Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.03.2024 09:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 14.11.2018 23:37 

Liitunud: 14.03.2008 01:31
Postitusi: 30
Asukoht: Maardu
Tere.
Nimetatud sõiduk oli esimeseks "korralikumaks" autoks, isu kasvas ja sai vahepeal tuttavale esimeseks autoks müüdud, peale 2a kasvas tal isu uuema (mitte just võimsama vastu) auto vastu ja ostsin talt tagasi selle, eesmärgiga harjutada ka vähe võimsuse tõstmisega kätt, chip tuuningut kõik teinud, aga riistvara välja vahetamisega vähesed. Siin pean kergelt ülevaadet mis tehtud ja mis teha vajab, ning samas ka hea vaadata palju auto alla raha ka läinud. Eesmärk hetkel võimalikult odavalt ja võimalikult "plug and play" juppidega pensionäri potentsi tõsta. hiljem kui midagi laiali ei lenda võib edasi juurutada.
Vähe juttu autost endast ka.

* 1.9Tdi 81kw afn
* Must nahk sisu
* Pioneer makk
* 2x el aken
* el katuseluuk
* Käe tugi
* soojendusega istmed
* manuaal mono mähkija
* metallik tume roheline värvus.

Tegemisse minevad asjad ja hinnad.

* konditsioneeri radikas 20€
* Turbo gt20 60€
* pihustid 4tk kokku 60€
* 3bar Map andur 15€
* Egr pimedaks plaadid 5€
* Heli tehnika kaabli komplekt 30€
* heli võimendi ja subbar 50€

Tulevikus plaanid.

* Tugevam sidur (laager nagunii undab)
* suurem intercooler
* korralik chip koos dynoga.
* roolivõimu pump (undab)
* ees mõni puks ära vahetada
* tagumised amordid väsinud
* esi tuled
* esi tiivad
* kobedamad veljed.
* istmed korda lasta teha või siis recaro/sport istmed sisse
* rool nahatada või siis ka sportlikum rool.
* uurida fl kliimaploki paigaldusest nii, et kõik töötaks.
* lae polster mustaks (luugi kattel riie lahtine.
* auto kere tööd.

nv üritan suhteliselt esmase forseeringu ära teha
Kindlasti lisandub veel asju juurde, aga see tulevikus. sõidukist üritan pühapäeval pilti autost teha, aga muidu suht tavaline plank audi.
Igasugused soovitused moto järgi aitamisega on tere tulnud, ja kui keegi teab kedagi kes teab kedagi kes teeks mõisliku hinnaga auto kere töid ja ka värviks ära siis oleks ka sjuuper.

praeguse hetke pilte näeb alt lingilt. värskemad pildid tulevad ilusasti kuvatult. Neid velgi enam all ei ole.
https://www.dropbox.com/sh/zc5bntwx78k4hnr/AADOZBqdeHVW-hwFr-bRPNIla?dl=0


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 15.11.2018 17:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4559
Palju siis jõuplaanid on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 15.11.2018 20:13 

Liitunud: 14.03.2008 01:31
Postitusi: 30
Asukoht: Maardu
Laialt levinud info kohaselt peaks selle turbiini ja pihustitega 150kw saavutatav olema, kuid mitte nii lihtsalt nagu ma seda teen. siis hakkab vast pump jalgu jääma. Esialgu vaatan palju sellest seadistusest kätte saab ja vaatab mis ja kui palju rahalist toetust vaja, et sinna järgmise saja kw piiri juurde jõuda. Kui OEM sidur sellele abistamisele vastu peab siis uuel aastal võtab intercooleri ja siduri ja hooratta ette. Tegu siiski töö tuuning pilliga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 16.11.2018 08:49 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
See sidur läheb selle pulli peale kohe oribiidile. Kui keegi juba sajamassilist ei ole eemaldanud normaalse tüki vastu, siis hakkab see juba korraliku softi peale nii palju vibreerima, et sõitmine muutub talumatuks. Seega sidur kirjuta kohe endale eellarvesse sisse võimalikult ruttu, et üllatusmomenti ei tuleks.

Ma tegelikult ei teagi mille sidrunit neil kasutatakse. C4 AEL'iga oli mõneti lihtne. Kasutusel enivei korv mille survejõud on stocki kohta üks suurimaid ja üldiselt ei olnud jama. Kui puudu jäi sai lihtsalt S'i SRE korv võtta mida ei suuda ükski diisel siin maal ära killida.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 16.11.2018 13:20 

Liitunud: 14.03.2008 01:31
Postitusi: 30
Asukoht: Maardu
Sidur on eelarvesse koha sisse teinud koos intercooleriga. Hetkel loodan, et ilma tsippimiseta ta veitsa ikka vastu peaks, näiteks soomest laeva ja laevast koju sõidu. Originaalist peaks tal olema sach sidur sees. Kellegil ideid kust otsida tummisemat sidurit, sest alati küsitakse, et mis auto, moto. Mainid juurde et teine turbs ja pihustid, kehitatakse meilitsi õlgu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 16.11.2018 13:57 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Selliseid asjad ongi custom ja ei pea olema varuosamüüja pädevuses. Käest- kätte leviv info kui keegi on ära proovinud mingi lahenduse. Eks foorumitest leiab infot

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 16.11.2018 14:24 

Liitunud: 21.02.2013 17:24
Postitusi: 94
Kuna mul omal on ka plaanis 81kw numbreid suurendada siis on seda teemat hea jälgida .
Jääme uuendusi ootama :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 18.11.2018 19:26 

Liitunud: 14.03.2008 01:31
Postitusi: 30
Asukoht: Maardu
Laupäeval sai kergelt siis alustatud, Egr küljest ära, mille peale kulus 3h, et 4 polti lahti saada. Keegi vist kunagi üritanud seda eemaldada ja sise kuuskandid maha keeranud. Lõpuks sai suurem torx sisse pekstud ja nii nad avatud. Järgmine üllatus oli see, et 1 egri pimeda plaat minema jalutanud. fkk.
siis sai turbiini kinnitused tuvastatud ja rooste/poldi immutus õliga nad sisse lastud. Eel töö tehtud ja koju ära mindud.
Pühapäev siis. krdi poldid ei allu üldse tahtmisele, sumpsi sai ilusti küljest ära aga välja laske kolle küljest juba oma teema. 2tk pika .... lõpuks lahti. 1 alumine mis turbsi ja kolle vahel siis poolikult lahti ja rohkem ei liigu kuhugi. pihustid sain kõik lahti aga juht pihusti kinnitus polt ei andnud alla, ei hakanud väga murdma ka täna, sest avastasin asendus pihustitel on puudu vooliku ühendused. Lammaris lihtsalt küljest kruvitud. Mingisuguse rakise tegema, et otsad küljest ära saada ja vanu pihusteid kasutada. huvitaval kombel juht pihusti näeb välja teistsugune, täiesti ümmargune võrreldes teistega, kuhu saab 15 võtmega ligi. Õhtu poole üritan pilte ka lisada.
Sellise tempoga peab hakkama õhtuti nokitsemas käima, et jõuludeks auto koju tuua.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 22.11.2018 23:36 

Liitunud: 14.03.2008 01:31
Postitusi: 30
Asukoht: Maardu
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

kapoti alt vaadates ei tundunudgi, et turbs oleks suurem, aga kõrvale pandes on ikka tuntav vahe. homme vaatab, saab ehk pihustid ka lahti poodetud, lammaris võeti tagasi voolu kinnitused küljest ja nüüd vaja ikka otsad ümber tõsta. turbsil sai 1 polt meisliga otsast ära toksitud lõpuks.
kokku paneku kohta küssa, kas uued mutritele panna vahele stopper/vedru seibid või tavalised seibid, keerme liimi eriti kasutada ei tahaks, pärast ei saa üldse lahti kui vaja.
kuidas MAP andur kinnitada, lihtsalt puurida vastava suurusega auk ette ja... kuidas kinnitada.

PS! tühjalt rooli keerates hakkab roolivõimu õli pott üle ajama? mis põhjustab seda, ehk mis viga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 27.11.2018 00:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2006 01:36
Postitusi: 394
Asukoht: sindi
kokku paneku kohta küssa, kas uued mutritele panna vahele stopper/vedru seibid või tavalised seibid,


mitte mingeid seibe ei pane. autopoodides müüakse vasesisaldusega spets valjalaske süsteemi muttreid kus on mutrriküljes laiem seib ja lukustus . vasesisaldusega mutter ei ussita ära ka ja saab tulevikus võtme mitte meisliga lahti.


kuidas MAP andur kinnitada, lihtsalt puurida vastava suurusega auk ette ja... kuidas kinnitada.

puurid teise augu veel ja keerad keerme sisse.

PS! tühjalt rooli keerates hakkab roolivõimu õli pott üle ajama? mis põhjustab seda, ehk mis viga.


pane mootor tööle. või on liiga palju õli paagis

_________________
tel:58 377 214


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 27.11.2018 10:09 

Liitunud: 21.02.2013 17:24
Postitusi: 94
Ma olen omal seda mitu korda maha kruvinud , vasest mutritel käisid paksud seibid ka all , väljalaske kollektoril . Igal pool käivad ikka seibid all , ei mäleta küll , et mutter otse peale käis .

Mille turbo see teine on ? Või mis markeering .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 28.11.2018 10:53 

Liitunud: 14.03.2008 01:31
Postitusi: 30
Asukoht: Maardu
Läksid hetkel tavalised mutrid koos seibidega igale poole, vindi keerajaga sai poldid ka üle keeratud. Turbo pärineb hitlerilt e. 2.5 v6 tdi. Täpsemalt külm koda siis.
Eile sai siis asjad kokku lapatud ja esimene käivitus tehtud, aga ei lähe kõik nii nagu peaks. Nimelt juhtpihuzti juurest tagasivoolu voolik otsustas, et on liiga vana ja läheb lõhki, lähemalt uurides, oligi täiesti ära pragunenud. Täna õhtul poodi uue volla järgi ja vahetab kõik ära. Aga muidu sutsus ägedalt.
Kui pihusteid ja turbot peal pole siis mis moodi käima paned auto, õli tase oli muidu normis paagis, just see hetk ajas üle kui oli vaja auto garaazist välja lükata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 28.11.2018 23:45 

Liitunud: 14.03.2008 01:31
Postitusi: 30
Asukoht: Maardu
Täna said lekked peatatud, voolikud vahetatud ja käima pandud, AGA algul käis korraliku vibraga, peale 10min. Töötamist sai antud paar korda ka tuure peale mida suri lihtsalt välja nagu oleks küte otsa saanud, uuesti käima ei läinud vaid käijas tühja (nagu ei tuleks kütet peale) hetkel polnud aega ka, et arvuti järgi visata ja vaadata kas vea koode ka tuli. Map andurit veel pole ära vahetanud ja EGR hetkel väljalaske poole pealt ainult pimedaks tehtud. Ideed ja ettepanekud teretulnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 17.12.2018 23:36 

Liitunud: 14.03.2008 01:31
Postitusi: 30
Asukoht: Maardu
viga siis selles, et õhku saab/sai kõvasti vahele kuskilt. Viimane õhutamine sai tehtud siis sedasi, et pihustite tagasivool kankusse ja pumba poolne ots pimedaks, väidetavalt võib viga olla paaki tagasi voolu ummistuses (kuidas see veel ummistuda saab) Kahjuks väga testida ei saa masinat hetkel, hoorattal on vahel proteesilt 8 hammast järjest kaduma läinud, seega köis starter hetkel, ja tagasivool on ka päris korralik hetkel tal, selline tunne nagu mingi pihusti oleks avatud asendis. Sest 10-15 minutiga lasi tagasivoolust u. 1l kütust kanistrisse.
Seega, kuna hooratas ja sidur lähevad nagunii vahetusse, oleks mõistlik visata sisse ühemassiline hoo ratas ja uus siduri komplekt, olemas valmis ehitus komplektid valeolt ja kamokalt, hinna vahe nii 100 eurikut. Kuidas kamoka sidurid/hoorattad on. kas starteril seda hambaga osa on ka võimalik vahetada eraldi või ei.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 1.9tdi RXS
PostitusPostitatud: 05.02.2019 23:35 

Liitunud: 14.03.2008 01:31
Postitusi: 30
Asukoht: Maardu
vahepeal siis selgus miks ei saanud masinat korralikult tööle, juhtpihusti oli kinni/lahti jäänud. hooratas läheb hetkel kasutatud, kuid tundub, et korralik (lõtk suht väike) laupäev/pühapäev üritan map anduri aju külge poota ja egr tagasi pimedaks, siis peaks jõu kasv kodustes tingimustes kõik käes olema. hetkel veits siniselt suitseb, aga mitte eriti, seega segu väga paigast ei ole. Muidu 2200 juurest tõmbab turbs ikka tuntavalt juba järgi, tuleks vaid asfalt korralikult välja saaks korralikuma pidamisega tõmmet ka proovida.
Üritan hetkel vähe tausta uuringut teha, mille pealt saab ECM15 aju pätsata, et tulevikus oleks kiibi/düno pinki asja. (ps. mõistliku hinnaga kiibistamist võite ka soovitada)
krdi lumi võiks ära lõppeda, kõrini juba auto välja kaevamisest.
ja pagana ülevaatuse aeg hakkab ka kaela ronima, vaja selleks ajaks ta Eesti nagunii tagasi saada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7