike väidetele ning teadmisele et seal oli tõepoolest chip.

Autor:  kassu [ 03.10.2018 19:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

Tanel kirjutas:
Muidu on kõik üsna mõnus aga huvitav, et 206kw superb mis on 60kg kergem kerib 5.8s sajani ja leon cupra mis on muidugi veel väiksem läheb neliveo ja 221kw mootoriga 4,9s sajani.

Lepo näitab aga tagasihoidliku 7.5s sajani.


VAG'i DSG on vähe nobedama käiguvahetusega ning lisaks on need väljatoodud ajad kõik saadud Launch Control'i kasutades. Opeli kast on väheke "vanakoolim".

Ajakiri EVO omas 4-veolist Cuprat pika-ajalise testiautona ning ühes artiklis rääkisid põhjalikumalt kiirendusest. Ilma Launch Control'ita (mida tglt ju keegi igapäevaselt kasutada ei taha/viitsi) oli Cupra kiirendus sajani stabiilselt 6,1 - 6,3 sekundit 100 km/h ehk teisisõnu sama kiire kui manuaalkastiga E34 540 :D Kiire auto oma raha eest kindlasti (uue auto kohta) aga kas just "kiire" auto? :uhoh

Autor:  Tanel [ 03.10.2018 20:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

Kahtlustasin ise ka sarnast asja.
No selle raha eest ei ole midagi kiiremat võtta ning varustus on ka okei. Kui ta üldilme nii rõve ei oleks eest ja küljelt, siis ehk juba lidiseks isegi. softiga 300kw kanti ning mida sa vastu paned... midagi pane.
Tehaseuus asi sõitis veerandmiili 12,9. Peale softi ilmselt 11,9. Seda on väga palju selle raha eest.

Aga loodame, et lepoga läheb kõik hästi

Autor:  kassu [ 03.10.2018 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

Tanel kirjutas:
Kahtlustasin ise ka sarnast asja.
No selle raha eest ei ole midagi kiiremat võtta ning varustus on ka okei. Kui ta üldilme nii rõve ei oleks eest ja küljelt, siis ehk juba lidiseks isegi. softiga 300kw kanti ning mida sa vastu paned... midagi pane.
Tehaseuus asi sõitis veerandmiili 12,9. Peale softi ilmselt 11,9. Seda on väga palju selle raha eest.

Aga loodame, et lepoga läheb kõik hästi


100% nõus, kui jutt käib poe-uue auto kohta, millel on 5a garantiid.

Autor:  Ntm [ 04.10.2018 08:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

Ega see Insignia rakett ei ole aga ajab asja ära 8) Eks edaspidi kirjutan plussidest ja miinustest mis selle masina omamisega tulevad, teistel hea lugeda kellel sama masin mõttes on. Kolmel tuttaval on selle mootoriga Insignia ja on ka rahul.

Autor:  WhoIsTheMaster [ 04.10.2018 12:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

mis sellele insignia välimusel viga on? Minumeeleest igati ilus auto. Paljuski meenutab näiteks F11.

Autor:  shift [ 04.10.2018 19:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

pool aastat ei saanud aru, et pole tellitud lisasid ja siis alles telliti uus?

Autor:  Canon [ 04.10.2018 20:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm

WhoIsTheMaster kirjutas:
mis sellele insignia välimusel viga on? Minumeeleest igati ilus auto. Paljuski meenutab näiteks F11.

Palun seleta kuidas see auto bemmi meenutab :kill

Uued opelid on päris kenaks muutunud ja ilmselt suht mõistlike ülalpidamiskuludega ka.

1. leht 11-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/