Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm - Müüdud http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=166763 |
1. leht 11-st |
Autor: | Ntm [ 03.10.2018 12:22 ] |
Teema pealkiri: | Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm - Müüdud |
Tervitus, Olen pikka aega tegelenud ja omanud veidi silmapaistavamaid autosid kuid nüüd tuli otsus osta midagi täiesti uut. Hinna ja kvaliteedi tõttu jäid sõelale Volkswagen Passat (206kw 4x4), Škoda Superb (4x4 206 kw) ning Opel Insignia (191kw 4x4) universaal mudelid. Sai neid kõiki hoolikalt uuritud,puuritud ja proovitud kuid auto mille välja valisin oli minu jaoks teistest ikka peajagu üle. Elu aeg olen Opelite üle nalja heitund ja väitnud, et ei hakka iial ühegagi neist sõitma. Võta näpust,sõin kohusetundulikult oma vana mütsi ära ning astusingi Opeli usku. Olen omanud nii ise ehitatud tuuning masinaid kui ka kiiremaid autosid nagu 5.0 V10 (360kw chipitud) Audi S6te, pean siiski ütlema, et see uus Opel Insignia on ikka klass omaette! Sai siis soetatud Tallinna Amserv esindusest järgmine mudel: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 4WD 2.0 NFT StartStop 5-ust automaat 8 k. Mootor: 2.0 NFT StartStop CO2 emissioon keskmine: 199 g/km Võimsus (hj/kW @ pm): 260 hj/191 kW @ 5300 Värv: Abalone White valge Töömaht: 1998 cm³ Pikkus/laius/kõrgus: 4986 / 2093 / 1500 mm Käigukast: 8-käiku automaat Teljevahe: 2829 mm Kütus: bensiin Maksimumkiirus: 245 km/h Kütusekulu (l/100km) linn/maantee/keskmine: 11,6 / 7,1 / 8,7 Kiirendus: (0-100 km/h) 7,5 s Standardvarustus elektrilised esi- ja tagaaknad, 40/60 klapitavad tagaistmed, Driver Assistance pakett I "Opel Eye": sõidureast kõrvalekaldumise hoiatussüsteem, pikivaheindikaator, LED otsasõiduhoiatus esiklaasil, automaatne hädapidurdus kiirusel 8-60km/h, jalakäijatuvastussüsteem, elektrooniline stabiilsuskontroll ESP, taskud esiistmete seljatugedel (Editionil sisuga TASU), võtmevaba käivitus, eesmised ja külgmised turvapadjad + turvakardinad külgedel, turvavöö meeldetuletaja esiistmetel, kaasreisija esiturvapadja väljalülitamise võimalus, tagaistuja turvavöö eelpingutus, jalakäijale otsasõitu leevendav kapott, USB sisend ees, kaks USB sisendit taga, ökonoomse sõidu assistent, halogeen esituled, LED päeva- ja tagatuled, päevatulede automaatne lülitus, aknaid ääristav kroomne ülemine iluliist ja kõrgläikega must alumine iluliist, päikest absorbeerivad klaasid, OPC Line soojendusega nahkrool raadio ja püsikiirusehoidja juhtnuppudega, rehviparanduskomplekt, käetugi taga keskel, 12V vooluväljavõtt pagasiruumis, salongi valgustus, hõbedased katusereelingud, soojendusega elektriliselt reguleeritavad küljepeeglid, elektriline käsipidur, Exclusive pakett: lävepakuliist "Exclusive" + "Exclusive" märgistus taga, lävepakuliist "Opel", Sight&Light pakett: vihmasensor, valgustundlik tahavaatepeegel, automaatsed päeva- ja kaugtuled valgusanduriga, mustad või beežid Deluxe tekstiilmatid (Dynamicul ja Innovationil standardis sisuga TASK), kahetsooniline kliimaseade + niiskussensor, saaste- ja lõhnafilter (standardis LPE1-ga), LED valgustusega peeglid päikesesirmides (standardis LPE1-ga), soojendusega rool (standardis N55/XK0/LPE2-ga), rehvirõhkude individuaalne näitaja, valuveljed "Design 8" 18" ja suverehvid 245/45R18 (v.a. EcoTEC mootoritega), Navi RF900 IntelliLink: navigatsiooniseade, 7 Premium kõlarit (mootoriga 2,0NFT Bose helisüsteem), 4,2" juhi infoekraan, 8" puutetundlik ekraan, Bluetooth, USB sisend (standardis LPDX-ga/ standardis mootoriga 2,0NFT), Opel OnStar - personaalne side- ja teenustesüsteem (1.aasta tasuta), 4 aastat garantiid või 120 000km + Autoabi Lisavarustus *Värv (Abalone White) *Perforeeritud nahksisu Siena II (beež) *Ergonoomilised sport esiistmed *Ergonoomiliste sportistmete pakett (AGR): ergonoomilised sportistmed; 8-s suunas elektriliselt reguleeritav ja ventileeritav juhiiste, 8-suunas manuaalselt reguleeritav ja ventileeritav kaasreisija iste, mälu ja massaažifunktsiooniga juhiiste, juhiistme reguleeritavad küljepadjad *Külma ilma pakett: elektriline tuuleklaasi soojendus *OPC Line välispakett: sportlik stange ees ja taga, "OPC-Line" märgis külgedel (Exclusivel märgis puudub) *Innovation pakett: iseavanev tagaluuk, võtmevaba sisenemine ja käivitus, telefoni laadimisdokk, signalisatsioon, Head Up ekraan (info projektsioon esiklaasile) 8" mitmevärviline juhi infoekraan, tahavaatekaamera *Noise Isolation pakett: lamineeritud esiklaas (lisada IO6&CJ2) *Driver pakett II: Premium esitulede pakett (LED-maatriksesituled, automaatne tulede kontrollsüsteem) *Driver Assistance pakett IV "Park&Go" (liiklussensor tagurdamisel, iseparkimissüsteem, pimenurga hoiatussüsteem, tahavaatekaamera), liiklusmärkide tuvastussüsteem *Driver Assistance pakett II Opel Eye" (adaptiivne püsikiiruse hoidja (automaatkäigukastil Stop/Gofunktsioon), sõidureast kõrvalekaldumise hoiatussüsteem, otsasõiduhoiatus ja pikivaheindikaator intelligentse pidurdussüsteemiga, jalakäijatuvastussüsteem) *Panoraam katuseluuk + ohutusvõrgu kinnitamise valmidus esiistmete ja tagumise istmerea taha *Udutuled *Turvapoldid *Kahevärvilised musta kõrgläikega valuveljed "Designi 1" 20" ja suverehvid 245/35 R20 *Bose helisüsteem *Driver Assistance pakett III "Park&Go": liiklussensor tagurdamisel, iseparkimissüsteem, pimenurga hoiatussüsteem, 360? "Birds Eye" kaamera *Mürasummutus pakett *Registreerimine ARK büroos (numbrimärgid, reg. tunnistus, riigilõiv) *Toonkile ees ja taga Auto hind oli parajalt krõbe kuid varustust ja mugavust on ikka piisavalt. Mõni klõps masinast ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Talveks ostsin esindusest originaal 18" veljed - 8,5" ja 5x115 auguvalem ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Ntm [ 03.10.2018 12:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
* talve pildid tulenevad sellest, et esindus tegi autot tellides varustuses paar viga, seega telliti hiljem uus auto. |
Autor: | Ulmabakhanaal [ 03.10.2018 15:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
Ntm kirjutas: * talve pildid tulenevad sellest, et esindus tegi autot tellides varustuses paar viga, seega telliti hiljem uus auto. ehk siis anti kätte auto, said sellega sõita ja siis anti jälle uus? |
Autor: | Ntm [ 03.10.2018 16:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
Ulmabakhanaal kirjutas: Ntm kirjutas: * talve pildid tulenevad sellest, et esindus tegi autot tellides varustuses paar viga, seega telliti hiljem uus auto. ehk siis anti kätte auto, said sellega sõita ja siis anti jälle uus? Nii oli,pool aastat sõitsin ühega ja nüüd kuu aega juba uuega. Eelmine on Sõpruse amservis müüa kui on huvi osta. Enam seda masinat 191kw mootoriga tellida ei ole võimalik,võeti tänu rohelisele maailmale tootmisest maha. http://www.auto24.ee/used/2925571 |
Autor: | Tanel [ 03.10.2018 16:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
Muidu on kõik üsna mõnus aga huvitav, et 206kw superb mis on 60kg kergem kerib 5.8s sajani ja leon cupra mis on muidugi veel väiksem läheb neliveo ja 221kw mootoriga 4,9s sajani. Lepo näitab aga tagasihoidliku 7.5s sajani. |
Autor: | TEH [ 03.10.2018 17:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
Tsiteeri: Olen omanud nii ise ehitatud tuuning masinaid kui ka kiiremaid autosid nagu 5.0 V10 (360kw chipitud) Audi S6te Räägi parem kuidas Audi vabalthingavast "tšipiga" +40kw said? |
Autor: | Ntm [ 03.10.2018 17:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
Valides vaatasin peale kiirenduse ka muid aspekte - varustuse nimekiri,mahukuvus,disain nii väljast kui seest ning samuti ka sõidumugavus ja käepärasus. See kõik oli minu jaoks Insignial parim,hind oli neil kõigil samas augus. See 191 kw on ka pâris nobe,kiirendust nullist sajani ise mõõtnud veel pole,kirjas on tehase andmed. Uurisin vaikselt ka tehase chipi kohta,kui lahjaks jääb siis saab arendada. Samuti uurin hetkel peatoe ekraanide kohta ja puldist käivitamise võimalust mis autole lisada tahan. |
Autor: | Ntm [ 03.10.2018 17:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
TEH kirjutas: Tsiteeri: Olen omanud nii ise ehitatud tuuning masinaid kui ka kiiremaid autosid nagu 5.0 V10 (360kw chipitud) Audi S6te Räägi parem kuidas Audi vabalthingavast "tšipiga" +40kw said? Ise numbreid dünos ei kontrollinud,toetun eelmiste omanike väidetele ning teadmisele et seal oli tõepoolest chip. |
Autor: | kassu [ 03.10.2018 19:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
Tanel kirjutas: Muidu on kõik üsna mõnus aga huvitav, et 206kw superb mis on 60kg kergem kerib 5.8s sajani ja leon cupra mis on muidugi veel väiksem läheb neliveo ja 221kw mootoriga 4,9s sajani. Lepo näitab aga tagasihoidliku 7.5s sajani. VAG'i DSG on vähe nobedama käiguvahetusega ning lisaks on need väljatoodud ajad kõik saadud Launch Control'i kasutades. Opeli kast on väheke "vanakoolim". Ajakiri EVO omas 4-veolist Cuprat pika-ajalise testiautona ning ühes artiklis rääkisid põhjalikumalt kiirendusest. Ilma Launch Control'ita (mida tglt ju keegi igapäevaselt kasutada ei taha/viitsi) oli Cupra kiirendus sajani stabiilselt 6,1 - 6,3 sekundit 100 km/h ehk teisisõnu sama kiire kui manuaalkastiga E34 540 ![]() ![]() |
Autor: | Tanel [ 03.10.2018 20:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
Kahtlustasin ise ka sarnast asja. No selle raha eest ei ole midagi kiiremat võtta ning varustus on ka okei. Kui ta üldilme nii rõve ei oleks eest ja küljelt, siis ehk juba lidiseks isegi. softiga 300kw kanti ning mida sa vastu paned... midagi pane. Tehaseuus asi sõitis veerandmiili 12,9. Peale softi ilmselt 11,9. Seda on väga palju selle raha eest. Aga loodame, et lepoga läheb kõik hästi |
Autor: | kassu [ 03.10.2018 21:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
Tanel kirjutas: Kahtlustasin ise ka sarnast asja. No selle raha eest ei ole midagi kiiremat võtta ning varustus on ka okei. Kui ta üldilme nii rõve ei oleks eest ja küljelt, siis ehk juba lidiseks isegi. softiga 300kw kanti ning mida sa vastu paned... midagi pane. Tehaseuus asi sõitis veerandmiili 12,9. Peale softi ilmselt 11,9. Seda on väga palju selle raha eest. Aga loodame, et lepoga läheb kõik hästi 100% nõus, kui jutt käib poe-uue auto kohta, millel on 5a garantiid. |
Autor: | Ntm [ 04.10.2018 08:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
Ega see Insignia rakett ei ole aga ajab asja ära ![]() |
Autor: | WhoIsTheMaster [ 04.10.2018 12:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
mis sellele insignia välimusel viga on? Minumeeleest igati ilus auto. Paljuski meenutab näiteks F11. |
Autor: | shift [ 04.10.2018 19:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
pool aastat ei saanud aru, et pole tellitud lisasid ja siis alles telliti uus? |
Autor: | Canon [ 04.10.2018 20:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Insignia Sports Tourer Exclusive 191kw - Ntm |
WhoIsTheMaster kirjutas: mis sellele insignia välimusel viga on? Minumeeleest igati ilus auto. Paljuski meenutab näiteks F11. Palun seleta kuidas see auto bemmi meenutab ![]() Uued opelid on päris kenaks muutunud ja ilmselt suht mõistlike ülalpidamiskuludega ka. |
1. leht 11-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |