Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.04.2024 15:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 232 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 19.07.2011 22:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
corsairx kirjutas:
Uurisin siin erinevaid asju ning liikus mõte jagaja elektrooniliste kontaktide peale. Selline asi nagu Hot Spark kes veel ei tea: http://www.hot-spark.eu/

Selle kohta tekkisid aga küsimused. Nimelt seal HS lehel pakutavad Delco elemendid ei sobi vaakumpumbaga jagajale, sest vaakumpumbaga jagaja varianti ei ole veel tootmises saadaval vms. Samas on sellel autol mõlemad variandid liikvel, nii Bosch kui Delco jagaja ning seda näitab ilusti ka minu Haynes raamat. Hot Spark leht annab Bosch`i alt variandiks selle - 1969-79 Kadett C: 1.0, 1.2, 1.6, 2.0 - 3BOS4U1 ( http://hot-spark.eu/webshop/index.php?p ... =2&group=7 ). Raamatu järgi on mõlemal, nii Bosch`i kui Delco jagajal vaakumpump küljes. Võlli ots mis jääb rootori alla tundub neil täpselt sama olevat ning see magneti osa peaks ilusti istuma. Delco jagajal (see mis minul) on 1-piece points, with right hand pivot pin. Bosch`i omal on raamatu jooniste järgi küll kahes tükis kontaktid kuid näeb välja samasugune kui 1-piece (sellist 2-piece varianti ei ole seal lehel välja toodudki piltide järgi). Igatahes see ei tohiks rolli mängida kuna mõlemad on paremakäelised variandid ja piltide järgi põmst. samasugused ning samas asendis. Mõlemal jagajal tundub vaakumpumba hoob sinna plaadile kinnituvat kuhu käivad ka kontaktid... loogiline, sest teistmoodi ei saakski ju vaakumpump süüdet regullida. Okei, järeldan, et põhimõtteliselt peaks kõik toimima hakkama mõlema jagaja puhul isegi kui mõni väike kinnituskoht plaatidel natuke ümber tuleks teha. Või on seal see HS "pea" asukoht täpselt paika määratud jagaja ringjoone suhtes? Võlli magneti ja HS "pea" vaheline kaugus ei ole HS puhul eriti oluline nagu aru olen saanud.

Saaks selle asjanduse tööle oleks super! Parem ja täpsem säde küünaldele = ühtlasem mootori töö ning annab isegi "vunki" juurde. Väheneb ka kütusekulu. Lisaks ei peaks enam tulevikus nende kontaktide ja võlli torukeste seadistamise/taastamisega jebima.

Mida arvavad siinsed asjatundjad? On võimalik see Bosch`i jagajale pakutav HS Delco peal tööle saada?
On keegi nende elektrooniliste kontaktidega jebinud?

E: Njuh, njetu kogemusi kõigil :?


Tahaks ikkagi selle hot-spark värgi külge saada. On kellelgi miskit tarka öelda enne kui Bosch`i 3BOS4U1 variandi ära tellin?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 02.08.2011 07:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Hetkel seis selline, et uued veljed ostetud ja viidud sirgendamisele ning treimisele. Varsti läheb ilmselt 5-käiguline kast proovimisele (kui too veel alles on).

Selline probleem ka veel, et kui kellelgi on klapikambri kaane korki mis õli kinni peaks, siis pakkuge @ PS. Need poes leiduvad plastmassist jurad on "kvaliteet".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 03.08.2011 00:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
corsairx kirjutas:
Hetkel seis selline, et uued veljed ostetud ja viidud sirgendamisele ning treimisele. Varsti läheb ilmselt 5-käiguline kast proovimisele (kui too veel alles on).

Selline probleem ka veel, et kui kellelgi on klapikambri kaane korki mis õli kinni peaks, siis pakkuge @ PS. Need poes leiduvad plastmassist jurad on "kvaliteet".

Tule läbi, mul vanemaid metallist korke peaks veel leiduma riiulist.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 26.11.2011 19:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Auto läks täna talvepuhkusele. Enne unele minekut sai karpa jupeks võetud, ära puhastatud ja uued tihendid pandud.
Velgede kohta niipalju, et need muidu ammu pulbervärvitud, kuid ootavad viimistlusvärvimist, millega tegelen ilmselt kevadel.
Kärjed tulevad keskelt kuldsed ja ääred "kroomitud". Veljemutrid said ka kõik ilusad uued läikivad ostetud ;)
Vaatab, kui tuju tuleb ja võimalust on, siis võib-olla tõstab millalgi talveperioodil mootori maha ning vahetab veel vahetamata tihendid ära ning juhtmesüsteemi vean ka vist uue.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 26.11.2011 20:56 

Liitunud: 25.11.2011 10:00
Postitusi: 8
corsairx kirjutas:
Räägiks siis natuke oma autost kah (edaspidi tibuke).
Täpsemalt on tegemist 78´Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) mudeliga.

Auto andmed:
Esmane registreerimine: 01.01.1978
Kere tüüp: kupee


Tegemist siiski kadett c sedaan kerega , seda ka tähendab see limousine.
Kupee on veidi teine teema


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 27.11.2011 02:09 

Liitunud: 10.09.2007 18:58
Postitusi: 87
Asukoht: Tallinn
vähe äkilisemat mootorit ei taha vahele panna? C20XE on väga võimalik sinna vahele potsatada ja pole midagi ulmehinnalist kah.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 27.11.2011 17:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
nolaifer kirjutas:
corsairx kirjutas:
Räägiks siis natuke oma autost kah (edaspidi tibuke).
Täpsemalt on tegemist 78´Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) mudeliga.

Auto andmed:
Esmane registreerimine: 01.01.1978
Kere tüüp: kupee


Tegemist siiski kadett c sedaan kerega , seda ka tähendab see limousine.
Kupee on veidi teine teema


Omastarust polegi nagu kuskil väitnud ,et tegu kupeega. Tean mida see limousine tähendab, ei ole vaja siin mõttetult targutada :uhoh Teinekord võiksid ikka lugeda ka natuke. Kupee on tal passi kirjutatud. Aga tänud tähelepaneku eest, lisasin esimesse posti, et passis sedasi kirjas.

Mootori koha pealt võiks eespoolt teemat lugeda. Mootor on nagu prillikivi ja ei mõtle sinna veel pikemat aega miskit aretada ja kui siis ilmselt mingi väiksema kubatuuriga säästumootor. Eespool juttu ühest toyota mootorist, mis istuks nagu valatult ja ei peaks mingeid tugevdusi tegema ega kuskilt miskit erilist lõikuma (ainult originaal radika kinnitused tuleb maha võtta). Kahjuks toda mootorit suht raske kätte saada. Lisaks on praegusele mootorile õnneks juppe veel küllaga saada ning enamus mootori kappremondiks vajalikke juppe juba valmis olemas :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 27.11.2011 18:05 

Liitunud: 31.10.2003 21:30
Postitusi: 163
Asukoht: TARTU
reaalsus ka mootoriga see, et masina tühimass on umbes 700kg ja sinna on juba tava liiklemiseks piisav ka 1,2 ideaalseks oleks 2,2 85kw :evil:

_________________
OPEL MONZA 1980 , AUDI A4 2.8 QUATTRO 1995A, CITROEN BERLINGO 1,6 D 2014.
KÜLMUTUSSEADMED JA SOOJUSPUMBAD 53306496


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 28.11.2011 10:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Tõsijutt. Kuidas endal kaatet edeneb kui küsida tohib? :)

E: Tekkis küsimus, et millist õli tasuks sellel autol üldse kasutada? Sõiduperiood on esimene kuiv kevadine asfalt kuni novembri keskpaigani - ühesõnaga suveperiood. Tehniline raamat ütleb õli kohta järgmist:
SAE 30 (summer), SAE 20W-20 (winter), SAE 20/50 multigrade (all seasons) ning õliks on soovitatud Castrol GTX.

Ise olen siiani kasutanud Mannol Full-synth 5W-40 õli millel API SL.
Niipalju kui uurinud olen õlide kohta, siis vanematele mootoritelepeaks olema kasulik suurema tsingi ja fosfori sisaldusega õli:
"Because of this, there are specialty oils out in the market place with higher than API allowed phosphorus levels. Most engines built before 1985 have the flat/cleave bearing style systems of construction, which is sensitive to reducing zinc and phosphorus. Example; in API SG rated oils, this was at the 1200-1300 ppm level for zincs and phosphorus, where the current SM is under 600 ppm."
API enda sõnul: "API SM/ILSAC GF-4 is fully backwards compatible".

Tekkis küsimus, et kas see on õige jutt, et mida eespool olev täht tähestikus API S(*) taga, seda kvaliteetsem õli vanale mootorile? Sedasi väitis mulle üks autopoe müüja.

Huvitaksid kommentaarid õlidega rohkem kursis olevalt inimestelt nende tähistuste kohta ja soovitusi millist õli oleks kõige õigem sellel vanal mootoril suveperioodil kasutada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 29.11.2011 22:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
Vanale autole poolsünt sisse, ja ei pea mingeid tähistusi otsima. 10w40

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 29.11.2011 22:25 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Tõesti ulme lihtsalt, kui piinlikku täpsust mõni taga ajab(mitte paha pärast), samas teine paneb täiesti lambiõli siis peale kui kolin muusika kuulamist segab(tõsijutt).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 29.11.2011 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
KristjanH kirjutas:
Vanale autole poolsünt sisse, ja ei pea mingeid tähistusi otsima. 10w40


Sorry, et ma sinu "nõuannet" ignoreerin. Ma siiski hoolin oma auto mootori tervisest. Loe seda teemat ja selles leiduvaid linke, äkki saad targemaks: viewtopic.php?f=11&t=79282


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 30.11.2011 16:32 

Liitunud: 17.07.2006 14:46
Postitusi: 109
Asukoht: Raplamaa
corsairx kirjutas:
Tõsijutt. Kuidas endal kaatet edeneb kui küsida tohib? :)

E: Tekkis küsimus, et millist õli tasuks sellel autol üldse kasutada? Sõiduperiood on esimene kuiv kevadine asfalt kuni novembri keskpaigani - ühesõnaga suveperiood. Tehniline raamat ütleb õli kohta järgmist:
SAE 30 (summer), SAE 20W-20 (winter), SAE 20/50 multigrade (all seasons) ning õliks on soovitatud Castrol GTX.

Ise olen siiani kasutanud Mannol Full-synth 5W-40 õli millel API SL.
Niipalju kui uurinud olen õlide kohta, siis vanematele mootoritelepeaks olema kasulik suurema tsingi ja fosfori sisaldusega õli:
"Because of this, there are specialty oils out in the market place with higher than API allowed phosphorus levels. Most engines built before 1985 have the flat/cleave bearing style systems of construction, which is sensitive to reducing zinc and phosphorus. Example; in API SG rated oils, this was at the 1200-1300 ppm level for zincs and phosphorus, where the current SM is under 600 ppm."
API enda sõnul: "API SM/ILSAC GF-4 is fully backwards compatible".

Tekkis küsimus, et kas see on õige jutt, et mida eespool olev täht tähestikus API S(*) taga, seda kvaliteetsem õli vanale mootorile? Sedasi väitis mulle üks autopoe müüja.

Huvitaksid kommentaarid õlidega rohkem kursis olevalt inimestelt nende tähistuste kohta ja soovitusi millist õli oleks kõige õigem sellel vanal mootoril suveperioodil kasutada?




Enda vanadel Opelitel (ega mul uusi polegi :wink: ) olen kasutanud juba aastaid 10W40 mineraali (Kadett E, Ascona B, Ascona C, Senator A) ... kõige uuemal kasutan 10W40 poolsünti (Senator B) ... ostan ainult tuntud firma tooteid ...
Suvel olen kasutanud ka 15W40 mineraali aga enne talve tulekut peaks kindlasti välja vahetama ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 30.11.2011 22:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
Kogu minu autopark mis algab 1,3 kadett E-ga ja lõpeb turboga diislitega sõidavad 5w-50 täissündiga ja väga hea on. Külmaga on õli piisavalt vedel ja samas suvel kuumaga ei lähe liialt vedeleaks.
Jutte vanale autole täissündi mittesobivusest räägivad reeglina vanemad mehed või kitsipungid kes ei raatsi kallimat õli osta.
Mul on võtta enda kogemusest näide kus talvel -25 juures 10w-40 poolsündiga auto käima ei läinud ja järgmine päev kui sees oli 5w-50 täissünt läks sama temperatuuri juures auto käima. Kuna talvel on meil ikka külma ka siis liiga paksu õliga mina ei soovita jamada. Mõõtoris peab olema õli mitte tavott.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 30.11.2011 22:50 

Liitunud: 17.07.2006 14:46
Postitusi: 109
Asukoht: Raplamaa
peedu. kirjutas:
Kogu minu autopark mis algab 1,3 kadett E-ga ja lõpeb turboga diislitega sõidavad 5w-50 täissündiga ja väga hea on. Külmaga on õli piisavalt vedel ja samas suvel kuumaga ei lähe liialt vedeleaks.
Jutte vanale autole täissündi mittesobivusest räägivad reeglina vanemad mehed või kitsipungid kes ei raatsi kallimat õli osta.
Mul on võtta enda kogemusest näide kus talvel -25 juures 10w-40 poolsündiga auto käima ei läinud ja järgmine päev kui sees oli 5w-50 täissünt läks sama temperatuuri juures auto käima. Kuna talvel on meil ikka külma ka siis liiga paksu õliga mina ei soovita jamada. Mõõtoris peab olema õli mitte tavott.




möödunud talv ... autoks `85 aasta Ascona C ... külma -32 C ... õli Comma 10W40 mineraal ... polnud probleemi ... :D

samas kui teemas oleval autol juba nagunii täissünt sees , siis pole vahet ... kui aga võtta suvaline üle 25 aasta vanune auto , mille puhul pole aimugi , mis seal karul kõhus on , siis täissünti sinna ikka ei topiks ... kui just pole plaanis nagunii mootorit remontima hakata ...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 232 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 126 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7