Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 04:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Hyundai Lantra 1992 /1.6 dohc 84kW ► 1.8 dohc 103kW / MÜÜDUD
PostitusPostitatud: 26.07.2009 01:37 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2007 02:34
Postitusi: 1118
Asukoht: Reissides läbi linna
Niisiis ostsin omale uuema auto, sest nii uut autot nagu 1992 aasta oma, pole mul veel olnud. :D

Ajaloost:
Masin on Eestisse toodud 2004 aastal ja Eesti pinnal sõitnud vaid umbes 1000km. Osteti ta ühe vanema mehe jaoks, kes sellega need vähesed kilomeetrid sõitis ja siis siit ilmast lahkus. Masin oli seisnud 3-4 aastat ühes aidas ning nüüd sel suvel aeti sealt välja. Siis tehti ka mulle pakkumine. Käisin vaatasin masina üle ja toodud ta saigi. Eelkõige just selle mootori pärast.

Väliselt on masina värv päris kenake ja hästi säilinud, kuid veidi tegemist vajab esipamper, millel mõni mõra. Lisana välise poole pealt võib lugeda antitiiba ning originaal valuvelgi. Põhi on nagu uus, seda on pigitatud ning roostest pole märkigi.

Mootor on Mitsubishilt pärit 16 klapiline 1.6 DOHC, mis toodab 84kW.

Aitab vadistamisest, veits pilte ka:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_____________________________________________

Selliseks ta sai:

Pilt
Pilt
Pilt

15.10.11 sai auto vahetatud Vw Golf Mk3 Variant GTD vastu.

_________________
Aerodeck ; Jetta ; Civic ; 318IS


Viimati muutis Rainer_K, 15.10.2011 15:25, muudetud 5 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra Sportiva 1.6 16v DOHC 1992 ; -Rotu-
PostitusPostitatud: 26.07.2009 12:50 

Liitunud: 15.02.2004 21:30
Postitusi: 16
Asukoht: Tartu
Kena, kuid enne, kui kuhugi sõitma tahad temaga hakata vaheta kindla peale mootoririhm ära, seda peab iga aasta tegema olenemata läbisõidust, on kogemus 4 lantra peal (4 mootori laiali jooksnud) ja mootori leidmine väga raske nii 1,8 kui ka 1,6 . Tüüpviga neil on mootoririhm, muidu hea auto, kestab!

_________________
Audi 200 TQA 162+kw, Audi 100 Avant 1980, Bmw 540, Bmw523.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra Sportiva 1.6 16v DOHC 1992 ; -Rotu-
PostitusPostitatud: 26.07.2009 13:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2003 21:16
Postitusi: 316
Asukoht: Tallinn
Õigesti vahetada kestab väga ilusti rihm..

Minuarust aga väga pointless mootor, hooldamine jube kallis.. ainult rihmavahetuseks vajaminevad detailid on umbes 5k


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra Sportiva 1.6 16v DOHC 1992 ; -Rotu-
PostitusPostitatud: 08.08.2009 01:28 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2007 02:34
Postitusi: 1118
Asukoht: Reissides läbi linna
Niisiis sai käidud üleeile ülevaatusel ning masinal ei tuvastatud mitte ühtegi viga, soovitati ainult juhipoolne kont varsti ära vahetada. Täna sai ka signa peale pandud, keskluku panek on veel pooleli. Esmaspäeval viin toonimisele ja lasen tagumise ringi ära teha.
Olen autoga täitsa rahul, mootor töötab päris vaikselt, sõites on teemüra ka suht vähe ning minekut on omajagu. :)

_________________
Aerodeck ; Jetta ; Civic ; 318IS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra Sportiva 1.6 16v DOHC 1992 ; -Rotu-
PostitusPostitatud: 09.02.2010 18:29 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2007 02:34
Postitusi: 1118
Asukoht: Reissides läbi linna
Võib ka lõpuks siia teemasse progressi tuua.

Augustis lasin tagumise ringi ära toonida ning mõned päevad hiljem lendas mootoririhm - see, mille eest igalt poolt hoiatati.
Kuna uut mootorit kohe kuskilt võtta polnud, jätsin auto seisma ning kuni tänaseni on ta seisnud.

Täna aga käisin pealinnas ning ostsin kasutaja ReinoV käest Mitsubishi Lancer Gti 4g93 mootori, mille näitajateks on 1.8 liitrit, dohc ning 103kW. Veel sain kaasa Lancer Gti originaalrooli, mille ma ka Hyundaile külge panen. :)

Et siis üldiselt: 1.6 dohc 84kW → 1.8 dohc 103kW.

_________________
Aerodeck ; Jetta ; Civic ; 318IS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra 1992 / 1.6 dohc 84kW ► 1.8 dohc 103kW; -Rotu-
PostitusPostitatud: 09.02.2010 18:43 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Nüüd ikka vahetad rihma ära vöi :D

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra 1992 / 1.6 dohc 84kW ► 1.8 dohc 103kW; -Rotu-
PostitusPostitatud: 09.02.2010 18:45 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2007 02:34
Postitusi: 1118
Asukoht: Reissides läbi linna
JAH! Pärast rihma purunemist vahetasin kohe Hondal ja Jettal ka ära ning tüdruksõbra vend hakkas oma auto pärast kartma ja vahetas omal ka kohe ära. :D

_________________
Aerodeck ; Jetta ; Civic ; 318IS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra 1992 /1.6 dohc 84kW ► 1.8 dohc 103kW /-Rotu-
PostitusPostitatud: 09.02.2010 18:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2009 16:55
Postitusi: 2199
Asukoht: Tartu
Kui laiali ta siis jooksis et remontida ei kannatanud? Või polnud lihtsalt mõtet?
Mul tds jooksis klapp kolvile pähe ja tark vend sõitis edasi. Kui lahti sai võetud siis leidsime klapi ja kolvi karterist, või noh jääsmed. Keps ja vänt kõver jne, kõik sai korda tehtud. Nüüd jälle keps kõver, varsti saab jälle korda :)

_________________
oopc ütles:Streetracerile oleks load nagu kõrghariduspaber ehk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra 1992 /1.6 dohc 84kW ► 1.8 dohc 103kW /-Rotu-
PostitusPostitatud: 09.02.2010 18:59 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2007 02:34
Postitusi: 1118
Asukoht: Reissides läbi linna
Mani kirjutas:
Kui laiali ta siis jooksis et remontida ei kannatanud? Või polnud lihtsalt mõtet?
Mul tds jooksis klapp kolvile pähe ja tark vend sõitis edasi. Kui lahti sai võetud siis leidsime klapi ja kolvi karterist, või noh jääsmed. Keps ja vänt kõver jne, kõik sai korda tehtud. Nüüd jälle keps kõver, varsti saab jälle korda :)


2 kolbi tükkideks, 2 klappi lendasid plokikaane sisse ja muutsid selle kasutuskõlbmatuks (uus plokikaas ~11k), klapid kõik kõverad.. Üldiselt suht pekki läks. :think

_________________
Aerodeck ; Jetta ; Civic ; 318IS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra 1992 /1.6 dohc 84kW ► 1.8 dohc 103kW /-Rotu-
PostitusPostitatud: 09.02.2010 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2009 16:55
Postitusi: 2199
Asukoht: Tartu
Vahel teevad õiged inimesed imet. Tuttav nimetab muidu neid teistmoodi mehi varuosa vahetajaks, iseend remondiluksepaks :evil:

Paljud soovitavad mul uut mootorit osta, aga seal ma ei tea mis tehtud, seda on juba nii palju tehtud et kõik teada.

_________________
oopc ütles:Streetracerile oleks load nagu kõrghariduspaber ehk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra 1992 /1.6 dohc 84kW ► 1.8 dohc 103kW /-Rotu-
PostitusPostitatud: 09.02.2010 21:37 

Liitunud: 15.02.2004 21:30
Postitusi: 16
Asukoht: Tartu
-Rotu- kirjutas:
Mani kirjutas:
Kui laiali ta siis jooksis et remontida ei kannatanud? Või polnud lihtsalt mõtet?
Mul tds jooksis klapp kolvile pähe ja tark vend sõitis edasi. Kui lahti sai võetud siis leidsime klapi ja kolvi karterist, või noh jääsmed. Keps ja vänt kõver jne, kõik sai korda tehtud. Nüüd jälle keps kõver, varsti saab jälle korda :)


2 kolbi tükkideks, 2 klappi lendasid plokikaane sisse ja muutsid selle kasutuskõlbmatuks (uus plokikaas ~11k), klapid kõik kõverad.. Üldiselt suht pekki läks. :think


Sain just ühe samasuguse rombe tänava kõlblikuks, eeldas ka rihma vahetusi ja värke, ise lihtsalt ei julge enam sõita vana rihmaga. Ei ole nii rikas, et kasutada vanu või odavaid asju :wink:

Oskab keegi öelda miks need mootorid rihmu nö söövad? Tõesti valesti paigaldamine kogu aeg?

_________________
Audi 200 TQA 162+kw, Audi 100 Avant 1980, Bmw 540, Bmw523.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra 1992 /1.6 dohc 84kW ► 1.8 dohc 103kW /-Rotu-
PostitusPostitatud: 03.04.2010 01:45 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2007 02:34
Postitusi: 1118
Asukoht: Reissides läbi linna
Niisiis, masina ehitus on siin käinud juba vaikselt. Uus mootor on vahele tõstetud, aga 2 kinnitust 4-st sobivad, seega 2 tuleb ise meisterdada. Juhtmestik on vana mootori oma, sest uue mootoriga sain kaasa täpselt sama juhtmestiku, mis Hyundail juba peal on, ehk siis 1.6 oma. Aga pole viga, juhtmestikku juba tehtud sobivamaks uue moto jaoks ning juba korra hääligi kuulatud. Rihm sai loomulikult ära vahetatud (405.- uus rihm). Samuti jääb esialgu aju 1.6 omaks, sest 1.8 ajule pole hetkel sobivat pistikut. Üldiselt elektrialaselt on olnud jamamist küllaga ja küllaga on veel tulekulgi. :)
Õnneks on uuele motole tehtud hiljuti millalgi hooldus, kõik rullikud jne mootori sees on uued ning mootor värske olemisega seest. Väljast sai ka mootorile veidi viisakamat välimust antud - puhastatud.
Mootorid ise on täiesti erinevad, algul mõtlesime küll, et 'Oh, kui see ei sobi, siis võtame selle jupi teiselt', aga vot ei ole nii - see 1.6 on üldse oma suuruselt suurem mootor ja tehnilisi erinevusi palju. Sumpasse tuleb lambda anduri koht teha, sest vanal motol oli see kollektori küljes, kuid uuel peakski see originaalis olema sumpa küljes. Pükse tuleb samuti veidi pikemaks kinnituskohast keevitada, muidu on vastu karterit. Roolivõimuga on samuti jama - 1.6-el jooksis see veepumba pealt, 1.8-l on veepump mootoririhma katete all peidus. Jällegi leiutamist vaja.
Oeh, ehitust ja jamamist selle motoga on ikka väga palju, kuid lohutan end sellega, et tulemus peaks olema selline, et toob naeru suule. :D

Kere poolepealt on samuti uudiseid. Kuna kõrvalistujapoolsel peeglikorpusel oli kõige kumeramast nurgast kild väljas ning esipamper vajas korralikku lappimist, siis sai ostetud Pampriparanduskomplekt (68.-), milles on normaalne tükk klaasriiet, potike vaiku ning tuubike kõvendit. Sai siis peegli peal esmalt esimest korda kätt harjutatud klaasriidega, ning peab tunnistama, et netis veits liialdatakse sellega, kui rõve ja raske töö see on - kui on käed otsas, pole absoluutselt midagi rasket. Pärast peegli möslamist lasin osta igaks juhuks kohe ühe komplektikese veel. :D Täna lappisin esipamprit, ning andsin peeglikorpusele viimast lihvi pahtli näol. Esipampriga ikka tööd on veel, kuid ma pigem teen ise seda, kui maksan 1800.- selle eest, et lapitakse pamper kokku ning ei tehta viimistlustöid värvimiseks (tehti selline pakkumine küsimise peale), ning uue pampri hind on kah hirmutav. :o

Et jah, tööd on ja edu meile. :rokib

_________________
Aerodeck ; Jetta ; Civic ; 318IS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra 1992 /1.6 dohc 84kW ► 1.8 dohc 103kW /-Rotu-
PostitusPostitatud: 03.05.2010 20:01 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2007 02:34
Postitusi: 1118
Asukoht: Reissides läbi linna
Tervist jällegi!
Masin on osalenud liikluses juba pea 2 nädalat ning astub edasi küll oma uue südamega. Kõik, mis eelmises postis kirjas oli, et teha vaja, on nüüdseks tehtud. Kolmapäeval saan Mitsubishi roolivõimu rulliku (150.-) ja siis on saab ka roolivõimu tööle. Pampri lappisin enam-vähem kuidagi kinni, sest pakuti paremat korralikku pamprit, mille varsti ära toon (koos veel mõne vidinaga masina jaoks).
Nüüd vaja veel millalgi mootorikaitse ka teha põhja alla, materjal selleks on juba garaažis olemas (Honda HRV põhjakaitse).

Välimuse poole pealt sooviks veidi suuremaid velgi alla, alates 15" kas valud või plekk, vahet pole.
Hetkevälimusest paar pildikest ka:
Pilt

Pilt

Mootorist veel siia pilte ei viska, tahaks klapikambrikaane ilusamaks saada kui praegu ning veel veidi korrastada.

Aga üldiselt võib öelda, et olen masinaga rahul - kenasti käib edasi, seest on suht ruumikas. Välimuselt täielik sleeper - kes oskaks arvata, et selline masin oskab ka nõelata?
:)

_________________
Aerodeck ; Jetta ; Civic ; 318IS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra 1992 /1.6 dohc 84kW ► 1.8 dohc 103kW /-Rotu-
PostitusPostitatud: 03.05.2010 22:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.05.2006 14:11
Postitusi: 67
Asukoht: Harjumaa
Kuidas siis nende keskmiste mootorikinnituste asja lahendasid?
Pane ikka kapotialt ka pilti, see ongi just magusam osa selle auto juures :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hyundai Lantra 1992 /1.6 dohc 84kW ► 1.8 dohc 103kW /-Rotu-
PostitusPostitatud: 03.05.2010 22:38 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2007 02:34
Postitusi: 1118
Asukoht: Reissides läbi linna
skyline boy kirjutas:
Kuidas siis nende keskmiste mootorikinnituste asja lahendasid?
Pane ikka kapotialt ka pilti, see ongi just magusam osa selle auto juures :twisted:


Tuli veidi mõõta-lõigata-puurida-keevitada ja olemas nad olidki. Eks kui põhjakaitset alla hakkab aretama, siis saan ehk mõne pildi ka neist teha. :)

_________________
Aerodeck ; Jetta ; Civic ; 318IS


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7