Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mercedes Benz w126 380se 83a. -MBS- http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=19657 |
1. leht 5-st |
Autor: | MBS [ 10.08.2009 23:04 ] |
Teema pealkiri: | Mercedes Benz w126 380se 83a. -MBS- |
Mercedes-Benz S 280 115 kW Keretüüp: sedaan Esmane reg: 1983 Mootor: (115 kW) Kütus: bensiin Odom. näit:450000 Vedav sild: tagavedu Käigukast: automaat (3 käiku) Värvus: hetkel veel ![]() turva- ja ohutusvarustus : roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid mugavusvarustus: katuseluuk ees ootab mootori ja sildade vahetus mis on juba peaaegu ühelpool. hõbedase kere on aga väga läbi ja on ka peaaegu tükkideks juba kõik mis kasulik ja vajalik on sealt juba eemaldatud.hõbedane on muidu igati korralik pill olnud vähemalt eelmine omanik või siis üleeelmine sildades on vahetatud peaaegu kõik detailid kaks asja mis esisillas häälitsesid olid 2 sarniiri kõik muu on ok muidugi see mootor mis ma sealt võtta tahtsin 2,8 R6-siis sellel kolin sees pruunist prooviks elulooma teha pruunil oli kunagi peal 3,8 V8 bensiinimootor mis on sealt ammu juba eemaldatud keegi küla sepp on üritanud seda diisliks tegema hakata olid juba paigaldatud siduri pedaal ja paak peaaegu kurguni diislit täis ning igasugu muud jama läbilõigatud juhtmed ja lahtirebitud polstrid puudu olid ka muidugi kõik tuled ja viled plaaniks on siis kogu kupatus kokku panna kahest üks korralik ehk siis alles jääb pruuni kere ja peaaegu kogu hõbedase tehnika MÕNED PILDID SIIS: DOONORI RAIBE enne mootori mahatõstmist ja peale mootori mahatõstmist PROJEKT ISE toast ka mõned pildid enne: pärast: |
Autor: | MBS [ 11.08.2009 09:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: MERCEDES BENZ w126 280se 83a. -MBS- |
sai siis kohale veeretatud veel üks vana S (kolmas) plaanis niipalju sellega et maha tuleb sealt võtta mootor 3.0 (diisel) käigukast ja esisilla tükid muu läheb ümbertöötlemiseele ..selle autoga tuli kaasa ka musta värvi nahksisu ja 20mm vaheflantsid ![]() ![]() ![]() |
Autor: | OWNED [ 11.08.2009 10:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: MERCEDES BENZ w126 280se 83a. -MBS- |
Väga ülbe pill ![]() ![]() |
Autor: | Rainer_K [ 11.08.2009 12:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: MERCEDES BENZ w126 280se 83a. -MBS- |
Edu projektiga! W126 kerega Mersud on alati olnud ühed minu lemmikud. Aga kas neil 4-käigulist automaati pole? Mu sõbral on w123, millel oli tema jutu järgi 4-käiguline automaat 2.8 mootori küljes. |
Autor: | MBS [ 11.08.2009 14:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: MERCEDES BENZ w126 280se 83a. -MBS- |
praegu lähebki peale autole w123 3,0 disla ja vana 2,8 bensaka käigukast mis ongi minuteada 4 käiguline aga pead ei anna |
Autor: | flinstone [ 12.08.2009 18:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz w126 280se 83a. -MBS- |
värvis ju küsimust ei ole:D du pont ja siis veel üüratult suur velg alla:D |
Autor: | MBS [ 12.08.2009 23:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz w126 280se 83a. -MBS- |
värvus tuleb ikka midagi ilusat (ma loodan) täna sai siis mersu omale uued piduritorud koos voolikutega ja varsti on saabumas ka gardaani vahepuka laager homme tuleb võtta diisel moto maha ja seejärel projektile peale panna koos teise käima kotiga kuna see on saba andnud |
Autor: | otipoiss [ 14.08.2009 13:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz w126 280se 83a. -MBS- |
Keresid palju, tagastange kroomliistusid ei ole üle jäämas? |
Autor: | MBS [ 16.08.2009 23:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz w126 280se 83a. -MBS- |
täna sai siis vanake omale mootori peale said tehtud ka juba esimesed sammud.. ![]() vanast käigukastist niipalju et keegi oli selle ainult kolme poldiga kinni pannud ja oli sellega ära lõhkunud käigukasti ja moto vahelise plaadi kolme poldiga kuna rohkem auke ei istunud kokku VIDEO http://www.youtube.com/watch?v=1StjBST2lYE 3.0 diisel R5 65 kw ![]() |
Autor: | Siller [ 16.08.2009 23:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz w126 280se 83a. -MBS- |
Miks 3.0l 80kw diisli kasuks ei otsustand? Neid diiselmootoreid peaks ju ringi liikuma. |
Autor: | Andres003 [ 16.08.2009 23:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz w126 280se 83a. -MBS- |
Videos olevad kommentaarid olid head ![]() |
Autor: | MBS [ 17.08.2009 09:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz w126 280se 83a. -MBS- |
kuna mul oli mootor olemas siis otsustasin selle kasuks kuna jupid ja asjad olemas siis ei viitsinud hakata midagi (esialgu) aretama |
Autor: | VallatuTorpeedo [ 17.08.2009 21:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz w126 380se 83a. -MBS- |
Tsiteeri: Odom. näit:450000 Vedav sild: tagavedu Käigukast: automaat (3 käiku) Kastil on kõigest hoolimata käike neli. Rahulikult sõitu alustades ei pea päkapikk vajalikuks esimest sisse panna, vaid lülitab "sujuvamaks sõidu alustamiseks" teise sisse. Olles pangarööviga ühele poole saanud ja kickdowniga Läti poole põgenedes stardib ta esimesega. Nõnda jääbki mulje, et neid on neli. 3.0 65kw mootor on vastupidavuslegend, ainult et kulu jääb natuke kõrgeks:10l/100km linnas ja maanteel 3.8-l on maantee 8.7 ja linn 13.9. Kui numbrid meeldivad, siis http://www.mercefreaken.com/ on kõige turvalisem koht. Siller kirjutas: Miks 3.0l 80kw diisli kasuks ei otsustand? Neid diiselmootoreid peaks ju ringi liikuma. Eestis liigub neid vähe ja 380SE on pre 1985 masin, mis tähendab seda, et nimetatud mootor ja vana käigukast ei sobi. Endal on võib-olla juba järgmine suvi plaan isiklik S diisliks teha, ent siis juba 80kw ja 560 differ. Peaks 200km/h välja jooksma ning päris öko olema. Olen sõitnud 65kw diisliga ja ei ütleks, et aeglane on. Astus sama hästi edasi kui mu 136kw-ne bensukas kui kickdowni ei kasutand. Heli on ka plaanis sisse panna? Mis rahaga autod said? minu liikur: viewtopic.php?f=48&t=2511 |
Autor: | MBS [ 18.08.2009 08:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz w126 380se 83a. -MBS- |
kokku said omavahel siis 380se kere peale mootor 3.0 65kw diisli 280 s käigukast tagasild jäi 3,8 |
Autor: | MBS [ 21.08.2009 09:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz w126 380se 83a. -MBS- |
eile õhtul sai siis 3,0 diislile 2,8 summuti natuke aretamist (üks toru tuli kaheks teha) ja valmis ta oligi pill käib nagu ema süda ![]() |
1. leht 5-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |