Teeks siia midagi remondipäeviku sarnast jälle.
Eile õhtul sai siis üks surm teise vastu vahetatud, toomine oli omaette ooper, 4 tundi 15 km kauguselt...

Tegu siis Peugeot 605ga, 2.0 89 kw manuaal, 1990aasta
Lisadest el klaasist luuk, el aknad, el peeglid, reguleeritav rool, mingi alarm.
Igaljuhul täna sai auto tõstukile aetud, ja vägisi tekib tunne, et mõni eelmine omanik on autot remontides/tuunides valesid seeni söönud, seda jama on lihtsalt raske kommenteerida, aga eks vaadake ise :



Lüliti on huvitav, ilmselt ventika käivitamiseks.

TUUNING:

Spreiga mäkerdatud piilarikatted:


Taga pole turvavöid vaja:


Hästi installitud kaks ERINEVAT katkist ovaali, ilmselt on ennem olnud aknalaual midagi 8" woofri moodi:

Puuduv aknalink ja luku nupp, see uks ei käi üldse lahti :

Ühe velje olin sunnitud panema Volvo oma, et auto ära saaks tuua:

Kohustuslik kleeps, kahjuks pole ///ALPINE oma, aga Hertz peaks ka paar hp juurde andma:

Rool on väga nilbe:


Elektri kallal on ka asjatundjad käinud

On keegi ennem näinud, et originaal radikale on külge pandud MAKROFLEKSI, KIPSI VÕRGU JA SILIKOONIGA teine radikas ?

Stiilsed spreiga maalitud leegid :


Ei vaja vist kommentaare:

Nii, igaljuhul sai siis hommikul tõstuki peale aetud kohe, ja vaadatud, mis toimub:
Mis välja tuli ? Kuna käiguvahetusel jõnksus, siis mõtlesin, et poolassidega midagi vms, mis tuli välja ? Mootor oli sisuliselt lahti peal, liikus 10 cm ette-taha, keegi oli unustanud alumise padja poldi sisse panna, ise ta ära ei saa kaduda....


Ajasin tungi vahele, et saaks mootorit taha poole, et polt sisse pista:

Sumbuti võtsin ka maha, õnneks olid spetsid ainult ühte kinnitust kasutanud, loks oli paar meetrit, see liigutas mootorit :



See üks kinnitus koosnes vindilatist, mis oli soovitud kujusse väänatud:


Lambda tuli esimese pöördega lahti, tavaliselt on nendega ikka tükk tegemist, jube kakane on ka...peab kuidagi ära puhastama..

Kollektoriga ühendus samuti ühe poldiga, teine oli lahti täiesti, sealt ajas jubedalt läbi ka.

Et sinna üldse ligi saada, pidin poolemeetrist pikendust ja kardaani kasutama:

Ilus keevitustöö:


Kuna mootor oli peal lahti pmst, siis poolass käis vastu lõdvikut, muidugi pole see lõdvik ka õige koha peal:

Stange:

Proovisin seda pornot maha ka saada lahustiga, jube vaevaliselt tuleb, palju kihte on lastud:

Arvestades auto üldist taset, siis ma juba kujutan vaimusilmas ette prussidest tehtud poole meetri kõrgust moosiriiulit, mis neisse aukudesse kunagi kinnitus:

Nii, pilte sai vist palju, aga kuna endale meeldib illustratsioonidega teemasid lugeda, siis panin nad ülesse ikkagi:
HEAD: kere ei roosteta, kuna on tsingitud, sillad-pidurid on head, salong on ka enamvähem kui mõned puuduvad jupid otsida, koniauke jms pole
Mootor iseenesest tundub ka vägev olevat, käivitub esimesest pöördest.
VEAD: Kõik mis ülaltoodud piltidest näha, pluss see kellegi isehakanud elektriku töö, nimelt äratuues sai sõita 2 km, kadusid tuled ära, siis jäi auto seisma...võtsime nööri otsa, kurvides märkasin, et kui rooli pöörata tuleb elekter tagasi....Kui madalamate pööretega sõita, siis tuled on tuhmid, annad gaasi, lähevad erksamaks...
Samuti leidsin pagasnikust kaks äralõigatud signa pasunat, niiet ilmselt on sellega ka mingid probleemid..
Termostaadi korpus on katki, sealt susiseb auru välja, kollektori tihendid on puruks ilmselt, pean kõigepealt üldse uurima, kuidas ma ta kätte saan, padruniga keerata ei saa, ja 12 kant võtmega keerates on nad kindlapeale ümmargused, sama tavalise lehtvõtmega....Oleks vaja 13mm kuuskant silmust, aga pole leidnud veel...
Igaljuhul on kerge plaan temast auto veel teha...
Kui kellelgi on varuosasid pakkuda samasuguse auto pealt, pangu PS
Praegu kõik
