Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw -Ricky http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=17442 |
1. leht 2-st |
Autor: | Ricky [ 09.07.2009 08:04 ] |
Teema pealkiri: | Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw -Ricky |
Vana omaniku jutt siis soetatud autost: Tsiteeri: Algselt postitas: argos
Nimelt 2007. aasta septembri keskpaiga paiku sai siis endale soetatud üks Audi. Sel ajal oli ta minu jaoks veel Audi 80 2.0 83kW (3A) isend. Nüüdseks, kui juba kõvasti on tema probleemidega maadeldud, on temast saanud 1.8L (JN) plokiga 2.0(3A) kere peal isend. Ka passis on kirjas, et tegu on 2.0 masinaga, aga nagu näha, siis ega loll ostab ikka sea kotis ära küll, õige loll peab ainult olema ![]() Toodud on ta siis Tartust ühe vanematsorti üliõpilase käest. Ostes nägi ta välja selline - just maakoju sõitnult. ![]() ![]() Autost 1. Kere tundub tip-top olevat. Roostet eriti ei leidu, koopa alumise nurga juurest on umbes 1 cm näha pindmist, selle üritan - jah, siiamaani üritan - kiiremas korras ära teha. 2. RH valuveljed, peal 205x55x15" - talveks R14 plekid naeltega 3. Sees on Sony CD mängija - ees tehase kõllid ja taga 6.5" A4 tehase omad - mängivad hädapärast ära küll - kooliõpilase finants ei luba praegu muud. 4. Lisasid eriti pole, aga ega väga puudust kah ei tunne. - udutuled - katuseluuk (meh.) - kesklukk ja signa - el. lisad puuduvad. Puuduseks on roolivõim, mis tõesti puudub. Muskel kasvab, seda 205x65x15 pöörates ![]() Vahepeal on natuke tehtud, aga ega suurt midagist. Rohkem tähelepanu on suunatud mootorile - sellest hiljemalt 1. esivõre ja esiliist - mustaks värvitud. 2. tagant velgedelt flantsid eemaldatud - käisid koopaäärde, kui taga rahvas peal oli. 3. oma lollusena, taha plaati auk lõigatud(6x9 puitplaadiga, millel nüüdseks juba 6.5" sekundaarne plaat lisatud) 4. ostes ei töötanud tagaklaasisoojendus ja pool näidikuteploki valgustusest(spidokapool) - nüüdseks parandatud, ent kui kellelgi on tagaklaasisoojenduse nuppu üle, siis võiks ühendust võtta, äkki annad õlle eest ära? ![]() 5. profülaktika mõttes vahetatud lambda uue vastu - vana alles - kui kellelgi soovi peaks olema - töötas täitsa. 6. uus veepump - vana lasi võlli vahelt läbi. 7. uus radikas, mis on 1.8 oma ning veits probleeme on paika istutamisega - lammaris arvati, et istub, mõõdud on samad kõik, ent alumised käpad on 1.8 omal natukene liiga "väljaulatuvad" - ei hakanud aga tagasi viima ja nii ta sõidab. 8. vahetatud ventilaatori reostaat - algselt töötas 3.-4. aste, lõpuks vaid 4. Nii, nüüd probleemidest mootoriga 1. ostes olid pöörded korras - 800 pöörde peal tiksus tahhoka järgi nagu kell. Problemaatiline oli pigem see, et kütust võttis mehiselt ning käivitumisega oli aeg-ajalt probleeme. LOE TEEMAT 1) Käivitumise probleem süvenes ning juba varsti ei läinud ta üldse tööle, kui otse külmkäiviti magnetklapile vool peale tuua, läks kuidagi mõnikord tööle. Maadlesin kaua. Juurdlesin kõiksugu andurite jms vigade üle, ent lõpuks lükkasime manomeetri külge ja leidsime, et jääksurvet pole - langes mõne minutiga alla 1 bari. Klubikaaslase tryku garaazist leidsime tema endise sigari tagasisurveklapi ning lükkasime selle pumbale otsa. Käivitus perfektselt - siiani käivitub. 2) Kütusekulu probleem oli tõsine probleem, õigemini on siiamaani. Sain ikka vast 20L/100km ära. Masendav. Uurisin ikka kõiksugu võimalusi, kuni leidsin abivalmi klubikaaslase audiQ kellelt sai prooviks 2.0 jagajat - sel momendil avastasime, et polegi 2.0, hoopis JN plokk, mis autodata järgi 66kw. Hõissa kauboi, jipijipijee-ee-ee. Järgmisena sai samalt tegelaselt pritset laenatud. Pritse koos tühikaga peale ja voila, töötab, isegi et laitmatult julgeks öelda. Rõõmu ja käsipiduri piinu oli vaid nädalaks. Maale sõites ilmnes sama jama, mis alguses. Vaikselt hakkasid pöörded kõikuma(veidike hiljem) ning kütusekulu suurenes. Siis sai ühelt heatahtlikult onult veel üks pritsepea toodud, seekord juba 1.8 oma - eeldasin, et äkki vahet pole, aga ega tõesti vist polnud, sest ega ta sellega nüüd praegu paremini ei käi. Pöörded kõiguvad ja kütusekulu on ka suur. Kogu selle jamamise vältel on tagalt jubedat haisu ajanud - ei põle ära, pole üldsegi KAT'i magus lõhn - eeldan, et annab palju peale. Ei teagi, ju on sellel ka õhulugeja õhtal. Kui leidub mehi, kes taastamist õpetada tahaks, võite u2u'da mulle. Foorum on vist küll põhjatult läbi otsitud ja loetud. Järgmisena vist proovin "kõrvade" trajektoori muuta, ei jaksa enam uut pead osta. Mootoriruumist ka üks pildike, eks üritan tulevikus parema meisterdada ![]() Ideid on küll, aga teostus jätab soovida Plaanis on koopa alumised ääred ära teha. Hea õnne korral laseks ka veljed üle värvida, sest neil on see värvikiht seal äärmiselt hädises seisus juba. Ent see on kõik tulevikumuusika - enne peab mootori tööle saama. 1.8 kohta 20L/100km on justkui õrnalt palju. quote] Tsiteeri: Algselt postitas: argos Niisiis, pole ammu midagi kirjutanud, ent tähelepanu vajadus on säilinud ![]() Mootoriosas niipalju, et lõpuks käisin ikka Speedsteris Hannese juures ka ära. Üle kolme tunni nalja ja napsu ja valmis ta oligi. Aga vahi nalja, "profülaktika 'lambda'" oli omadega juba õhtal. Osta veel b-osa lambdat ;/. Panin vana tagasi, aga seegi ei teinud enam midagi. Nüüd siis otsin uut, tartust loodetavasti saan ühe bochi originaali, kasutatu. Aga kulu on parem küll, pöörded ei hüppa ja käin on küllaltki ühtlane. Siitpoolt tervitused ja kiitused Hannesele.(Kõik mu kolm ostetud õhulugejat + pritsepead pidid korras olema, sättida vaid vaja). Velgede suhtes - värvida ei tea, kas on vaja, iseenesest ma uurisin, värv on velgedel ok, lakk on täielikult koorumas, aga natuke nokkimist ja äkki saab kogu laki ilusti maha, ilma värvi all rikkumata ning hõbedase randiga teha niiviisi : http://foorum.bmw-club.ee/ - keri alla, seal velgede puhastamisest. Peaks ju samuti saama, ehk suvel proovib) Mõned hilisemad pildid: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Ricky [ 09.07.2009 08:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw |
Pmst muudatusi erilisi ei ole teinud, kui just on siis parandatud katuseluuk(siin oli puruks) kuid sai see ära vahetatud. Pilt purunenud siinidest(alumine on Golf II oma, sobib samamoodi,aga vajas seda kumerust sisse käijata mis paremalpool all on) Sai ka katuseluuk seestpoolt uue välimuse, ehk siis valge kunstnaha peale. Sry pildi kvaliteedi pärast ![]() Kui kedagi huvitab siis liimitud sai sellega ja rahul(võimalik soetada Tartust Sohva meistrist(kuusakoski juures oleva carstopi vastas) Enne seda tegin tervele lae polstrile uue välimuse(must) aga sellest tuli porno ja läheb ümber tegemisele(samuti kunst naha alla, musta) Lisaks kohe kohe läheb ka lae detailide valgeks värvimiseks. Paar uuemat pilti autost(hoiatus auto on pesemata ![]() ahjaa..ette sai ka installitud audi must märk ![]() momendiks aitab. |
Autor: | lada1234 [ 09.07.2009 11:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw |
see ju hullult julm püss ![]() ![]() ![]() |
Autor: | trykmann [ 09.07.2009 13:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw |
Tuttav auto, isegi sinna omajagu kätt külge pannud ![]() http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=50344 siin on eelmise omaniku teema. |
Autor: | Ricky [ 09.07.2009 13:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw |
Mjah, jaksu läheb vaja ja on ka vaja veel marudalt oma kätt külge panna. 5 minutit tagasi avastasin, et pendeksi vms vedru on läbi..ex tuleb õhtu doonori juures ära käija ![]() Ja õhtu läheb lambda anduri püti tegemiseks kuna jõhkralt lahti on edasi mineva sumpa toru küljest..seal kus on see pool koonus seib vahel..kinnitused katki ja pläristab päris palju. Ja nädalakese pärast loodan endale lubada minna carstopi sillastendi. Ja lähiajal kui mu abistaval käel saab enda tehtud liivaprits valmis siis lähevad ka veljed pritsi alla..+uus värv ja väikse punase sõõruga ![]() E: ja ega müüa mullegi võõras kuju polnud ![]() |
Autor: | wilson [ 11.07.2009 17:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw |
luugi ümbrust liimisid võtsid vana riide maha ? võrreldes Würthi liimiga on see liim suht halb,suht kiirelt tuli lahti igaltpool igastahes. aga edu masinaga. |
Autor: | grimes [ 11.07.2009 18:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw |
Näeb täitsa asine välja ! ![]() Palju sul sellel bensu kulu on ? Enda 55kw versjoonil on hetkel väga palju. Kuigi pidavat võttma mul 5-8L ![]() |
Autor: | trykmann [ 11.07.2009 20:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw |
Mul endal võtab 1.8 monopritse mingine 7-8. |
Autor: | Ricky [ 13.07.2009 02:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw |
grimes kirjutas: Näeb täitsa asine välja ! ![]() Palju sul sellel bensu kulu on ? Enda 55kw versjoonil on hetkel väga palju. Kuigi pidavat võttma mul 5-8L ![]() Sõbrad räägivad, et jubedalt ökonoomselt sõidan ![]() ![]() Tsiteeri: luugi ümbrust liimisid võtsid vana riide maha ? võrreldes Würthi liimiga on see liim suht halb,suht kiirelt tuli lahti igaltpool igastahes. aga edu masinaga. kõik vana riie ikka maha, see oli lahtine kõik..+ poroloon maha. Liimi üle ei kurda ![]() |
Autor: | Ricky [ 14.07.2009 23:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw |
Sigareti süütajale vedasin uued juhtmed ja nüüd töökorras+tema valgusti. ![]() |
Autor: | Ricky [ 15.07.2009 22:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw |
Sai paljud tulukesed asendatud LEDidega. Sigaretisüütaja oma, laevalgusti(3 LEDi), tagumise tuhatoosi valgusti, soojustuse nupudele sai lisatud 3 valget LEDi, kuid nõuab sama palju juurde. |
Autor: | trykmann [ 14.10.2009 11:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw -Ricky |
Kuidas Audi elab? |
Autor: | Ricky [ 19.10.2009 23:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw -Ricky |
trykmann kirjutas: Kuidas Audi elab? Homme õhtu teen piltliku kokkuvõtte, sai täna just paar tunnikest tagasi üks doonor juurde ostetud. Jama ainult see, et karbaga on doonor, aga see polegi tähtis miks ma ta ostsin. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Tegelane5 [ 20.10.2009 20:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 (B3) 1989a 1.8 66kw -Ricky |
Nahkistmed on isetehtud V? |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |