Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi A4 1.9tdi RXS
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=166884
1. leht 2-st

Autor:  rxs [ 14.11.2018 23:37 ]
Teema pealkiri:  Audi A4 1.9tdi RXS

Tere.
Nimetatud sõiduk oli esimeseks "korralikumaks" autoks, isu kasvas ja sai vahepeal tuttavale esimeseks autoks müüdud, peale 2a kasvas tal isu uuema (mitte just võimsama vastu) auto vastu ja ostsin talt tagasi selle, eesmärgiga harjutada ka vähe võimsuse tõstmisega kätt, chip tuuningut kõik teinud, aga riistvara välja vahetamisega vähesed. Siin pean kergelt ülevaadet mis tehtud ja mis teha vajab, ning samas ka hea vaadata palju auto alla raha ka läinud. Eesmärk hetkel võimalikult odavalt ja võimalikult "plug and play" juppidega pensionäri potentsi tõsta. hiljem kui midagi laiali ei lenda võib edasi juurutada.
Vähe juttu autost endast ka.

* 1.9Tdi 81kw afn
* Must nahk sisu
* Pioneer makk
* 2x el aken
* el katuseluuk
* Käe tugi
* soojendusega istmed
* manuaal mono mähkija
* metallik tume roheline värvus.

Tegemisse minevad asjad ja hinnad.

* konditsioneeri radikas 20€
* Turbo gt20 60€
* pihustid 4tk kokku 60€
* 3bar Map andur 15€
* Egr pimedaks plaadid 5€
* Heli tehnika kaabli komplekt 30€
* heli võimendi ja subbar 50€

Tulevikus plaanid.

* Tugevam sidur (laager nagunii undab)
* suurem intercooler
* korralik chip koos dynoga.
* roolivõimu pump (undab)
* ees mõni puks ära vahetada
* tagumised amordid väsinud
* esi tuled
* esi tiivad
* kobedamad veljed.
* istmed korda lasta teha või siis recaro/sport istmed sisse
* rool nahatada või siis ka sportlikum rool.
* uurida fl kliimaploki paigaldusest nii, et kõik töötaks.
* lae polster mustaks (luugi kattel riie lahtine.
* auto kere tööd.

nv üritan suhteliselt esmase forseeringu ära teha
Kindlasti lisandub veel asju juurde, aga see tulevikus. sõidukist üritan pühapäeval pilti autost teha, aga muidu suht tavaline plank audi.
Igasugused soovitused moto järgi aitamisega on tere tulnud, ja kui keegi teab kedagi kes teab kedagi kes teeks mõisliku hinnaga auto kere töid ja ka värviks ära siis oleks ka sjuuper.

praeguse hetke pilte näeb alt lingilt. värskemad pildid tulevad ilusasti kuvatult. Neid velgi enam all ei ole.
https://www.dropbox.com/sh/zc5bntwx78k4hnr/AADOZBqdeHVW-hwFr-bRPNIla?dl=0

Autor:  mihkel-m [ 15.11.2018 17:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

Palju siis jõuplaanid on?

Autor:  rxs [ 15.11.2018 20:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

Laialt levinud info kohaselt peaks selle turbiini ja pihustitega 150kw saavutatav olema, kuid mitte nii lihtsalt nagu ma seda teen. siis hakkab vast pump jalgu jääma. Esialgu vaatan palju sellest seadistusest kätte saab ja vaatab mis ja kui palju rahalist toetust vaja, et sinna järgmise saja kw piiri juurde jõuda. Kui OEM sidur sellele abistamisele vastu peab siis uuel aastal võtab intercooleri ja siduri ja hooratta ette. Tegu siiski töö tuuning pilliga.

Autor:  Tanel [ 16.11.2018 08:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

See sidur läheb selle pulli peale kohe oribiidile. Kui keegi juba sajamassilist ei ole eemaldanud normaalse tüki vastu, siis hakkab see juba korraliku softi peale nii palju vibreerima, et sõitmine muutub talumatuks. Seega sidur kirjuta kohe endale eellarvesse sisse võimalikult ruttu, et üllatusmomenti ei tuleks.

Ma tegelikult ei teagi mille sidrunit neil kasutatakse. C4 AEL'iga oli mõneti lihtne. Kasutusel enivei korv mille survejõud on stocki kohta üks suurimaid ja üldiselt ei olnud jama. Kui puudu jäi sai lihtsalt S'i SRE korv võtta mida ei suuda ükski diisel siin maal ära killida.

Autor:  rxs [ 16.11.2018 13:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

Sidur on eelarvesse koha sisse teinud koos intercooleriga. Hetkel loodan, et ilma tsippimiseta ta veitsa ikka vastu peaks, näiteks soomest laeva ja laevast koju sõidu. Originaalist peaks tal olema sach sidur sees. Kellegil ideid kust otsida tummisemat sidurit, sest alati küsitakse, et mis auto, moto. Mainid juurde et teine turbs ja pihustid, kehitatakse meilitsi õlgu.

Autor:  Tanel [ 16.11.2018 13:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

Selliseid asjad ongi custom ja ei pea olema varuosamüüja pädevuses. Käest- kätte leviv info kui keegi on ära proovinud mingi lahenduse. Eks foorumitest leiab infot

Autor:  ryan000 [ 16.11.2018 14:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

Kuna mul omal on ka plaanis 81kw numbreid suurendada siis on seda teemat hea jälgida .
Jääme uuendusi ootama :rokib

Autor:  rxs [ 18.11.2018 19:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

Laupäeval sai kergelt siis alustatud, Egr küljest ära, mille peale kulus 3h, et 4 polti lahti saada. Keegi vist kunagi üritanud seda eemaldada ja sise kuuskandid maha keeranud. Lõpuks sai suurem torx sisse pekstud ja nii nad avatud. Järgmine üllatus oli see, et 1 egri pimeda plaat minema jalutanud. fkk.
siis sai turbiini kinnitused tuvastatud ja rooste/poldi immutus õliga nad sisse lastud. Eel töö tehtud ja koju ära mindud.
Pühapäev siis. krdi poldid ei allu üldse tahtmisele, sumpsi sai ilusti küljest ära aga välja laske kolle küljest juba oma teema. 2tk pika .... lõpuks lahti. 1 alumine mis turbsi ja kolle vahel siis poolikult lahti ja rohkem ei liigu kuhugi. pihustid sain kõik lahti aga juht pihusti kinnitus polt ei andnud alla, ei hakanud väga murdma ka täna, sest avastasin asendus pihustitel on puudu vooliku ühendused. Lammaris lihtsalt küljest kruvitud. Mingisuguse rakise tegema, et otsad küljest ära saada ja vanu pihusteid kasutada. huvitaval kombel juht pihusti näeb välja teistsugune, täiesti ümmargune võrreldes teistega, kuhu saab 15 võtmega ligi. Õhtu poole üritan pilte ka lisada.
Sellise tempoga peab hakkama õhtuti nokitsemas käima, et jõuludeks auto koju tuua.

Autor:  rxs [ 22.11.2018 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

kapoti alt vaadates ei tundunudgi, et turbs oleks suurem, aga kõrvale pandes on ikka tuntav vahe. homme vaatab, saab ehk pihustid ka lahti poodetud, lammaris võeti tagasi voolu kinnitused küljest ja nüüd vaja ikka otsad ümber tõsta. turbsil sai 1 polt meisliga otsast ära toksitud lõpuks.
kokku paneku kohta küssa, kas uued mutritele panna vahele stopper/vedru seibid või tavalised seibid, keerme liimi eriti kasutada ei tahaks, pärast ei saa üldse lahti kui vaja.
kuidas MAP andur kinnitada, lihtsalt puurida vastava suurusega auk ette ja... kuidas kinnitada.

PS! tühjalt rooli keerates hakkab roolivõimu õli pott üle ajama? mis põhjustab seda, ehk mis viga.

Autor:  piuneer [ 27.11.2018 00:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

kokku paneku kohta küssa, kas uued mutritele panna vahele stopper/vedru seibid või tavalised seibid,


mitte mingeid seibe ei pane. autopoodides müüakse vasesisaldusega spets valjalaske süsteemi muttreid kus on mutrriküljes laiem seib ja lukustus . vasesisaldusega mutter ei ussita ära ka ja saab tulevikus võtme mitte meisliga lahti.


kuidas MAP andur kinnitada, lihtsalt puurida vastava suurusega auk ette ja... kuidas kinnitada.

puurid teise augu veel ja keerad keerme sisse.

PS! tühjalt rooli keerates hakkab roolivõimu õli pott üle ajama? mis põhjustab seda, ehk mis viga.


pane mootor tööle. või on liiga palju õli paagis

Autor:  ryan000 [ 27.11.2018 10:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

Ma olen omal seda mitu korda maha kruvinud , vasest mutritel käisid paksud seibid ka all , väljalaske kollektoril . Igal pool käivad ikka seibid all , ei mäleta küll , et mutter otse peale käis .

Mille turbo see teine on ? Või mis markeering .

Autor:  rxs [ 28.11.2018 10:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

Läksid hetkel tavalised mutrid koos seibidega igale poole, vindi keerajaga sai poldid ka üle keeratud. Turbo pärineb hitlerilt e. 2.5 v6 tdi. Täpsemalt külm koda siis.
Eile sai siis asjad kokku lapatud ja esimene käivitus tehtud, aga ei lähe kõik nii nagu peaks. Nimelt juhtpihuzti juurest tagasivoolu voolik otsustas, et on liiga vana ja läheb lõhki, lähemalt uurides, oligi täiesti ära pragunenud. Täna õhtul poodi uue volla järgi ja vahetab kõik ära. Aga muidu sutsus ägedalt.
Kui pihusteid ja turbot peal pole siis mis moodi käima paned auto, õli tase oli muidu normis paagis, just see hetk ajas üle kui oli vaja auto garaazist välja lükata.

Autor:  rxs [ 28.11.2018 23:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

Täna said lekked peatatud, voolikud vahetatud ja käima pandud, AGA algul käis korraliku vibraga, peale 10min. Töötamist sai antud paar korda ka tuure peale mida suri lihtsalt välja nagu oleks küte otsa saanud, uuesti käima ei läinud vaid käijas tühja (nagu ei tuleks kütet peale) hetkel polnud aega ka, et arvuti järgi visata ja vaadata kas vea koode ka tuli. Map andurit veel pole ära vahetanud ja EGR hetkel väljalaske poole pealt ainult pimedaks tehtud. Ideed ja ettepanekud teretulnud.

Autor:  rxs [ 17.12.2018 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

viga siis selles, et õhku saab/sai kõvasti vahele kuskilt. Viimane õhutamine sai tehtud siis sedasi, et pihustite tagasivool kankusse ja pumba poolne ots pimedaks, väidetavalt võib viga olla paaki tagasi voolu ummistuses (kuidas see veel ummistuda saab) Kahjuks väga testida ei saa masinat hetkel, hoorattal on vahel proteesilt 8 hammast järjest kaduma läinud, seega köis starter hetkel, ja tagasivool on ka päris korralik hetkel tal, selline tunne nagu mingi pihusti oleks avatud asendis. Sest 10-15 minutiga lasi tagasivoolust u. 1l kütust kanistrisse.
Seega, kuna hooratas ja sidur lähevad nagunii vahetusse, oleks mõistlik visata sisse ühemassiline hoo ratas ja uus siduri komplekt, olemas valmis ehitus komplektid valeolt ja kamokalt, hinna vahe nii 100 eurikut. Kuidas kamoka sidurid/hoorattad on. kas starteril seda hambaga osa on ka võimalik vahetada eraldi või ei.

Autor:  rxs [ 05.02.2019 23:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 1.9tdi RXS

vahepeal siis selgus miks ei saanud masinat korralikult tööle, juhtpihusti oli kinni/lahti jäänud. hooratas läheb hetkel kasutatud, kuid tundub, et korralik (lõtk suht väike) laupäev/pühapäev üritan map anduri aju külge poota ja egr tagasi pimedaks, siis peaks jõu kasv kodustes tingimustes kõik käes olema. hetkel veits siniselt suitseb, aga mitte eriti, seega segu väga paigast ei ole. Muidu 2200 juurest tõmbab turbs ikka tuntavalt juba järgi, tuleks vaid asfalt korralikult välja saaks korralikuma pidamisega tõmmet ka proovida.
Üritan hetkel vähe tausta uuringut teha, mille pealt saab ECM15 aju pätsata, et tulevikus oleks kiibi/düno pinki asja. (ps. mõistliku hinnaga kiibistamist võite ka soovitada)
krdi lumi võiks ära lõppeda, kõrini juba auto välja kaevamisest.
ja pagana ülevaatuse aeg hakkab ka kaela ronima, vaja selleks ajaks ta Eesti nagunii tagasi saada.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/